بیوگرافی شهاب شادابی ،بازیگر سریال نفس +عکس اینستاگرام

0

شهاب شادابی، مدل، بازیگر سینما و تلویزیون، سال ۱۳۶۳ در شهر تهران متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی حرفه‌ای مدیریت دیپلماسی و سه مدرک از پروسافت در زمینه طراحی صفحات وب است. او فعالیت جدی وحرفه‌ای خود را با سریال «فاخته» به کارگردانی محمود معظمی شروع کرد.

همسر شهاب شادابی بیوگرافی شهاب شادابی بیوگرافی بازیگران بازیگران سریال نفس اینستاگرام شهاب شادابی

شهاب شادابی در مجموعه تلویزیونی «نفس» به کارگردانی جلیل سامان که این روزها از شبکه سه پخش می‌شود، نقش داریوش را به عهده دارد که مدیر یک آژانس است و از سوی دیگر با ساواک همکاری می‌کند. او دلبسته دختری به نام ناهید شده و همین منجر به پیش آمدن مسائلی می‌شود. شادابی بازی در مجموعه‌های فاخته، کیمیا، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، زاویه هفتم، سایبری و … را در کارنامه دارد. به بهانه پخش نفس با او گپی کوتاه زدیم.

فضای مجموعه تلویزیونی نفس در تاریخ معاصر می‌گذرد. بازی در این اثر برایتان چه ویژگی‌ای داشت؟

هر کاری طعم ویژه خودش را دارد، اما سریال نفس متفاوت‌تر از بقیه کارهایم است. خیلی خوشحالم که سهمی در این مجموعه تلویزیونی داشته‌ام. فضای سریال نفس برایم دوست‌داشتنی است و حال و هوای سال‌های قبل را دارد. البته در آن دوره نبودم و بازی در این مجموعه برایم تجربه جالبی بود. از سوی دیگر، فیلمنامه خیلی خوب نوشته شده و شخصیت‌پردازی‌ها قوی است.

برای نزدیک شدن به شخصیت و تیپ داریوش چقدر مطالعه و تحقیق کردید؟

من در فاز اول مجموعه تلویزیونی نفس نقش روزبه را دارم که البته در فاز دوم همه چیز تغییر کرد و علیرضا کمالی این نقش را بازی می‌کند. قبل از شروع بازی‌ام خیلی تحقیق کردم و چند بار موزه عبرت رفتم. کتاب‌هایی همچون خاطرات عزت‌شاهی را مطالعه کردم. بعد از مدتی تصویربرداری بنا به دلایل مالی متوقف شد و در فاز دوم نقش‌ من تغییر کرد و قرار شد نقش داریوش را بازی کنم؛ زیرا به لحاظ گریم سخت بود من را به چهره یک چریک نزدیک کنند. البته با داریوش ارتباط بیشتری گرفتم و نقش را بازی کردم.

همسر شهاب شادابی بیوگرافی شهاب شادابی بیوگرافی بازیگران بازیگران سریال نفس اینستاگرام شهاب شادابی

برایتان سخت نبود که در ابتدا شخصیت روزبه را بازی کردید و بعد داریوش را؟

در ابتدا سخت بود، چون به عقاید و تفکرات روزبه نزدیک شده بودم، اما بعد خودم را به شخصیت داریوش نزدیک کردم. از سوی دیگر داریوش رقیب روزبه است، ولی از آنجا که مدتی شخصیت روزبه را بازی کرده بودم، به همین دلیل برای ایفای نقش داریوش راحت‌تر بودم و به فضای کار آشنایی داشتم.

آیا صحنه‌ای بود که به لحاظ حسی برایتان مشکل باشد؟

آخرین سکانس این مجموعه برایم به لحاظ حسی سخت بود. در این سکانس من از ناهید درخواست ازدواج می‌کنم و حتی انگشتر هم می‌خرم، اما این بار ناهید مخالفت می‌کند و سکوت حکمفرما می‌شود. همه دوستان هم بعد از ضبط تحت‌تاثیر قرار گرفتند.

شما هم مدلینگ هستید و هم بازیگر؛ کدام یک از این دو عرصه و رشته دغدغه شماست؟

من مدل بودم، ولی الان نیستم زیرا در ایران مدلینگ را بد متوجه شده‌اند و شرایط خاص خودش را دارد. ضمن این که برند خاصی هم نداریم و من دیگر نسبت به دوربین عکاسی خسته شده بودم، به همین دلیل دیگر مدلینگ را ادامه ندادم و ترجیح دادم به سمت بازیگری بیایم. بنابراین از تئاتر و کلاس‌های استاد سمندریان شروع کردم. در حال حاضر دغدغه‌ام بازیگری است.

در مجموع، بازی در سریال نفس برایتان چه تجربه‌ای را رقم زد؟

بازی در مجموعه نفس من را با حال و هوای دوره گذشته آشنا کرد. از سوی دیگر فضای سریال واقعی است و به هیچ وجه بزرگ‌نمایی نشده. کار با آقای سامان برایم تجربه خیلی گرانبهایی است، چون خیلی در کار وسواس دارد و مرتب برداشت‌های مختلف داشتیم. همین برداشت‌ها باعث شد به لحاظ بازی به استانداردهای لازم برسیم. این تجربه کمک کرد بازی‌ام کامل‌تر شود و حس می‌کنم چند سالی رو به جلو رفته‌ام.

همسر شهاب شادابی بیوگرافی شهاب شادابی بیوگرافی بازیگران بازیگران سریال نفس اینستاگرام شهاب شادابی

 

شهاب شادابی و سحر کریمی در نمایی از فیلم «دعوتنامه»

ازدواج و همسر شهاب شادابی

در مورد وضعیت تاهل وی اطلاعاتی منتشر نشده است.

همسر شهاب شادابی بیوگرافی شهاب شادابی بیوگرافی بازیگران بازیگران سریال نفس اینستاگرام شهاب شادابی

سریال های شهاب شادابی

● نفس

● کیمیا

● زاویه هفتم

● فاخته

● کیمیا

● سایبر

● و …

 

فیلم های سینمایی شهاب شادابی

● لینا

● دعوتنامه

● فرشتگان قصاب

● و …

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ