میزان حقوق و دستمزد در سامانه کارورزی وزارت کار دولت روحانی چقدر است +آدرس سایت

1

یکی از اصلی ترین سوالات در مورد طرح کارورزی دولت برای فارغ التحصیلان بیکار این است که آیا این افراد در طول دوران کارورزی خود حقوق دریافت خواهند کرد یا خیر.

طول دوران کارورزی حداکثر ۱۱ ماه است که در طول این دوران کارورزان حقوقی را تحت عنوان «کمک هزینه کارورزی» دریافت خواهند کرد.

میزان کمک هزینه کارورزی هر فرد به مدرک تحصیلی او ارتباط دارد. به این صورت که دارندگان مدرک کاردانی ۵۰ درصد حداقل حقوق و دستمزد تعیین شده توسط شورای عالی کار ، مدرک کارشناسی ۷۰ درصد حداقل حقوق و دستمزد تعیین شده توسط شورای عالی کار و مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر ۹۰ درصد حداقل حقوق و دستمزد تعیین شده توسط شورای عالی کار را دریافت خواهند کرد.
بر این اساس دریافتی کسانی که با مدرک کاردانی وارد طرح کارورزی می شوند ماهانه در حدود ۴۶۵ هزار تومان خواهد بود. دریافتی مدرک کارشناسی در این طرح حدود ۶۵۱ هزار تومان و دریافتی مدارک بالاتر حدودا ۸۳۷ هزار تومان خواهد بود.

https://karvarzi.mcls.gov.ir

مدرک

درصد از حداقل دستمزد

دریافتی

کاردانی

۵۰

۴۶۵ هزار تومان

کارشناسی

۷۰

۶۵۱ هزار تومان

کارشناسی ارشد و بالاتر

۹۰

۸۳۷ هزار تومان

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. عبدالهادی دارسنج می گوید

    با سلام
    من در سامانه ثبت نام کردم ولی چون اسکن مدارک اماده نبود خارج شدم ولی الان میخوام باز ثبت نام کنم میگه قبلا ثبت نام کرده اید از قسمت ورود و ویرایش استفاده نمایید ولی وقتی به تو اون قسمت نام کاربری و رمز وارد میکنم باerror مواجه میشم و الان نتوانستم مدارک و مشخصاتم را کامل وارد نمایم لطفا راهنمایی نمایید
    با تشکر