واکنش ها با شیش تایی شدن دوباره استقلال

0
استقلال شش گل خورد. به همین راحتی. تیمی که در سه ماه اخیر نتایجی بسیار عالی گرفته بود و با جوان هایش کولاک می کرد به بدترین شکل ممکن از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
نتیجه بازی استقلال چند چند شد عکس شیش تایی ها شیش تایی شدن استقلال اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها) 6 تایی ها

به گزارش جام جم آنلاین ، این بدترین باخت استقلال در آسیاست. این بدترین باخت یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیاست. این سنگین ترین شکست یک تیم ایرانی در یک کشور آسیایی است. حالا پرسپولیسی ها بهتر از هر زمان دیگری می توانند برای رقیب آبی پوششان کری خوانی کنند. این قصه سر دراز دارد. دریافت شش گل هرگز از یاد هواداران استقلال نمی رود، آنهایی که با امید پای تلویزیون نشستند و در حالی که انتظار داشتند تیمشان حداقل با یک تساوی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برود در عین شگفتی شاهد شش تایی شدن تیمشان بودند.

حالا نوبت شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر است تا دین خود را نسبت به این نتیجه ادا کنند! توئیتر غوغا است. یک عده نتیجه را به تمسخر گرفته اند، یکی دلسوزانه از آبروریزی فوتبال ایران می گوید و یکی هم از اینکه با وجود شش تایی شدن تیمش تا ابد استقلالی می ماند. البته چیزی که بیشتر دیده می شود هجو است و تمسخر… با هم بخشی از واکنش های توئیتری را مرور می کنیم:

نتیجه بازی استقلال چند چند شد عکس شیش تایی ها شیش تایی شدن استقلال اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها) 6 تایی ها

Mass Wali : ازین به بعد هر وقت بگیم شیش تاییا، استقلالیا میپرسن قدیم یا جدید؟

حمید : آقا ۶ تایی رو از هر طرف بنویسی ۶ تاییه. آبرو فوتبال مملکتو بردن !

کامران: استقلال و عدد شش مثل دختر عمو پسر عمو می‌مونن، عقدشونو تو آسمونا بستن

بلک: استقلال موفق شد لقب ۶تایی‌ها رو از سطح کشوری به سطح آسیایی ارتقا بده

مقداد: استقلال کامبک زد به سال ۵۲

کنسل: این نتیجه نهایی نیست تو بعضی شهرستانا استقلال بازی رو‌ برده.

علیرضا: فیفا بازی استقلال العین رو مردود اعلام کرد. رئیس فیفا گفته بذارید بازی یه بار دیگه برگزار بشه کلی بخندیم و تفریح کنیم. تازه تخمه اشم با من.

آرش: وحشتناک بود. فارغ از دست گرفتن پرسپولیسی ها برای شش تایی شدن استقلال، تفاوت مربی داخلی و خارجی دردآور است!

خودنویس: همین تیمی که تو رفت و برگشت ۶-۲ از العین باخت، با تیم نصفه و نیمه‌اش سه تا به پرسپولیس زد. استقلال سرور پرسپولیسه دیگه حالا… :))

همین نزدیکی های دور: برهانی میگه مگویان رفت سمت راست استقلال بهتر شد. لامصب العین بی خیال شد بازیو دیگه

آبی دل: باختیم نمیگیم از ارزش ها کم نشد چون کم شد ابرو ریزی شد ولی من استقلالیم و تا ابد استقلالی می مونم حتی اگه ۱۰ تا بخوریم.

قاسم پاشا: حسام نواب صفوی میگه: با صحبت هایی که انجام دادم قرار شد العین کمتر گل بزنه !

Nafisemousavi23‏: ولی زود قضاوت نکنیم.شاید اون دوتا ستاره بالای پرچم استقلال بخاطر دوبار شیشتایی شدن باشه
نمیدونیم که:))

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ