۲ خواهر جوان ،مردان پولدار تهرانی را به خانه شان می کشاندند و …

0

دو خواهر جوان با فریب طلافروشان و افراد پولدار و کشاندن آنها به خانه‌شان، با همدستی ناپدری و مرد دیگری به سرقت و اخاذی از آنها دست می‌زدند. متهمان حتی با تهیه فیلم سیاه در برابر منتشر نشدن آن در تلگرام از طعمه‌ها برگه‌های سفید امضا و سفته‌های صد میلیونی می‌گرفتند.

اوایل اردیبهشت امسال مردی طلافروش با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از یک دختر جوان و دو مرد به اتهام سرقت، اخاذی و تهیه فیلم سیاه شکایت کرد.

شاکی به بازپرس رستمی گفت: دو هفته پیش دختر شیک‌پوشی برای خرید طلا به مغازه‌ام آمد. او چند بار دیگر نیز به مغازه‌ام آمد و همین رفت و آمد‌ها باعث شد با او ارتباط دوستی برقرار کنم. دختر جوان مدعی بود در تهران تنها زندگی می‌کند و خانواده‌اش در شهرستان هستند. او شماره تلفنش را هم به من داد. چند بار با هم تلفنی حرف زدیم تا این‌که یک روز او با من تماس گرفت و مرا برای ناهار به خانه‌اش دعوت کرد.

وی افزود: مغازه را زودتر تعطیل کردم و به خانه‌اش رفتم. او در خانه تنها بود و همه چیز عادی به نظر می‌رسید. هنوز ده دقیقه از حضورم در آن خانه نگذشته بود که دو مرد میانسال و جوان وارد آپارتمان شدند و بشدت مرا کتک زدند و در اتاقی زندانی کردند. بعد از آن مقداری پول و گوشی‌ام را سرقت کردند. علاوه بر آن برگه‌های سفید امضا و سفته‌هایی را که مبالغ صد میلیونی و بیشتر روی آن ثبت شده بود، مقابلم گذاشتند. یکی از آنها چاقویی را زیر گلویم گذاشت که از ترس جانم مجبور شدم سفته‌ها و برگه‌ها را امضا کنم. در ادامه آنها از من فیلم سیاه گرفتند و با چشمانی بسته در یکی از خیابان‌های تهران رها کردند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی برای یافتن دختر جوان و دو همدست اخاذ او ادامه داشت تا این‌که مرد مغازه‌دار دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایتی مشابه را از سه فرد اخاذ مطرح کرد. با تحقیق از این مرد معلوم شد او نیز به شیوه‌ای مشابه به دام افتاده و سارقان اخاذ از او فیلم سیاه تهیه کرده‌اند.

این در حالی بود که ماموران در بررسی چهره‌نگاری متهمان متوجه شدند تصاویر متهمان مرد در این دو پرونده مطابقت دارد اما تصاویر دو دختر جوان متفاوت است. با توجه به فعالیت اعضای این باند، جست‌وجو‌ها در این باره ادامه پیدا کرد تا این‌که معلوم شد متهمان به مکان دیگری نقل مکان کرده‌اند. در ادامه تحقیقات، ماموران موفق شدند نشانی جدید متهمان را به دست آورد و آنها که دو دختر جوان و یک مرد میانسال بودند، بازداشت شدند اما اثری از دیگر همدست آنها نبود .

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و بازجویی از آنها معلوم شد دو دخترجوان با هم خواهر هستند و مرد میانسال ناپدری آنهاست.

یکی از دختران به افسر تحقیق گفت: من و خواهرم به عنوان مشتری با ظاهری آراسته به مغازه‌های طلافروشی و صرافی می‌رفتیم. سپس با برقراری ارتباط دوستی با آنها، اعتمادشان را جلب کرده و به خانه‌ای که ناپدری‌ام در آن حضور داشت، دعوت می‌کردیم. در آنجا از این افراد فیلم سیاه تهیه می‌کردیم، کتکشان زده و اموال از جمله پول،گوشی داشتند، سرقت می‌کردیم. وی افزود: موجودی کارت‌های بانکی‌شان را خالی می‌کردیم. علاوه براین‌که با تهدید به انتشار این فیلم‌ها از آنها مبالغی اخاذی می‌کردیم، حتی از این افراد برگه‌های سفید امضا و سفته می‌گرفتیم تا در فرصتی مناسب از آنها دوباره اخاذی کنیم.

با اعتراف این دختر جوان، خواهر و ناپدری‌اش نیز گفته ‌های او را تائید کردند. متهمان برای ادامه تحقیقات روانه زندان شدند.جست‌وجوی پلیس برای یافتن آخرین عضو فراری این باند که دوست مرد میانسال است، ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ