سیاستمداران بد توسط مردم خوبی که رای نمی‌دهند انتخاب می‌شوند

0

دختر مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: سیاست‌مداران بد را آن انسان‌هایی که رای نمی‌دهند، انتخاب می‌کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فاطمه هاشمی در تالار پتروشیمی تبریز اظهار کرد: دیدار چهره به چهره با مردم سبب رفع کدورت‌ها و سو تفاهم ها شده و مردم را پای صندوق‌های رای خواهد کشاند.
وی عنوان کرد: چیزی که اکنون باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم این است که سرنوشت کشور بدون اراده و رای مردم تغییر نمی‌کند و مردم با رای است که اعلام می‌کنند که چه می‌خواهند.

فاطمه هاشمی رفسنجانی دختران هاشمی رفسنجانی بیوگرافی مهتاب کرامتی بیوگرافی فاطمه هاشمی بیوگرافی علی کریمی اینستاگرام علی کریمی اینستاگرام رضا کیانیان انتخابات ایران 1400 اخبار بدون سانسور سیاسی اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400

مهتاب کرامتی در جدیدترین پُست اینستاگرامی خود عکسی از پلاکارد انتخاباتی در کانادا که پیش از این رضا کیانیان نیز آن را منتشر کرده بود، را بازنشر داد و نوشت: این جمله رو باید با آب طلا نوشت : «شعار انتخاباتی در کانادا: سیاستمداران بد توسط مردم خوبی که رای نمی‌دهند انتخاب می‌شوند. »

علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس نیز با بازنشر پُست مهتاب کرامتی، نوشت:

«سیاستمداران بد ، توسط مردم خوبى که راى نمیدهند، انتخاب میشوند!!؟

دوستان عزیز من قصد سوء استفاده از هیچى ندارم، تمام اون کسایى که حق رإى دارن، داراى عقل و شعور هستن و قدرت تشخیص، ازادانه میتونن اصلح خود را انتخاب کنن قابل توجه اون سریا که فکر میکنن من چیزى گرفتم بابت پست هام در اینجا و کانال تلگرام، نه عزیزانى که موقعیت خود را در خطر میبینید ، من به هیچکدام احتیاجى ندارم، خدارو شکر در حد خود دارم که رزق روزى کنم و محتاج کِس و نا کِس نشوم!!

ولى تا امثال شما باشه طبیعتاً تغییرى اساسى در این مملکت نمیکنه، به امید روزى که به عقاید یکدیگر احترام بزاریم، و عقده هاى نداشتمونو سر کس دیگه خالى نکنیم

عزت و ذلت دست خداست، بقیه هیچ کارن »

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ