استخوان های اسطوره فوتبال را از قبرش دزدیدند!

0

اتفاق شگفت انگیزی افتاده است، بقایای استخوان های اسطوره فوتبال از داخل قبرش به سرقت رفته است.

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از گاردین ، مانه گارینشا Garrincha یکی از بزرگ ترین اسطوره های فوتبال برزیل است که دو بار با تیم ملی فوتبال کشورش قهرمان جام های جهانی ۱۹۵۸ و ۱۹۶۲ شد. او به دلیل مصرف بیش از اندازه مشروبات الکلی در سال ۸۳ میلادی یعنی ۳۴ سال پیش در ۵۰ سالگی درگذشت و در زادگاهش یعنی پائو گرانده به خاک سپرده شد.

مرگ گارینشا بیوگرافی گارینشا اخبار ورزشی اخبار فوتبال اخبار برزیل Garrincha

اکنون خانواده این فوتبالیست اسطوره ای اعلام کردند که بقایای استخوان های گارینشا از داخل قبرش اخیرا دزدیده شده است. مشخص نیست چه کسانی این کار را انجام داده اند و دلیلشان برای این کار چیست. با اینکه هیچ سرنخی وجود ندارد اما پلیس شهر پائو گرانده همچنان به دنبال سارقان استخوان است.

گارینشا که در میان مردم کشورش به «مایه خوشحالی مردم» ملقب بود، سال‌های ۱۹۵۸ و ۱۹۶۲ در کنار بازیکنانی مانند پله و ماریو زاگالو دو بار قهرمان جام جهانی شد.

گارینشا پدر حداقل چهارده فرزند از زن‌های مختلف بود. معروف است که با یک خوانندهٔ پاپ، رابطه‌ای جنجالی داشت.

او ناخواسته مادر زنش را در یک سانحهٔ رانندگی به کشتن داد و خود اسیر مشروبات الکلی شد تا بسیار زود و در ۵۰ سالگی جهان را وداع گوید.

نام کامل او مانوئل فرانسیسکو دوس سانتوس بود که البته به نام مانه گارینشا شناخته می شد.

مرگ گارینشا بیوگرافی گارینشا اخبار ورزشی اخبار فوتبال اخبار برزیل Garrincha

او را به عنوان یکی از تکنیکی‌ترین، بهترین و محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال می‌شناسند. مهارت بی‌نظیر او در دریبل‌زدن و تک‌روی مشهور است. همچنین زوج او با پله از به یادماندنی‌ترین‌های تاریخ جهان است. تیم برزیل در تاریخ خود هرگز با حضور هم‌زمان پله و گارینشا شکست نخورده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ