نتایج انتخابات شورا‌ی ‌شهر اردبیل ،مشگین شهر ،خلخال ،بیله‌سوار، پارس‌آباد و سرعین

0

لیست نهایی اعضای شورای شهر اردبیل پس از تطبیق مشخص شد

پس از بررسی‌های لازم اسفندیار هوشیار که به عنوان عضو اصلی معرفی شده بود وارد لیست علی‌البدل شده و حسین افسانه از لیست علی‌البدل شورای شهر اردبیل وارد اعضای اصلی شورا شد.

وی افزود: بر این اساس زهرا قدیمی با ۳۲ هزار و ۹۲ رای، علیرضا غریبی با ۲۹ هزار و ۳۳۹ رای، علیرضا پوستی با ۲۷ هزار و ۱۸ رای، حبیب الله فتحی با ۱۹ هزار و ۳۳۹ رای، یعقوب عزیززاده با ۱۸ هزار و ۹۳۰ رای، یعقوب هاشمی دیزج با ۱۸ هزار و ۶۲۹ رای، یونس رونقی با ۱۷ هزار و ۸۷۷ رای،جواد انصاری با ۱۶ هزار و ۴۹۳ رای، رحیم آقازاده با ۱۵ هزار و ۵۹۹ رای، رویا کنعانی با ۱۵ هزار و ۴۳۸ رای و حسین افسانه با ۱۵ هزار و ۲۰۱ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر اردبیل مشخص شدند.

دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: اسفندیار هوشیار با ۱۴ هزار و ۹۱۴ رای، بهمن آذروش با ۱۴ هزار و ۹۰۶ رای، ابراهیم عبدی با ۱۴ هزار و ۷۲۶ رای، علی هدایتی با ۱۴ هزار ۲۶ رای، ابراهیم صفری با ۱۳ هزار و ۵۵۶ رای، سالار شاکر با ۱۳ هزار و ۱۶۰ رای و محمد اصلانیان با ۱۲ هزار و ۸۷۸ رای نیز به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

نتیجه نهایی انتخابات شورای شهر مشگین‌شهر اعلام شد

میرعلی رحیمی‌زاد عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با پایان یافتن رای‌گیری در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا کار شمارش آرا آغاز و نتایج آرای شورای شهر خلخال اعلام شد.

وی افزود: در شهر مشگین‌شهر سمیه زایدی با ۱۰ هزار و ۱۶۴ رای، ولی حیدرزاده با هشت هزار و ۴۹۴ رای، فریدون محمدی با هشت هزار و ۴۶۰ رای، باقر فرامرزی با هفت هزار و ۶۵ رای، سعید جیره ۶ هزار و ۹۹۰ رای، عسگر عطایی با ۶ هزار و ۸۷۱ رای و حاج عزیز محمدحسینی با ۶ هزار و ۱۰۹ رای نفرات اصلی شورای شهر شدند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: تنها یکی از اعضای شورای قبلی به شورای جدید راه یافت و اسامی اعضای علی‌البدل نیز به زودی پس از تائید اعلام می‌شود.

نتایج آرای اعضای شوراهای شهرستان نمین اعلام شد

فرماندار شهرستان نمین گفت: با اتمام شمارش آرای ماخوذه، نتایج انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهرستان نمین اعلام شد.

فرهاد عبدالعلی‌پور در  گفت‌وگو  با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر با پایان کار شمارش آرا در شوراهای اسلامی شهر نمین نتایج این انتخابات مشخص شده و اعضای شوراهای شهر در این شهرها با انتخاب مردمی معرفی شدند.

وی بیان کرد: در شهر نمین ناصر روح‌اله‌زاده با ۲ هزار و ۱۲۶ رای، عبداله احمدیان با ۲ هزار و ۳۰ رای، حمیدرضا مجیدی با یک هزار و ۹۶۸ رای، بازرگان مرسلی با یک هزار و ۸۰۶ رای و ندا مرادجو با یک هزار و ۸۰۴ رای به عنوان اعضای اصلی و ماریا جعفری با یک هزار و ۷۲۴ رای، بهمن شاهمرای با یک هزار و ۶۹۳ رای و میثم تهی‌دست با یک هزار و ۵۹۵ رای به عنوان اعضای علی البدلشورای شهر انتخاب شدند.

عبدالعلی‌پور گفت: فرامرز طلایی با یک هزار و ۵۸۰ رای، خدابخش خوشتان با یک هزار و ۳۷۷ رای، داریوش عبداله‌زاده با هزار و ۱۶۴ رای، صابر حمیدی با یک هزار و ۱۱۵ رای و یوسف شفیقی با یک هزار و ۱۰۴ رای  به عنوان نفرات اصلی و فیروز یزدانی با ۹۷۶ رای، سادات سوعاتی با ۸۶۱ رای و قربان چمانه نیز با ۸۵۹ رای به عنوان  اعضای علی‌البدل  شورای شهر عنبران معرفی شدند.

فرماندار شهرستان نمین تصریح کرد: در شهر آبی بیگلو بخش ویلکیج نیز حسین نامی با یک هزار و ۲۸۹ رای، نادر آزادی با یک هزار و ۱۱۶ رای، کریم نژادجو با ۹۳۶ رای، اکبر کیانی با ۸۷۵ رای و بهزاد نوردرخشان با ۸۶۴ رای به عنوان ۵ نفر اصلی و ولی آماده با ۸۳۲ رای، عادل وطن‌خواه با ۷۷۷ رای و ابراهیم مولایی با ۷۰۱ رای به عنوان اعضای علی‌البدل  بیشترین آرا را به خوداختصاص دادند.

وی با اشاره به مشارکت مردم شهرستان نمین در ایندوره از انتخابات افزود: براساس آمارهای به دست آمده و میزان آرای جمع‌آوری شده از صندوق‌های اخذ رای مردم شهرستان نمین مشارکت ۸۰ درصدی در انتخابات این دوره داشته‌اند که این میزان مشارکت مطلوب و شایسته قدردانی است.

اعضای شورای شهر خلخال معرفی شدند‌

فرماندار شهرستان خلخال گفت: با پایان یافتن رای‌گیری و شمارش آرا، اعضای شورای شهر خلخال مشخص و معرفی شدند.

‌فریدون بابایی در جمع خبرنگاران در خلخال اظهار داشت: با پایان یافتن رای‌گیری در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا کار شمارش آرا آغاز و نتایج آرای شورای شهر خلخال اعلام شد.

وی افزود: در شهر خلخال رادبه پرنده با ۴ هزار و ۳۷۲ رای، علی حسنی اردبیلق با ۳ هزار و  ۵۷۱ رای، سیدمحمدسعید شهابی‌الهاشم  با ۲ هزار و ۹۶۱ رای، بلال نوری با ۲ هزار و ۹۳۱ رای و شهناز شاطری با ۲ هزار و ۵۵۸ رای نفرات اصلی شورای شهر شدند.

بابایی با بیان اینکه ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر به عنوان اعضای علی‌البدل در شورای شهر خلخال انتخاب می‌شوند، گفت: قربان مولائی مزجین با ۲ هزار و ۴۱۶ رای و داریوش محمودی نوده نیز با ۲ هزار و ۳۲۰ رای علی‌البدل این دوره از انتخاب شوراهای اسلامی شهر و روستا در خلخال شدند.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به میزان مشارکت مردم خلخال در این دوره از انتخابات بیان کرد: ۶۹ درصد از مردم این شهرستان در پای صندوق‌های رای حاضر شده و در انتخابات مشارکت داشتند که این میزان مشارکت شایسته قدردانی است.

وی تصریح کرد: با همکاری و مشارکت مردمی و نیز عوامل اجرایی انتخابات شاهد انتخاباتی سالم، پرشور و گسترده در سطح شهرستان با کمترین مشکل و نارسایی بودیم و مردم شهرستان خلخال در این دوره از انتخابات برگ زرین دیگری رقم زدند.

اعلام نتایج انتخابات شورای شهر کوثر‌

فرماندار شهرستان کوثر گفت: با شمارش آرای ماخوذه از صندوق‌های رای در شهر گیوی، افراد راه یافته به شورای اسلامی این شهر معرفی شدند.

علیرضا علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: شمارش آرای شورای اسلامی شهر گیوی، مرکز شهرستان کوثر به پایان رسیده و براساس آرای ماخوذه از صندوق‌های رای در شهر گیوی، افراد راه یافته به شورای اسلامی این شهر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه شورای شهر گیوی دارای ۵ عضو اصلی و ۳ عضو علی‌البدل است، افزود: از مجموع آرای ماخوذه در گیوی شهرام عسگری با یک هزار و ۷۷۶ رای، حماله گلستانی با یک هزار و ۵۴۱ رای، مهدی صیامی با یک هزار و ۴۷۸ رای، ایرج نبی‌زاده با یک هزار و ۴۷۰ رای و اکبر پاسباز با یک هزار و ۴۳۳ رای به عنوان نفرات اصلی به شورای شهر راه یافتند.

فرماندار شهرستان کوثر گفت گفت: صدقعلی محمدی با یک هزار و ۲۹۰ رای، حمیدرضا نظری با یک هزار و ۱۷۱ رای و سیده فهیمه مشقاتی نیز با یک هزار و ۱۶۸ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر گیوی انتخاب شدند.

وی با اشاره به میزان مشارکت‌های مردمی در این دوره از انتخابات تصریح کرد: با توجه به اینکه آمار دقیقی از افراد واجد شرایط رای دادن به ما اعلام نشده بود میزان دقیق مشارکت در این شهرستان مشخص نشده اما پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت مردم منطقه در این دوره از انتخابات بین ۷۵ تا ۸۰ درصد باشد که این امر نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.‌

منتخبان شورای شهر نیر معرفی شدند

فرماندار شهرستان نیر گفت: با پایان کار شمارش آرا، منتخبان شورای شهر نیر مشخص شدند.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت:  با پایان کار شمارش آرای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر نیز، منتخبان شورای شهر نیر با آرای مردمی مشخص شدند.

وی گفت: در شهر نیر علی نظیری با یک هزار و ۲۰۲ رای، روزبه صمدی با یک هزار و ۲۴ رای، جاوید قادری با ۹۲۲ رای، غلامرضا ضیایی با ۸۰۳ رای و سیامک فرجی با ۷۶۶ رای به عنوان نفرات اصلی و بهنام فرهادی با ۶۸۰ رای و مسعود آقازاده نیز با ۶۷۶ رای به عنوان منتخبان مردم در شورای شهر نیر معرفی شدند.

فرماندار شهرستان نیر بیان کرد: در شهر کورائیم نیز مهدی معمر کورائیم با ۲۸۰ رای، خسرو کامرانی کورائیم با ۲۲۲ رای، جمال وفادار با ۱۶۷ رای، محمد آقایی با ۱۶۷ رای و ابراهیم مولانا کورائیم با ۱۶۱ رای به عنوان نفرات اصلی و هاجر توکلی کورائیم با ۱۲۳ رای و مجید سیفی کورائیم نیز با ۱۱۱ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی از مشارکت ۸۸ درصدی مردم شهرستان نیر در این دوره از انتخابات با تعداد بیش از ۱۵ هزار نفر خبر داد و افزود: خوشبختانه فضای انتخاباتی شهرستان نیر بسیار پرشور بود و با همکاری و مشارکت مردمی و نیز تلاش دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی، انتظامی، نظامی و امنیتی شاهد انتخاباتی سالم در شهرستان بودیم.

*لیست نهایی انتخابات پنجمین دوره شورای شهر گرمی اعلام شد

فرماندار شهرستان گرمی گفت: با پایان شمارش آرا لیست نهایی انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گرمی مشخص شد.

ابراهیم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با پایان شمارش آرا لیست نهایی انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گرمی مشخص شده و اعضای راه یافته به شورای گرمی با انتخاب مردمی معرفی شدند.

وی افزود: براساس مجموع آرای اخذ شده علی  میکاییلی ۴ هزار و ۶۲۱ رای، علی دولتخواه ۴ هزار و ۴۷۵ رای، بهمن قهرمان‌زاده ۴ هزار و ۳۳۹ رای، عباس عزیزی ۴ هزار و ۲۸۶ رای، ابراهیم محققی ۳ هزار و ۳۷۱ رای، نرگس خاقانی ۳ هزار و ۳۵۵ رای، سجاد کریمی ۳ هزار و ۲۵۷ رای، عیسی عزیزپور ۳ هزار و ۱۵۶ رای، علی نوروزی ۳ هزار و ۴۹ رای و رسول بخشنده دو هزار و ۸۳۹ رای کسب کردند.

امامی از مشارکت ۷۰ درصدی مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گرمی خبر داد و گفت: بیش از ۴۳ هزار و ۷۰۰ نفر در این دوره از انتخابات در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند.

منتخبان شورای شهر سرعین مشخص شدند‌

فرماندار شهرستان سرعین گفت: در انتخابات شورای اسلامی سرعین سه هزار و ۵۷۱ نفر مشارکت کردند که براساس آرای شمارش شده نفرات راه یافته به این شورا معرفی شدند.

‌عاطف ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در انتخابات شورای اسلامی سرعین سه هزار و ۵۷۱ نفر مشارکت کردند که براساس آرای شمارش شده صادق احمدپور، اکبر مینایی، محمود زنده‌دل، ناصر محمدی و حسن اسدی به عنوان اعضای منتخب پنجمین دوره شورای شهر سرعین معرفی شدند.

وی با اشاره به شمارش آرای روستاهای شهرستان سرعین بیان کرد: در این زمینه هنوز آمارها رسمی نشده و به محض مشخص شدن اعضای شوراهای اسلامی روستاها این آمار اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرماندار شهرستان سرعین بیان کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از تعداد افراد واجد شرایط رای دادن ۹۰ درصد به تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کرده و آرای خود را به صندوق‌های رای انداخته‌اند.

ناصری از مشارکت بالای ۱۰۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری در سرعین خبر داد و گفت: مجموع افرادی که واجد شرایط رای دادن در سرعین بودند۱۳ هزار و ۲۵۶ نفر بوده اما با توجه به اینکه در حال حاضر گردشگران و مسافران در شهر سرعین حضور داشته‌اند ۱۳ هزار و ۹۴۴ نفر در این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

وی در رابطه با نتایج انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان سرعین نیز گفت: در شهرستان سرعین حجت‌الاسلام حسن روحانی بیشترین تعداد آرا را کسب کرد به طوری که براساس آرای ماخوذه از صندوق‌های رای روحانی هشت هزار و ۴۰۲ رای، رئیسی چهار هزار و ۹۰۶ رای، آقامیرسلیم ۱۲۹ رای و هاشمی‌طبا ۸۴ رای را به خود اختصاص دادند.

اعضای شورای شهر پارس‌آباد مشخص شدند‌

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت:کار شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پارس‌آباد به پایان رسیده و نفرات راه‌یافته به شورای شهر در این منطقه مشخص شد.

اکبر صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد اظهار داشت: کار شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پارس‌آباد به پایان رسیده و نفرات راه‌یافته به شورای شهر در این منطقه مشخص شده است.

وی گفت: از مجموع ۲۱۳ هزار و ۱۲۶ رای ماخوذه از صندوق‌های رای ساسان ورزند ۱۳ هزار و ۶۵۳ رای، هوشنگ نوروزی ۹ هزار و ۷۴۶، محمدرضا شیرپور ۸ هزار و ۶۱۶، بهروز عبداللهی ۷ هزار و ۹۹۳، کریم سربلند ۷ هزار و ۶۹۶، پویا مجرد ۶ هزار و ۸۹۶، و خانش عیوض‌زاده ۶ هزار و ۶۰۴ رای را کسب کردند.

صمدی تصریح کرد: بهروز فخیمی با ۶ هزار و ۵۶۵، اسدالله مستانه گوی شام با ۶ هزار و ۷ رای، کریم ارژنگی عربلو با ۶ هزار و ۳۰، صمد نوری با ۵ هزار و ۸۱۱ رای و سارا برزگر نیز با ۵ هزار و ۷۵۶ رای توانستند به عنوان اعضای علی‌البدل به شورای شهر پارس‌آباد راه یابند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: علاوه بر پارس‌آباد  ۳۳ نفر در اصلاندوز، ۱۵ نفر در تازه‌کند و ۱۶ نفر در شهر اسلام‌آباد نامزد شوراهای اسلامی شهر شده بودند که در هر یک از این شهرها پنج نفر به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شده‌اند.

وی از مشارکت ۸۱ درصدی مردم در این دوره از انتخابات خبر داد و افزود: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ۱۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر در پارس‌آباد واجد شرایط رای دادن بودند که از این تعداد ۱۰۲ هزار و ۵۰۰ نفر آرای خود را به صندوق‌ها ریختند.

*نتایج شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر بیله‌سوار‌

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: نتایج شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیله‌سوار مشخص شد.

آرام حلیم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: آخرین نتایج شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر در بیله‌سوار مشخص شده و نفرات راه یافته از این منطقه به شورای شهر معرفی شدند.

وی افزود: براساس شمارش آرای ماخوذه از صندوق‌های رای‌گیری یاور سجودی با سه هزار و ۱۷۷ رای، سیدرسول فاطمی با دو هزار و ۸۲۶ رای، حسن پورمیرضا با دو هزار و ۷۶۹ رای، وکیل کارگر با دو هزار و ۳۶۷ رای و عالیه هژیر با دو هزار و ۳۰۱ رای به شورای شهر بیله‌سوار راه یافتند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار  تصریح کرد: نتایج شمارش آرای جعفرآباد نیز مشخص شده که این امر نیز متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حلیم با اشاره به میزان مشارکت مردمی در این منطقه گفت: از مجموع افراد واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۸۶.۴ درصد از مردم در انتخابات مشارکت داشته و در پای صندوق‌های رای حضور یافتند.

وی با بیان اینکه انتخابات شهرستان بیله‌سوار در محیطی سالم و امن برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم قدردان این حضور پرشور و گسترده مردم منطقه بوده و خدمات مناسب و مطلوبی را به پاس این حضور و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران به آنها ارائه کنیم.

در حال تکمیل…

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ