ناگفته های زندگی سیدمصطفی میرسلیم از زبان پسرش

1

فرزند میرسلیم به ناگفته هایی از زندگی پدرش در باره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری، ازدواج، ورزش، مناظرات انتخاباتی و … پرداخت.

فرزندان سید مصطفی میرسلیم سوابق سید مصطفی میرسلیم خانواده سید مصطفی میرسلیم بیوگرافی سید مصطفی میرسلیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مصطفی میرسلیم در سال ۴۹ ازدواج کرد ماحصل ازدواجش دو فرزند دختر به نام‌های مریم و مرضیه و یک پسر بنام مهدی است، پسر میرسلیم در مورد نحوه ازدواج پدر و مادرش می گوید: پدرم در فرانسه تحصیل می کرد به مادربزرگم گفته بود برایش همسری مناسب پیدا کند مادربزرگم براساس خصوصیات اخلاقی پدرم، مادر من را برایش انتخاب کرد مراسم ازدواجشان هم زود سر گرفت و به فرانسه بازگشتند.

چند روزی از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری می‌گذرد به سراغ مهدی میرسلیم تنها فرزند پسر مصطفی میرسلیم رفتیم و با وی گفتگویی انجام دادیم که در نوع خود جالب توجه است.
مشروح این گفتگو را می خوانید:
* نظر خانواده شما در مورد کاندیداتوری پدرتان چه بود؟

همانگونه که اطلاع دارید حزب موتلفه اسلامی پدرم را کاندیدای انتخابات کرد و به صورت شخصی خودش مایل به این موضوع نبود، خانواده به ویژه مادرم مخالف کاندیداتوری پدرم بودند اما چون تصمیم حزبی بود، پذیرفت.

* دلیل مخالفت خانواده با کاندیداتوری پدرتان چه بود؟ 
پدرم پا به سن گذاشته است مسلما توان جوانی را ندارد البته همچنان ورزش می‌کند و صبح اول وقت به کوه می رود، کار اجرایی همچون ریاست جمهوری برای افرادی به سن پدرم خستگی می آورد و سخت است البته در حال حاضر هم پدرم فعالیت های زیادی همچون مطالعه و کار در دانشگاه را انجام می دهد اما بحث ریاست جمهوری فرق دارد و فراتر از اینها است.

* علاقمندی های پدرتان چیست؟ 
پدرم ۲۰ سال پیش تنیس و شنا را به صورت حرفه ای انجام می داد، الان هم بعد از نماز شب به کوه می رود و حدود ساعت ۴ صبح به خانه بر می گردد و بعد از خواندن نماز به فعالیت های روزانه خود و تدریس در دانشگاه می پردازد.

* آیا پدرتان طرفدار تیم فوتبال خاصی هست؟ 
پدرم طرفدار تیم خاصی نیست خیلی کم تلویزیون می‌بیند و بیشتر وقتش صرف مطالعه می شود.

* زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری و حال و هوای آن روز خانواده چگونه بود؟  
آن روز پدرم در منزل حضور داشت از وی که در این مورد پرسیدم گفت برای من مهم همین آرایی بود که آوردم و متوجه شدم که این رای شخص من است و این تعداد رای را داشتم پدرم آن روز مشکل خاصی نداشت و حتی زمانی که نتایج اعلام شد نامه تبریکی برای رئیس جمهور نوشت و اخیرا هم دیدم که طی نامه ای اعلام کرده حاضر است با نامزدهای رقیب خودش همکاری کند و تجربیاتش را در اختیار آنان قرار بدهد.

فرزندان سید مصطفی میرسلیم سوابق سید مصطفی میرسلیم خانواده سید مصطفی میرسلیم بیوگرافی سید مصطفی میرسلیم

* وضعیت زندگی خانواده شما چگونه است؟  
زندگی خانواده ما در حد معمولی و متوسط رو به پایین است پدرم یک ماشین پژو دارد من هم یک پژوی ۲۰۶ دارم.

* نظرتان درخصوص نحوه لباس پوشیدن پدرتان چیست؟ 
پدرم می گوید در زمان قدیم اینگونه لباس می پوشیدند و من هم به این نوع لباس پوشیدن علاقه داشتم؛ سنت ایرانی برای پدرم بسیار اهمیت دارد لباسش کاملا ایرانی و‌ مورد علاقه اش است و لباس خارجی هم نمی پوشد کت و پیراهنش هم از این یقه برگردان ها ندارد و همیشه هم اینگونه لباس می پوشید.

* خودتان چطور؟ آیا مثل پدرتان لباس می پوشید؟ 
خیر، من لباس معمولی می پوشم البته من هم از کت هایش خوشم می آید اما اندازه من نیست اگر اندازه بود من هم می پوشیدم.

* رابطه پدرتان با نوه هایش چگونه است؟ 
رابطه شان خیلی خوب است؛ یادم می آید برای مناظره سوم پدرم غرق مطالعه بود تا آمادگی لازم را داشته باشد من فرزندم که تازه به دنیا امده را نزدش بردم فورا مطالعه را کنار گذاشت و فرزند مرا در بغل گرفت و به وادی دیگری رفت ایشان به نوه هایشان علاقه خاصی دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ايراني می گوید

    ای کاش میشد سه رأی بدهم، روحانی و هاشمی طبا و میرسلیم ولی حیف که فقط به یکی از این بزرگواران میشد رأی داد.