تزیین کادو با روبان و گل، کادو پیچی فانتزی عروس، تولد، هدیه +عکس

2

درست کردن گل با روبان ، آموزش ساخت جعبه کادویی ، تزیین کادو با روبان ، درست کردن پاپیون با کاغذ ، تزیین کادو عروس ، تزیین کادو تولد کودک ، تزیین کادو تولد ، مدل کادو پیچیدن وسایل عروس ، تزیین هدیه های نامزدی ، تزیین کادو بله برون ، تزیین سبد هدیه عروس ، تزیین سبد عروس با تور ، کادوپیچی فانتزی ، آموزش کادو آرایی ، آموزش کادو پیچی شیک ، آموزش کادو کردن با کاغذ کادو ، آموزش کادوپیچی لباس ،آموزش کادو کردن هدیه تولد

کادو پیچی عکس خلاقیت درست کردن گل با روبان درست کردن پاپیون با کاغذ تزیین کادو عروس تزیین کادو تولد مردانه تزیین کادو تولد کودک تزیین کادو تولد تزیین کادو با گل تزیین کادو با روبان آموزش کادو پیچی شیک آموزش ساخت جعبه کادویی آموزش رایگان

هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از هیجان‌انگیزترین کارهای دنیاست اما هیچ‌چیز جالب‌تر از این نیست که هدیه‌تان را کادوپیچ و با روبان‌های رنگی به کسی که دوستش دارید تقدیم کنید، حتی اگر هدیه‌تان بلیت رفتن به یک مکان تفریحی است آن را در یک برگه کادو بپیچید یا در پاکت مخصوص هدیه قرار دهید و با مدل‌های مختلف گره زدن روبان و تزیین بسته کادو حسابی طرفتان را هیجان‌زده کنید.

۱. پرینت بگیرید

روی کاغذهای سفید یا کارت‌های کوچک جملات دلخواهتان را بنویسید یا تایپ کنید و با یک روبان ساده همه آنچه را که در دلتان است به‌طرف مقابلتان بگویید. در این صورت یک گره ساده پاپیونی کفایت می‌کند. به‌جای روبان رنگی می‌توانید از نخ‌های کنفی استفاده کنید.

۲. گل و مرجان بیاورید

تکه‌های مرجان، ستاره‌های دریایی، گل‌های خشک رنگی، مروارید، صدف یا گوش‌ماهی را روی کاغذ کادو بچسبانید و روبان را روی آن‌ها گره بزنید. برای این منظور روبان پارچه‌ای مناسب‌تر است.

۳. کارت تبریک‌های قدیمی

تصاویر روی کارت تبریک‌های قدیمی را ببرید و روی یک تکه کاغذ کادوی ساده مقوایی بچسبانید. حالا شما یک کارت‌پستال دست‌ساز دارید و می‌توانید آن را روی جعبه کادوتان بچسبانید.

۴. روبان‌های بنفش را دریابید

اگر می‌خواهید از کاغذ کادوی سفید استفاده کنید بهترین انتخاب برای روبان پیچ کردن هدیه‌تان روبان بنفش است. روبان بنفش آن‌قدر شیک است که هر جعبه کادویی را حسابی چشمگیر می‌کند.

کادو پیچی عکس خلاقیت درست کردن گل با روبان درست کردن پاپیون با کاغذ تزیین کادو عروس تزیین کادو تولد مردانه تزیین کادو تولد کودک تزیین کادو تولد تزیین کادو با گل تزیین کادو با روبان آموزش کادو پیچی شیک آموزش ساخت جعبه کادویی آموزش رایگان

۵. پاپیون با پاستا

گره‌های جدید روبان را امتحان کنید. مثلاً با پاستاهای پروانه‌ای و رشته نخ‌های کنفی یک گره هیجان‌انگیز بزنید. فقط دقت کنید که پاستاها را حسابی محکم ببندید که وسط راه از کنف‌ها جدا نشوند.

۶. کادو با الگو و نقشه

لازم نیست حتماً برای کادو کردن هدیه‌ای که گرفته‌اید از کاغذ کادوهای آماده استفاده کنید. انواع برگه‌های چاپی و ورقه‌هایی که قابلیت تا شدن دارند می‌توانند نقش کاغذ کادو را باز کنند. از روزنامه گرفته تا برگه‌های نت موسیقی، کاغذ الگوی خیاطی، صفحات کتاب‌های مصور و کمیک، نقشه‌های قدیمی و هر برگه چاپی که به نظرتان جذاب و چشم‌نواز است.

۷. کادو را توی قوطی کنید

عجله دارید؟ قوطی‌های رنگی استوانه‌ای و باکس‌های پرنقش‌ونگار بهترین جعبه برای زمان‌هایی است که فرصت کافی برای کادوپیچ کردن هدیه‌تان ندارید. در این صورت به تزیین هدیه با روبان هم نیازی نیست هرچند که تزیین با روبان هدیه‌تان را زیباتر می‌کند.

۸. دم‌اسبی ببندید

با یک کاغذ کادوی ساده هدیه‌تان را کادو کنید و سپس با یک جلد پلاستیکی شفاف ساده یا طرفدار به‌صورت دم‌اسبی گره بزنی یا شکلات پیچ کنید. روی گره را هم می‌توانید با چسباندن صدف، گل‌های پارچه‌ای، مروارید، مرجان یا گوش‌ماهی تزیین کنید.

۹. کاغذ رنگی به‌جای روبان

هدیه‌تان را با یک کاغذ کادوی سفید ساده و بدون طرح کادو کنید و سپس با کاغذ کادوهای رنگی دور آن را بپیچید. در این صورت دیگر به روبان‌های رنگی برای تزیین هدیه‌تان نیاز ندارید.

۱۰. پانچ کنید

اختلاف رنگ کاغذ کادوی سفید با کاغذ کادوهای رنگی معجزه می‌کند. می‌توانید قبل از پیچاندن کاغذ رنگی به دور کادوی سفیدرنگتان، با پانچ چندین سوراخ در آن ایجاد کنید و با این حرکت ساده حسابی جعبه هدیه‌تان را شیک و چشم‌نواز کنید.

۱۱. کاردستی درست کنید

روی تکه‌های چوب با استیکر اسم شخصی را که می‌خواهید به او هدیه بدهید یا هر کلمه‌ای را که دوست دارید، بچسبانید. یک سوراخ روی چوب ایجاد کنید و روبان را از آن رد کنید. حالا چوب را با روبان به جعبه کادوتان وصل کنید. این کار را می‌توانید با تکه‌های کاغذ و مقوا و کارت‌پستال و هر چیز دیگری که به نظرتان جالب و هیجان‌انگیز است هم انجام دهید.

۱۲. گل طبیعی بچسبانید

روی جعبه کادوتان روبان بکشید و روی روبان یک گل طبیعی بچسبانید. اگر برای این کار گل موردعلاقه شخص هدیه گیرنده را پیدا کنید که شاهکار کرده‌اید.

۱۳. با تقویم کادو کنید

یک تقویم بزرگ پیدا کنید. برگه مخصوص ماهی را که در آن هستید جدا کنید و دور عدد روز و ماه مناسبت خط قرمز بکشید. اگر تقویم بزرگ ندارید از روی صفحات یک تقویم کوچک در ابعاد بزرگ‌تر پرینت بگیرید.

۱۴. جعبه‌های گرد بهترین‌اند

جعبه‌های دایره‌ای شکل برای کادو کردن هدیه‌هایی مثل عروسک‌های پولیشی، کیف، ظرف و ظروف، کلاه، دستکش و هدیه‌هایی ازاین‌دست بهترین گزینه‌اند. می‌توانید این جعبه‌ها را به اشکال مختلف مثل کیک، ساعت، باغچه گل و…تزیین کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. کادوپیچ می گوید

    سلام،
    خیلی جالب بود؛ یه سری از نکاتی که گفتید تست کردم و جواب گرفتم؛
    مرسی

  2. کیان می گوید

    با سلام ممنون بابت مطالب خوب شما تشکر