کشتی گیر معروف ایرانی اعدام شد + عکس

1

این کشتی گیر کرمانشاهی که ده سال پیش، از شاخص ترین ۷۴ کیلویی های کشتی ایران و یکی از بخت های نزدیک به دوبنده تیم ملی بود، متاسفانه استعدادش به هرز رفت و بخاطر جرمی که مرتکب شد جان خود را از دست داد.

حجت الله تدرو که چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف و نفر اول نیروهای مسلح و حتی انتخابی تیم ملی بزرگسالان شده بود حتی در اوج موفق شد بزرگان ۷۴ کیلوی کشور مانند هادی حبیبی ، رضا رمضان زاده و صادق گودرزی را شکست دهد.

حکم قصاص بیوگرافی حجت الله تندرو اعدام در ایران اخبار کرمانشاه اخبار اعدام اخبار اسلام آباد غرب

این چندمین مورد از ورزشکارانی است که طی سالهای اخیر به دلایل مشابه متاسفانه و ضعف فرهنگی سیستم ورزش کشور در نگهداری قهرمانان تراز اول خود، جانشان را از دست می دهند.

این مرد حدود ۱۰سال پیش و به‌دنبال یک درگیری باعث قتل مرد دیگری شده و پس از آن دستگیر و از سوی دادگاه به قصاص محکوم شد. او در این مدت در زندان به سر می‌برد تا اینکه سحرگاه پنجشنبه، در محوطه زندان دیزل‌آباد کرمانشاه به دار مجازات آویخته شد.

اعدام حجت الله تدرو کشتی گیر کرمانشاهی

منبع : تابناک
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. بهنام می گوید

    وقتی فرهنگ عقب مانده این کردها به یک انسان نفهم بخاطر قدرت جسمیش احترام میگذاره این ادم نفهم فک میکنه واقعا همه باید بهش احترام بگذارند و غرور و باد برش میداره و با کوچکترین بی احترامی یه نفهمی مثل خودش رم میکنه و مثل حیوانات چنگو و دندون نشون میده و درگیر میشه و جنایت میکنه.باید یکی بهش میگفت که هیچ … نیست و بدن قوی داشتن هیچ ارزشی نداره جز اینکه مثل … تو مسابقات مختلف نمایش بدن به هیچ درد بشر نمیخورن.قهرمان واقعی اون استاد دانشگاهو اون مخترع و اون صنعتگره که سعی میکنه با مغزش مساله ای از مسایل بشرو حل کنه نه این … های بی خاصیت که بودو نبودشون یکیه