چه کسانی در شهریور ۹۶ صاحب ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت می شوند؟

0
مناظره اقتصادی کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در حالی در روز جمعه مورخه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار شد که یکی از کاندیداها وعده هایی را پیرامون سهام عدالت به مردم داد.
اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع بندی صحبت های خود به سهام عدالت نیز اشاره نمود و بیان کرد: ما سهام عدالت را واقعی خواهیم کرد.
من به شما اطمینان می دهم شما ۵۰ میلیون مردم ایران در کارخانه ها سهام دار خواهید شد، سه سال روی این طرح کار شد که سهام عدالت طوری ساماندهی شود که مردم مزه سهام دارشدن کارخانه را بچشند.
جهانگیری افزود: از شهریور ۱۳۹۶ هر تحت پوشش کمیته امداد مالک ۱۰ میلیون تومان در کارخانه های کشور خواهد بود و بقیه ۵ میلیون نفر جمعیت بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان سهام بهترین کارخانه ها را خواهند داشت و در سود کارخانه ها مشارکت خواهند کرد.
طرح های مهمی برای کشاورزی تهیه شده است؛ در بخش صنعت با اطمینان می گویم در جلسه گذشته اقتصاد مقاومتی تصویب کردیم برای سال ۱۳۹۶، ۹۵۰ هزار شغل مطمئن ایجاد کنیم.
چند سئوال پیرامون این وعده ها مطرح می باشد که باید به آن ها پاسخ داده شود. اول اینکه مگر سهام عدالت هر نفر چقدر است که افراد تحت پوشش کمیته امداد و بقیه افراد ذکر شده در صحبت های آقای جهانگیری بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت دریافت خواهند نمود؟ و دومین سئوال اینکه مقصود از بهترین کارخانه های ایران، سهام متعلق به کدام کارخانه ها می باشد؟
منبع : tabnak.ir/fa/news/693998
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ