بیوگرافی حامد همایون ،مهمان امشب برنامه دورهمی +آهنگها

0

حامد همایون خواننده کشورمان امشب جمعه ۵ خرداد ۹۶ ساعت ۲۳:۰۰ مهمان دورهمی و مهران مدیری خواهد بود.

بازپخش: شنبه ساعت ۳ بامداد ، ۷ صبح ، ۱۱ صبح و ۱۷ عصر

همسر حامد همایون زمان پخش دورهمی حامد همایون sheydaei حامد همایون chenin konam chenan konam حامد همایون chatre khis بیوگرافی حامد همایون اینستاگرام حامد همایون آهنگهای حامد همایون

حامد همایون (همچنین به حامد محمودزاده همایونی نیز شناخته شده است) متولد (۱۹ بهمن ۱۳۶۱ در شیراز) خواننده پاپ ایرانی است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی آبیاری زه کشی از دانشگاه سراسری شیراز است، مادرش معلم بود و پدرم بازنشسته بانک ملی است می گوید : از بچگی در دورهمی‌ های خانوادگی می‌ خواندم

همایون نخستین کنسرت خود را به نفع کودکان سرطانی در مؤسسه محک برگزار کرد. او که آثارش در سال ۱۳۹۵ با استقبال مخاطبان مواجه شد آهنگ برنامه صبحگاهی شبکه اول به نام فرمول ۱ را اجرا کرده است.

همایون در آغاز توسط پروژه استعدادهای موسیقی ایران مؤسسه ترانه شرقی معرفی شد. نخستین حضور همایون در تلویزیون در ویژه برنامهٔ شب یلدای سال ۱۳۹۵ بود که او به طور زنده از برج میلاد برای ویژه برنامهٔ شبکه پنج برنامه اجرا کرد. و هم چنین اولین آلبوم رسمی او به اسم دوباره عشق ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر شد.

حامد همایون در مصاحبه با روزنامه جام جم در دی ۹۵ گفته است «بیشتر ترانه‌ها در کشور ما حس غم را منتقل می‌کنند و از ناله و خیانت و سیاهی می‌گویند. ما تصمیم گرفتیم سردمدار ترانه‌های شاد و مثبت باشیم. همایون نخستین آلبومی که به صورت قانونی منتشر کرده است «دوباره عشق» نام دارد و شامل ۱۸ آهنگ است.»

همسر حامد همایون زمان پخش دورهمی حامد همایون sheydaei حامد همایون chenin konam chenan konam حامد همایون chatre khis بیوگرافی حامد همایون اینستاگرام حامد همایون آهنگهای حامد همایون

حامد همایون خواننده جوان موسیقی پاپ شامگاه پنجشنبه ۱۹ اسفند ۹۵ مهمان برنامه «خندوانه» بود.

این خواننده در ابتدای برنامه در مورد نحوه شروع فعالیت موسیقی‌اش توضیح داد: «از پنج، شش سالگی این داستان شروع شد و کنار خاله و مادربزرگم می‌خواندم، از دوران دبیرستان علاقه شدیدی به موسیقی پیدا کردم و نمی‌دانستم به چه شکلی با موضوع برخورد کنم و آن را با خانواده‌ام در میان بگذارم تا اینکه به پدر و مادر گفتم که برایم گیتار بخرند، پدرم گفت اگر به درس تو لطمه نخورد قبول می کنم، ولی مادرم تا یک سال پیش و قبل از قطعه «چتر خیس» مخالف خوانندگی من بود. در ضمن من فوتبال هم زیاد بازی می‌کردم و با سیاوش اکبرپور، غلامرضا رضایی و مهرزاد معدنچی هم دوره‌ای بودیم. در دانشگاه یک گروهی به اسم شبدیز راه انداختیم، خیلی حرفه‌ای نبودیم ولی مهم این بود که ما خودمان همه کار را انجام می‌دهیم.»

ازدواج و همسر حامد همایون

این خواننده از دلیل خود برای ازدواج نکردن گفت: «باید شرایطش پیش بیاید تا ازدواج کنم و به جایی برسم که بتوانم یک خانواده را خوشبخت کنم. الان وقتش را ندارم و درگیر موسیقی و کنسرت هستم. ولی فکر نمی کنم خیلی دور باشد و شاید یک سال دیگر چرا که نه.»

او همچنین در پاسخ به رامبد جوان که پرسید آیا تا به حال عاشق شده‌ای گفت: «بله در سن ۱۸ سالگی برای اولین بار عاشق شدم.»

همسر حامد همایون زمان پخش دورهمی حامد همایون sheydaei حامد همایون chenin konam chenan konam حامد همایون chatre khis بیوگرافی حامد همایون اینستاگرام حامد همایون آهنگهای حامد همایون

instagram hamedhomayoun

آلبوم‌ها
دوباره عشق
اولین آلبوم حامد همایون، «دوباره عشق» نام دارد که در ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر شد. این آلبوم هجده آهنگ دارد که ۱۲ آهنگ آن قبلاً در فضای مجازی منتشر شده بودند و ۶ آهنگ جدید و شنیده نشده نیز داشت.

دانلود آلبوم دوباره عشق حامد همایدون

دانلود آهنگ دیوونگی

دانلود آهنگ قسمت

دانلود آهنگ چه عشقی

دانلود آهنگ نگاهم کن

دانلود آهنگ دوباره عشق

دانلود آهنگ می روم

دانلود آهنگ بارون که زد

دانلود آهنگ چنین کنم چنان کنم

دانلود آهنگ مجنون

دانلود آهنگ دنیای من

دانلود آهنگ خدا همین حوالیه

دانلود آهنگ شیدایی

دانلود آهنگ به چشمات قسم

دانلود آهنگ چتر خیس

دانلود آهنگ مردم شهر

دانلود آهنگ آه نکش

دانلود آهنگ جادوی نگاه

دانلود آهنگ هیهات

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ