مهران مدیری اشک حامد همایون را درآورد

0
مهران مدیری برنامه جمعه شب خود را پیرامون موضوع «قول دادن، بد قولی و خوش‌ قولی» آغاز کرد و گروه نمایش دورهمی نیز درباره این موضوع نمایش اجرا کردند.
 همسر حامد همایون زمان پخش دورهمی دورهمی مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی حامد همایون اینستاگرام حامد همایون

همچنین بخش مهمان دورهمی با حضور حامد همایون خواننده پاپ همراه بود و او در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص چگونگی آغاز فعالیت خود در عرصه هنر گفت: مانند همه هنرمندان از کودکی علاقه‌مند به موسیقی و هنر بودم و در شیراز زندگی می‌کردم؛ فوق لیسانس مهندسی دارم و در چند آموزشگاه تدریس می‌کردم. کم و بیش فعالیت موسیقی هم داشتم، تا اینکه همه این فعالیت‌ها به دوستی با سامان امامی ختم شد و از طریق او به محسن رجب پور معرفی شدم.وی ادامه داد: بعد از شنیدن ترانه‌ای که خوانده بودم با من تماس گرفتند که به تهران بیایم. من برای آخرین بار به تهران آمدم، چرا که قبل از این اتفاق خیلی تلاش کردم اما این بار نتیجه داد و دیگر برنگشتم و با هم شروع به کار کردیم.

مدیری خطاب به حامد همایون گفت: به نظر می‌رسد یک شبه همه چیز اتفاق افتاده؛ اما می‌دانم که برنامه ریزی پشت ماجرا بوده است و همایون در پاسخ عنوان کرد: ما از روز اول تصمیم گرفتیم، کار جدیدی را ارائه بدهیم. از آقای رجب پور خواستم به من فرصت بدهند تا کار جدید آماده کنیم. من و سامان امامی دو هفته نخوابیدیم و آهنگ «بارون که زد» و «مردم شهر» را ساختیم، پنجم ماه رمضان سال گذشته اولین آهنگ من منتشر شد.

مدیری با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها فراتر از این بود و یک ستاره سازی رخ داده، صحبت کرد و همایون اظهار داشت : من اینجا یک خبر خوب بدهم که من اولین محصول پروژه استعدادیابی موسیقی ایران هستم. عزیزانی که فکر می‌کنند استعداد و هنری در زمینه نوشتن، ساختن و خوانندگی دارند، می‌توانند با این پروژه همکاری کنند. خیلی جوان خوب داریم که بزودی معرفی می شوند. اینها ستاره‌های آینده موسیقی ایران هستند و ما از همه استقبال می کنیم.

وی افزود: شما درست می‌گویید؛ من اولین خروجی این برنامه‌ریزی هستم. اول اینکه خدا خواست؛ بعد درباره ترانه و موسیقی ساعت ها فکر کردیم، حرف زدیم و سعی کردیم خوب باشیم. خدا را شکر این اتفاق افتاد و امروز مردم کشورم با من هم صدایی می‌کنند.

در ادامه همایون درباره خصوصیات متولدین بهمن اظهار داشت: من متولد بهمن ماه هستم و سعی می‌کنم پسر منظمی باشم. من سعی کردم برای رسیدن به هدف هر بار که زمین می‌خورم، سریع بلند شوم. خیلی زمین خوردم؛ از سن ۲۲ تا ۳۴ سالگی مدام مشغول زمین خوردن بودم.  مادرم دوست داشت استاد دانشگاه یا دندانپزشک شوم؛ اما من خیلی به موسیقی علاقه داشتم. الان هم خیلی خوشحالم که بین موسیقی و فوتبال، موسیقی را انتخاب کردم. چون هم دوره‌های من که بازنشسته تیم ملی و تیم‌های خوب هستند مثل سیاوش اکبرپور، مهرزاد معدنچی و …، مدام در حال دویدن بودند اما در موسیقی می‌شود نشست و خواند. (خنده). الان هم بزرگترین مشکل زندگى من دلتنگی برای پدر و مادرم است که حدود سه ماه است آنها را ندیدم.

در ادامه این صحبت‌ها پیام صوتی مادر حامد همایون پخش شد که این پیام باعث شد، اشک در چشمان حامد همایون حلقه بزند.

همسر حامد همایون زمان پخش دورهمی دورهمی مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی حامد همایون اینستاگرام حامد همایون

مجری برنامه دورهمی پرسید عاشق شدی ؟ حامد همایون گفت :بله در دوران دانشجویی و در زمانی که خیلی جوان بودم و فقط در آن دوران بود و باید بگویم که من هنوز ازدواج نکرده ام.

همایون در خصوص شایعات پیرامون خود درباره پول دادن به تهیه کنندگان عنوان کرد: من روزی که شروع به کار کردم نه تنها پول ندادم، بلکه خانه و همه امکانات را برایم فراهم کردند. من هزار تومان هم پول ندادم. من عهدی که با خدا بستم این است که تلاش کنم و موسیقی بسازیم که همه گوش کنند. دنبال موسیقی پیچیده نیستم، به نظرم زیبایی در سادگی است.

همایون در خصوص اجرای کنسرت‌های خود بیان کرد: ما از نوروز پارسال آهنگ‌ها را منتشر کردیم و در مدت دو ماه و نیم گذشته، ۱۳۰ کنسرت داشتیم. ما توانستیم بجز چند شهر در همه ایران کنسرت داشته باشیم. با توجه به درآمد خوبی که داریم، نذر گروه ما این است که ۱۰ درصد را به کارهای خیریه اختصاص دهیم.

مجری دورهمی پرسید از چه چیزی میترسید؟ حامد همایون گفت:از قبر خیلی میترسم و همیشه به آن فکر میکنم . من همیشه قبل از اجرا هیجان زیادی دارم و هرچه تلاش میکنم نمیتوانم آن را کنترل کنم. من در دو ماه و نیم گذشته ۱۳۰ تا اجرا داشته ام و پول خوبی از این اجراها کسب کرده ام . نذر من و گروه موسیقی ما از ابتدا این بود که ۱۰ درصد پولی را که به دست می آوریم به کارهای خیریه اختصاص بدهیم.

در پایان  حامد همایون بیان کرد: من احساس خوشبختی دارم؛ از همه مردم کشورم تشکر می‌کنم که سال ۹۵ را برای من رنگین‌ترین سال زندگی‌ام کردند و من به تمام آرزوهایم رسیدم. یک‌بار در زمان سربازی از کنار برج میلاد می‌گذشتم. در دل از خدا خواستم که یک روز اینجا کنسرت داشته باشم و آن روزها فرا رسید.

حامد همایون در پایان آلبوم آهنگ‌های خود و کتاب حافظ را به موزه دورهمی تقدیم کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ