نتایج انتخابات شورای شهر کرمانشاه ،کنگاور ،پاوه ،روانسر ،جوانرود ،گیلانغرب و اسلام آباد غرب

0

اسامی اعضای اصلی و علی‌البدل شورای شهر کرمانشاه اعلام شد

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: اسامی یازده عضو اصلی و هفت عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر کرمانشاه اعلام شد.

فضل‌الله رنجبر در کرمانشاه اظهار داشت: یازده عضو اصلی شورای شهر کرمانشاه کامران ملکی با اخذ ۴۰ هزار و ۶۲ رأی، ابراهیم مرادی با ۳۹ هزار و ۲۷۸ رأی، رسول آزادی با ۳۷ هزار و ۴۱۱ رأی، سیدپیمان موسوی با ۲۹ هزار و ۵۷۸ رأی، سیدحجت‌الله موسوی اجاق با ۲۸ هزار و ۶۷۴ رأی، طیب حیدری با ۲۵ هزار و ۶۹۶ رأی، سالار احمدزاده با ۲۴ هزار و ۷۵۱ رأی، سیداحسان احسانی با ۲۴ هزار و ۵۸۶ رأی، غلامرضا امیری با ۲۲ هزار و ۲۷۳ رأی، مازیار رضایی با ۲۱ هزار و ۹۳۹ رأی و احسان حیدریان با ۲۱ هزار و ۲۳۱ رأی هستند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه افزود: هفت عضو علی‌البدل شورای شهر کرمانشاه نیز سیدمیثم موسوی اجاق با ۲۰ هزارو ۸۸۸ رأی، حسن رحمانی با ۱۹ هزار و ۷۷۵ رأی، ماشاالله حسینی با ۱۹ هزار و ۴۳۰ رأی، اردشیر زارعی با ۱۹ هزار و ۱۳۱ رأی، علی اسلام‌پناه با ۱۸ هزار و ۹۲۶ رأی، الهام اکبری با ۱۸ هزار و ۵۴۶ رأی و جبار گوهری با ۱۷ هزار و ۵۸۷ رأی هستند.

اسامی منتخبان شورای شهر جوانرود

آرش لهونی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در جوانرود اظهار داشت: در شهرستان جوانرود با جمعیتی بالغ بر ۷۵ هزار نفر ۳۷ هزار و ۲۹۴ نفر در این انتخابات به پای صندوقهای رأی آمدند تا بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از نظام و انقلاب را به جهانیان نشان دهند.

وی افزود: در انتخابات شورای شهر هفت نفر به ترتیب محمدعلی رضایی، بهمن ویسی‌نور، سما عزیزی، انور احمدی، اختر ویسی، صید احمد امیری و فریدون ابراهیمی به‌عنوان نفرات اصلی و احمد محمدی، لقمان بهروزه، عثمان محمدی، محمد صالحی و کمال قادری به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

لهونی عنوان کرد: ۲۸هزار و ۵۵۵  نفر در شهر جوانرود و ۷۷۹۵ نفر در روستاهای بخش مرکزی و کلاشی این شهرستان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ شرکت کردند.

نتایج انتخابات شهرستان گیلانغرب اعلام شد

فرهاد همتی فرماندار شهرستان گیلانغرب در مورد نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: در این شهرستان ۳۸ هزار و ۸۱۸ نفر در انتخابات شرکت کردند که ۱۷ هزار و ۸۹۰ نفر مربوط به شهر گیلانغرب است.

فرماندار گیلانغرب گفت: احمد رشیدی، فریاد پرهوده، علی الفتی، جهانگیر عزیزی و حشمت‌الله پرواز به عنوان اعضای اصلی و علی پرهوده، پوریا حشمتی و ایرج شیرزادیان به عنوان عضو علی‌البدل بیشترین آراء را کسب کردند.

همتی افزود: میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات ۹۷ درصد بوده است.

نتایج انتخابات بخش گوواور اعلام شد

میرحسن رحیمی بخشدار گواور در مورد نتایج نهایی این شهرستان اظهار داشت: در مجموع ۹ هزار و ۸۸۱ تعرفه اخذ رأی در این بخش جمع‌آوری شده است که به ترتیب احد کرمی، جواد اعظم‌زاده، فرهاد نکوفر، توحید فتاحی و شورش پرندآور به عنوان اعضای شورای شهر انتخاب شدند.

وی افزود: ۸۱ در صد از واجدان رأی دادن در انتخابات شرکت داشته‌اند.

نتایج انتخابات شورای شهرستان کنگاور اعلام شد

با برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نتایج انتخابات در استان کرمانشاه مشخص شد.

علیرضا ایزدی فرماندار شهرستان کنگاور در مورد نتایج انتخابات شورای شهر کنگاور اظهار داشت: در این بخش اسفندیار رحمت‌آبادی، سوسن سلیمان‌آبادی، روح‌الله بختیاری، ابوالقاسم طاهرآبادی، عباس کاووسی شریف، حسین ادیبان و احمد پروانه به ترتیب اول تا هفتم شدند و میزان مشارکت مردم شهرستان کنگاور در این انتخابات ۷۹ درصد بود.

نتایج انتخابات شورای شهرستان پاوه اعلام شد

پرویز ایده‌پور فرماندار شهرستان پاوه در مورد نتایج انتخابات شورای شهر پاوه بیان کرد: در این بخش جهانبخش لطف‌الهی، حیدر اسلامی‌نیا، سامان مرادی، دلشاد جراح‌زاده و سیدمحمد احسن به عنوان نفرات اصلی انتخاب و ناصر ناصر‌صادقی و سیدآزاد حسینی به‌عنوان نفرات علی‌البدل شورای شهر پاوه معرفی شدند که میزان مشارکت مردم در این انتخابات ۷۶ درصد بود.

نتایج انتخابات شورای شهرستان روانسر اعلام شد

حسین ویسمرادی فرماندار شهرستان روانسر در مورد نتایج انتخابات شورای شهر روانسر عنوان کرد: در این بخش صباح مظفری، کیومرث مظفری، میثم رضایی، فریدون خرمی و محمد فتحی به عنوان نفرات اصلی انتخاب و محمدصالح شهسواری، جهانشاه احمدی و خاطره قادری به‌عنوان نفرات علل‌البدل شورای شهر پاوه معرفی شدند که میزان مشارکت مردم در این انتخابات ۷۸ درصد بود.

نتایج انتخابات شورای شهرستان ثلاث باباجانی اعلام شد

علی‌اکبر اکبری فرماندار ثلاث باباجانی در مورد نتایج انتخابات شورای شهر در این شهرستان گفت: در این بخش ناصح عظیمی، جلال مرادی، چنور احمدی، عطا رحیمی و اسعد ویسی با کسب بیشترین آرا به عنوان نمایندگان شورای پنجم شهر ثلاث باباجانی برگزیده شدند.

نتایج انتخابات شورای شهرستان اسلام‌آباد غرب اعلام شد

افشین کریمی فرماندار اسلام‌آباد غرب در مورد نتایج انتخابات شورای شهر در این شهرستان اظهار داشت: الهام حیدرزاده، مرزبان بخشم، بهروز جلیلیان، محمد خلف صیادیان، مجتبی سنگین وزن، پرویز رزم‌دیده و محسن غلامی به‌عنوان اعضای اصلی و کیومرث صیدمحمدی و مسعود اکبری به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند که میزان مشارکت مردم در این انتخابات ۸/۷۸درصد بود.

در حال تکمیل…

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ