ایتسوکی پسر ژاپنی، کوچکترین دی جی جهان لقب گرفت +عکس

0

ایتسوکی شش ساله می گوید: “من واقعا کاری را که انجام می دهم دوست دارم، موسیقی را دوست دارم و در آن مهارت دارم و مردم هم خیلی مرا تشویق کردند.

یک پسر ژاپنی با استعداد در زمینه ی موسیقی که هنوز شش سالش تمام نشده پس از اجرای یک ساعته موسیقی در رستوران لوبار در شهر اوساکای ژاپن لقب کوچکترین “دی. جی” جهان را از آن خود کرد. و بدین ترتیب نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت نمود. تماشاچیان او بزرگسالان و کودکان بودند.

ایتسوکی شش ساله می گوید: “من واقعا کاری را که انجام می دهم دوست دارم، موسیقی را دوست دارم و در آن مهارت دارم و مردم هم خیلی مرا تشویق کردند.”
پسر ژاپنی، کوچکترین دی.جی جهان

مادر ایتسوکی می گوید: همه ی این رکوردها از علاقه ی شدید پسرم به موسیقی نشأت می گیرد.

لازم به ذکر است که ایتسوکی برای اولین بار نواختن با طبل را از دوست مادرش یادگرفته، او می تواند موسیقی تلفیقی از دیسکو و راک را بنوازد.

برای اینکه یک نفر “دی.جی” DJ خوب شود، باید دانش بسیار بالایی از موسیقی و همچنین توانایی هدایت یک جمعیت را داشته باشد . روابط عمومی اهمیت بسیار زیادی دارد چون با این توانایی است که می توانید خوب گوش کنید و از تجهیزاتتان برای تغییر تراک ها استفاده کنید. گویا ایتسوکی از پس همه ی آنها برآمده است.

کتاب رکوردهای گینس رکوردهای جهانی گینس دی جی کیست اخبار ژاپن

Itsuki Morita dari Jepang baru saja mulai sekolah dasar tapi dia sudah mengukir namanya dalam sejarah Guinness World Records.

Berumur hanya 6 tahun dan 114 hari, Itsuki menjadi DJ termuda di dunia DJ setelah bermain satu jam di restoran & bar L di Osaka, Jepang seperti yang dilansir oleh guinnessworldrecords.com (۱۹/۰۵/۲۰۱۷).

دی‌جِی (DJ) (کوتاه شدهٔ دیسک‌جوکی) (به انگلیسی: Disc Jockey) به کسی گفته می‌شود که آهنگ‌های پیشتر ضبط شده روی دیسک را انتخاب کرده و با شکل متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کند. دی‌جی‌ها برای پخش موسیقی از یک ست، شامل دو پخش‌کننده دیسک و یک میکسر حداقل دوکاناله استفاده می‌کنند. در گذشته این پخش کننده‌ها فقط ترن تیبل‌ها بودند و صفحه‌های آنالوگ موزیک را پخش می‌کردند اما امروزه سی‌دی‌جی‌ها نیز در کنار ترن تیبل‌های آنالوگ کار پخش سی دی‌ها را برای دی‌جی‌ها میسر ساخته‌اند.

از دی‌جی‌ها معمولاً انتظار می‌رود تا در شناخت، برگزیدن و هم‌آمیزی جالب آهنگ‌ها خبرگی کافی را داشته باشد. مخاطبان دی‌جی معمولاً جمعیت رقصنده در دیسکوها هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ