موهای بی حجاب بازیگران زن سریال «نفس» کلاه گیس نیست! +عکس

0

جلیل سامان، کارگردان سریال «نفس» که با آغاز ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش شد در کانال تلگرامی‌اش پستی منتشر کرد و در مورد بعضی فرضیه‌ها توضیحاتی داد.

سامان در این پست تلگرامی خود نوشت:

در حالی که پخش قسمت اول «نفس» این فرضیه را در بین تعدادی از مخاطبان تقویت کرده که برخی بازیگران این سریال از کلاه گیس استفاده کرده اند، اما اینگونه نیست. پیش از این در خبری که ۲۲ اردیبهشت ماه همراه با یک عکس در رسانه ها منتشر شده، اعلام شده بود عوامل سریال «نفس» برای ضبط صحنه های تروکاژی در خارج از کشور، به ارمنستان سفر کرده‌اند.

عکس بازیگران در پشت صحنه دختر ارمنی بیوگرافی جلیل سامان بازیگران سریال نفس

طی این سفر، تصاویری با حضور تعدادی از بازیگران ارمنی ساکن در کشور ارمنستان، با قرار گرفتن مقابل پرده ضبط شد تا بعدا از طریق جلوه‌های ویژه در پس زمینه تصاویری که در داخل کشور ضبط شده بودند، قرار بگیرد.

به طور معمول، به تصویر کشیدن پوششی دور از واقعیت در سریال‌هایی که به فضای کشور پیش از انقلاب اسلامی مربوط می‌‌شوند، باعث انتقاد مخاطبان، ملموس نبودن فضا و غیرقابل باور بودن آثار این چنینی منجر شده است.

از این رو با تمهیدی که عوامل سریال «نفس» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان اندیشیدند، بنا شد برای نزدیک شدن به واقعیت آن سالها، برخی تصاویر در خارج از کشور و با حضور بازیگران خارجی ضبط شود.

عکس بازیگران در پشت صحنه دختر ارمنی بیوگرافی جلیل سامان بازیگران سریال نفس

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ