نتایج انتخابات شورای شهر همدان ،نهاوند ،ملایر ،اسدآباد ،نهاوند و تویسرکان

0

اسامی نهایی منتخبان پنجمین دوره شورای شهر همدان اعلام شد

فرماندار همدان گفت: با پایان یافتن شمارش آرای صندوق‌ها در بخش مرکزی ۱۱ منتخب پنجمین دوره شورای شهر همدان مشخص شد.

علی تعالی در همدان اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه، شمارش آرا نامزدهای انتخابات شورای اسلامی این شهر به اتمام رسید و در این راستا ۱۱ نفر اعضای اصلی شورای شهر همدان مشخص شدند.

وی با اشاره به اسامی نهایی پنجمین دوره شورای شهر افزود: حمید بادامی‌نجات با کسب ۲۳ هزار و ۴۹۱ رأی و بیشترین آرا بین نامزدهای انتخابات شوراهای شهر بخش مرکزی همدان به عنوان نخستین عضو شورا انتخاب شد.

فرماندار همدان بیان کرد: علی رحیمی‌فر با ۲۰ هزار و ۷۳۹ رأی، حسین قراباغی با ۲۰ هزار و ۵۹۷ رأی، نرگس نورالله‌زاده با ۱۹ هزار و ۹۹۹ رأی، سیدمسعود عسگریان با ۱۹ هزار و ۹۱۴ رأی، ابراهیم مولوی با ۱۹ هزار و ۳۵۳ رأی، مریم روانبخش با ۱۹ هزار و ۱۵۶ رأی، علی فتحی با ۱۸ هزار و ۵۴۹ رأی، کامران گردان با ۱۸ هزار و ۴۳۵ رأی و رضوان سلماسی با ۱۷ هزار و ۱۸۶ رأی منتخبین نهایی مردم شهر همدان هستند.

وی گفت: اکبر کاوسی با ۱۶ هزار و ۳۵۴ رأی، جواد گیاه‌شناس با ۱۵ هزار و ۴۰۵ رأی، سیدافشین ابراهیمی با ۱۵ هزار و ۳۹۴ رأی، احمدحسین فلاحی با ۱۵ هزار و ۱۹۰ رأی، حمید خاورزمینی با ۱۴ هزار و ۹۱۸ رأی، سعید دینی با ۱۴ هزار و ۸۸۵ رأی و اسدالله نقدی با ۱۴ هزار و ۷۱۵ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر همدان در این دوره هستند.

تعالی تصریح کرد: در راستای اجرای ماده ۵۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده ۷۰ آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر، به مدت دو روز هیئت اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی است.

وی عنوان کرد: شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت و امضای شاکی یا شاکیان را داشته باشد.

اعضای شورای شهر کبودرآهنگ مشخص شد

احسان قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کبودرآهنگ، محمد رهگشایی با کسب ۳ هزار و ۶۰۴ رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

وی از کسب ۳ هزار و ۲۴۷ رأی از سوی علی بهرامی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کبودرآهنگ خبر داد و گفت: غلامرضا قلی‌ئی نیز با کسب ۳ هزار و ۲۳۰ رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر کبودراهنگ در دوره پنجم شناخته شد.

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ افزود: در این انتخابات وحید ربیعی با کسب ۲ هزار و ۹۷۳ رأی از مردم کبودرآهنگ به عنوان چهارمین نفر و محسن صفری با ۲ هزار و ۲۵۵ رأی به عنوان پنجمین نفر از اعضای اصلی راهی شورای اسلامی شهر کبودرآهنگ در دوره پنجم شد.

وی عنوان کرد: موسی عابدی با کسب ۲ هزار و ۲۱۱ رأی و رحیم ملکی با کسب ۲ هزار و ۸۳ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر کبودرآهنگ تعیین شدند.

اعلام نتایج اعضای شورای شهر بهار

فرماندار شهرستان بهار گفت: اسامی منتخبان پنجمین دوره شورای شهر بهار مشخص شد.

محسن مرادی‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بهار، یدالله ادیب با کسب ۳ هزار و ۴۹۶ رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

وی از کسب ۳ هزار و ۳۰۹ رأی از سوی حسین فیض‍‌الهی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بهار خبر داد و گفت: علی عطایی نیز با کسب ۳ هزار و ۱۷۲ رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر بهار در دوره پنجم شناخته شد.

فرماندار شهرستان بهار افزود: در این انتخابات سعید غفاری با کسب ۳ هزار و ۱۰۱ رأی از مردم بهار به عنوان چهارمین نفر و حمیدرضا شیری با ۲ هزار و ۷۱۰ رأی به عنوان پنجمین نفر اعضای اصلی راهی شورای اسلامی شهر بهار در دوره پنجم شد.

وی عنوان کرد: سید مجتبی حسینی با کسب ۲ هزار و ۹۷ رأی و حجت جواهری با کسب یک هزار و ۹۵۲ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر بهار تعیین شدند.

اعلام نتایج اعضای شورای شهر رزن

فرماندار شهرستان رزن گفت: سامی منتخبان پنجمین دوره شورای شهر رزن مشخص شد.

فتحعلی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رزن، محمد افشار با کسب ۲ هزار و ۵۰۳ رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

وی از کسب ۲ هزار و ۱۶۰ رأی از سوی سعید محرابی‌دلجو به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رزن خبر داد و گفت: حجت علیخانی نیز با کسب یک هزار و ۸۵۰ رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر رزن در دوره پنجم شناخته شد.

فرماندار شهرستان رزن افزود: در این انتخابات مصطفی مددی با کسب یک هزار و ۸۴۰ رأی از سوی مردم بهار به عنوان چهارمین نفر و علی اکبر موسوی با یک هزار و ۷۵۰ رأی به عنوان پنجمین نفر اعضای اصلی راهی شورای اسلامی شهر رزن در دوره پنجم شد.

وی عنوان کرد: مهدی سلطانی با کسب یک هزار و ۷۰۰ رأی و زهرا شیرخانی با کسب یک هزار و ۶۳۰ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر رزن تعیین شدند.

اعضای شورای شهر اسدآباد مشخص شد

حسین افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: تعداد اعضای اصلی شورای شهر اسدآباد هفت نفر و تعداد اعضای علی‌البدل آن ۵ نفر هستند که پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد.

وی افزود: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اسدآباد، حسن کرمی‌پایدار با کسب ۷ هزار و ۷۵۷ رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار شهرستان اسدآباد از کسب ۷ هزار و ۷۲۳ رأی از سوی حمدالله مرادی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اسدآباد خبر داد و گفت: یزدان سبزه‌ای نیز با کسب ۶ هزار و ۱۱۹ رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر اسدآباد در دوره پنجم شناخته شد.

وی تصریح کرد: در این انتخابات حسین رستمی موفق شد تا ۵ هزار و ۲۸۳ رأی از مردم اسدآباد کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر اسدآباد در دوره پنجم شود.

افشاری عنوان کرد: سیدعلی موسوی‌نژاد با کسب ۴ هزار و ۵۸۷ رأی، خدمت زیوری با کسب ۴ هزار و ۵۳۹ رأی و حسین شیری با کسب ۴ هزار ۴۵۱ رأی به ترتیب به عنوان نفرات پنجم، ششم و هفتم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اسدآباد شناخته شدند.

وی افزود: همچنین حسینعلی خدابنده‌لو، ژیلا عسگری، فردین جمور، علی توکلی و فاطمه نظری به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر اسدآباد انتخاب شدند.

اعضای شورای شهر آجین مشخص شد

فرماندار شهرستان اسدآباد اظهار داشت: نبی‌الله معصومی با ٧٠٩ رأی، جهانبخش قبادی با ۵٩٨ رأی، منوچهر معصومی با ۵٧٧ رأی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم شورای اسلامی شهر آجین معرفی شدند.

وی افزود: همچنین ولی‌الله زارعی و کاووس عبدالهی به عنوان نفر چهارم و پنجم شورای شهر آجین براساس آرا اعلام شده انتخاب شدند و مهراب ناصری‌سلطانی، مصطفی وفایی و خیرالله رجایی اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر آجین را تشکیل خواهند داد.

اعضای شورای شهر فامنین مشخص شدند

مجید شمایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: تعداد اعضای اصلی شورای شهر تویسرکان ۵ نفر و تعداد اعضای علی‌البدل آن ۳ نفر هستند.

وی با اشاره به جمع‌آوری ۸ هزار و ۱۸ رأی از صندوق‌ها افزود: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر فامنین، مرتضی نقوی با کسب ۲ هزار و ۷۵۴ رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار شهرستان فامنین از کسب ۲ هزار و ۴۰۶ رأی از سوی مرتضی رزاقی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر فامنین خبر داد و گفت: علی رضایی‌جاویدان نیز با کسب ۲ هزار و ۳۸۵ رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر فامنین در دوره پنجم شناخته شد.

وی تصریح کرد: در این انتخابات ابراهیم خلیلی موفق شد تا ۲ هزار و ۳۶۰ رأی از مردم تویسرکان کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر و علی‌اصغر عسگری با ۲ هزار و ۱۸۳ رأی به عنوان پنجمین نفر اعضای اصلی راهی شورای اسلامی شهر فامنین در دوره پنجم شود.

شمایی عنوان کرد: مجتبی ایمانی با ۲ هزار و ۱۴۷ رأی، حسن فرهادی با یک هزار و ۸۸۰ رأی و مرتضی نقوی با یک هزار و ۸۱۳ رأی به عنوان سه عضو علی‌البدل شورای شهر فامنین تعیین شدند.

اعضای شورای شهر تویسرکان مشخص شد 

حبیب مومیوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: تعداد اعضای اصلی شورای شهر تویسرکان هفت نفر و تعداد اعضای علی‌البدل آن ۵ نفر هستند.

وی افزود: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تویسرکان، علی باقری با کسب ۵ هزار و ۳۸۵ رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار شهرستان تویسرکان از کسب ۵ هزار و ۱۳۵ رأی از سوی علی اشرف به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تویسرکان خبر داد و گفت: سیدامرالله میرزاجانی نیز با کسب ۳ هزار و ۹۵۹ رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر تویسرکان در دوره پنجم شناخته شد.

وی تصریح کرد: در این انتخابات مازیار عبدی موفق شد تا ۳ هزار و ۶۱۴ رأی از مردم تویسرکان کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر تویسرکان در دوره پنجم شود.

مومیوند عنوان کرد: محمد شاهرخی با کسب ۳ هزار و ۴۳۸ رأی، فتانه شامحمدی با کسب ۳ هزار و ۸۴ رأی و مسعود حمیدیان با کسب ۲ هزار ۹۲۳ رأی به ترتیب به عنوان نفرات پنجم، ششم و هفتم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تویسرکان شناخته شدند.

وی افزود: همچنین مریم مرادیه با کسب ۲ هزار و ۷۴۷ رأی، جواد اسمعیل بیگی با ۲ هزار و ۷۲۷ رأی، اعظم درویشی با کسب ۲ هزار و ۶۱۰ رأی، سیدمحسن مجتبائی با کسب ۲ هزار و ۵۷۲ رأی، علیرضا سلطانی با کسب ۲ هزار و ۳۷۹ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر تویسرکان انتخاب شدند.

اسامی منتخبان شورای شهر در ملایر ‌اعلام شد

فرماندار ویژه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ملایر اظهار داشت: تعداد اعضای اصلی شورای شهر ملایر هفت نفر و تعداد اعضای علی‌البدل آن ۵ نفر هستند.

عبدالعظیم رضایی بیان کرد: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر، جلیل کولیوند با کسب ۶ هزار و ۴۹۰ رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

وی از کسب ۶ هزار و ۳۹۷ رأی از سوی عباس جوکار به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر خبر داد و افزود: حسین احمدی نیز با کسب ۶ هزار و ۵۶ رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر ملایر در دوره پنجم شناخته شد.

فرماندار ویژه ملایر گفت: در این انتخابات احمد هاشمی موفق شد تا ۵ هزار و ۸۹۲ رأی از مردم ملایر کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر ملایر در دوره پنجم شود.

وی افزود: اکبر هاشمی با کسب ۵ هزار و ۵۵۲ رأی، رضا زهره‌وند با کسب ۵ هزار و ۵۳۶ رأی و علی سبزی‌نی با کسب ۵ هزار ۳۶۸ رأی به ترتیب به عنوان نفرات پنجم، ششم و هفتم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر شناخته شدند.

رضایی تصریح کرد: همچنین آرش حسینی علمداری با کسب ۵ هزار و ۲۸۸ رأی، رحیم بقالی با ۵ هزار و ۱۵۸ رأی، اسمعیل صفوی‌زاده با کسب ۴ هزار و ۹۱۸ رأی، علی رضایی با کسب ۴ هزار و ۸۸۴ رأی، غلامرضا کرمی با کسب ۴ هزار و ۷۷۲ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر ملایر انتخاب شدند.

منتخبان شورای شهر نهاوند مشخص شدند

فرماندار شهرستان نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند، امید جلالوند با کسب ۶ هزار و ۲۱۵ رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

کریم حمیدوند از کسب ۵ هزار و ۱۱۳ رأی از سوی صفی‌الله خرم‌آبادی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند خبر داد و افزود: عبدالوحید خزایی نیز با کسب ۴ هزار و ۸۷۳ رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر نهاوند در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات عبدالعلی ملکی موفق شد تا ۴ هزار و ۴۸۸ رأی از مردم نهاوند کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر نهاوند در دوره پنجم شود.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: مسعود رضی نیز با کسب ۴ هزار و ۲۸۹ رأی و  به عنوان نفر پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند شناخته شد.

وی عنوان کرد: همچنین محمد صامد جهانیان با کسب ۴ هزار و ۱۵۹رأی به عنوان ششم و منصور صالح با کسب ۴ هزار و ۴ رأی به عنوان نفر هفتم شورای اسلامی شهر نهاوند تعیین شدند.

این خبر در حال تکمیل است…

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ