جواد ظریف در منزل جمشید مشایخی +عکس

1

شامگاه ۲۵ اردیبهشت ۹۶ محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه به همراه سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عیادت جمشید مشایخی، هنرمند سینما تئاتر و تلویزیون رفتند.

شیوه های نوین تبلیغات انتخاباتی شگردهای تبلیغات انتخاباتی سوابق جواد ظریف روش های تبلیغات انتخاباتی حامیان دولت روحانی بیوگرافی جمشید مشایخی اخبار بدون سانسور سیاسی

در این دیدار که در منزل جمشید مشایخی برگزار شد، صالحی امیری گفت:‌ ما همیشه برای استاد دعا می‌کنیم.

مشایخی هم با اشاره به حضور محمدجواد ظریف در منزلش با تشکر از او برای اتفاقاتی که در حوزه سیاست خارجی و برجام برای کشور ایران رقم زده است گفت: من برنامه‌های شما را از تلویزیون دنبال می‌کنم، خنده و متانت شما فرهنگ والای ایرانیان را نشان می‌دهد.

وی گفت: آقای ظریف ایرانی و فرزند کوروش و فردوسی است، شخصیت‌هایی مانند ایشان مایه عزت ملت ایران است.

در ادامه دو وزیر دولت یازدهم با جمشید مشایخی به گفت‌وگوهایشان پیرامون مسائل مختلف ادامه دادند.

شیوه های نوین تبلیغات انتخاباتی شگردهای تبلیغات انتخاباتی سوابق جواد ظریف روش های تبلیغات انتخاباتی حامیان دولت روحانی بیوگرافی جمشید مشایخی اخبار بدون سانسور سیاسی شیوه های نوین تبلیغات انتخاباتی شگردهای تبلیغات انتخاباتی سوابق جواد ظریف روش های تبلیغات انتخاباتی حامیان دولت روحانی بیوگرافی جمشید مشایخی اخبار بدون سانسور سیاسی

***

عصر روز ۳ خرداد ماه ۹۶ همایشی با عنوان «تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی حسن روحانی» در سالن وزارت کشور برگزار شد که در آن صاحب‌نامان حوزه های مختلف در حضور رییس جمهور سخنانی را بیان کردند.

در این مراسم از جمشید مشایخی بازیگر قدیمی سینما و تئاتر به عنوان فردی یاد شد که حتی در بستر بیماری هم از حسن روحانی حمایت کرد و سپس از او دعوت شد تا صحبت کند.

این بازیگر قدیمی ابتدا با خواندن این بیت شعر «من که ملول گشتمی‌ از نفس فرشتگان/قال و مقال عالمی می‌کشم از برای تو» تاکید کرد که ملت ایران به اذعان دیگر مردم دنیا بافرهنگ‌ترین مردم جهان بوده و هستند.

وی سپس گفت: من اهل تعارف نیستم به همین دلیل می‌گویم که اگر آقای روحانی انتخاب نمی‌شد من در ایران نمی‌ماندم.

مشایخی در پایان با آرزوی سلامتی برای مردم ایران خاطرنشان کرد که ملت ایران تلاش کند معلم دیگر ملت‌های جهان باشد.

منبع : ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. حسن می گوید

    مثلا خارج میرفت چه گلی به سرش میزدند.آرزوی عده ای امثال او اینست که به ایران بازگردند و حالا این پیر احمق میخواهد به خارج برود.حیف به اینهمه محبوبیت و این طرز تفکر.