معمای قتل عضو شورای شهر شال قزوین +عکس

0

معمای قتل عضو جدید شورای شهر شال در استان قزوین با دستگیری ۷ مهاجم مسلح رازگشایی شد.چندی پیش گزارشی از یک در‌گیری مسلحانه در روستای عبدالرب‌آباد از توابع بخش شال، در اختیار پلیس قرار گرفت و طولی نکشید که مأموران در محل حاضر شدند.

شهر شال درگیری مسلحانه حوادث قزوین اخبار قتل اخبار جنایی

به گزارش همشهری، در بررسی‌های اولیه مشخص شد که ۷نفر با اسلحه شکاری به محل درگیری رفته و با شخصی به‌نام مجید محمدرضایی که عضو جدید شورای شهر شال بود درگیر شده‌اند.

مهاجمان در جریان این درگیری با اسلحه شکاری به سوی عضو جدید شورای شهر شال شلیک کرده و از صحنه متواری شدند. به‌دنبال این حادثه ‎فرد مجروح بلافاصله به بیمارستان تاکستان منتقل شد اما به‌علت شدت جراحات، جان خود را از دست داد. با مرگ وی، پرونده جنایتی پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت و گروهی از کارآگاهان جنایی جست‌وجوی خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل و همدستانش شروع کردند. درنهایت با تحقیق از شهود ۲متهم که سلاح در دست آنها بود شناسایی و دستگیر شدند.

آنها در بازجویی‌ها به جنایت اقرار کرده و انگیزه خود را اختلافات مالی و ملکی با مقتول عنوان کردند. به‌دنبال اعترافات آنها، کارآگاهان پلیس استان قزوین با انجام اقدامات اطلاعاتی، ‌متهمان فراری دیگر این پرونده را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنها، چندین اسلحه نیز کشف شد. حال آنکه متهم اصلی پرونده در بازجویی‌ها به شلیک گلوله به سوی مقتول و جنایت اقرار کرد.

در همین حال سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین در این خصوص گفت: ‎متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند‎.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ