۷ دلیل منطقی برای خرید آنلاین و بصرفه بلیط هواپیما و رزرو هتل

0

با توجه به رشد عجیب تعداد خریداران آنلاین بلیط هواپیما،‌ هنوز ۸۳% از آژانس‌های مسافرتی دنیا با روش آفلاین و قدیمی استفاده می‌کنند.

آمارهای آمادئوس، شرکت بزرگ آی‌تی اروپایی در زمینه سفر و گردشگری، می‌گوید که “۶۰%‌از مسافران سفرهای تفریحی و ۴۱% از مسافران سفرهای کاری، برنامه سفرشان را خودشان و از طریق اینترنت می‌چینند”، یعنی مستقیم و بدون واسطه،‌ بلیط هواپیما می‌خرند،‌ رزرو هتل را آنلاین انجام می‌دهند و هر چه که برای سفر نیاز دارند را آنلاین فراهم می‌کنند. در ادامه همین ماجرا  شرکت “استاتیستیک برین”، یکی از بزرگترین شرکت‌های آمار و تحقیقات، می‌گوید: “بیشتر از ۱۴۸.۳ میلیون مسافر برای خرید بلیط هواپیما،‌ رزرو هتل و تور داخل شهری، از اینترنت استفاده می‌کنند و این یعنی بیشتر از ۵۷% از کل رزروهای مربوط به سفر و گردشگری.”

فکر می‌کنید دلیل این‌همه استقبال از خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل برای چیست؟

دلیل اول: حق انتخاب ارزانترین یا مناسبترین بلیط هواپیما

دلیل اول  امکان حق انتخاب است؛ مسافران می‌خواهند تاریخ، کیفیت و قیمت بلیط هواپیمایشان را از بین گزینه‌های مختلف بر اساس بودجه و علاقه خودشان انتخاب کنند. زورق با تعداد زیاد ایرلاین‌هایش، این امکان را به مسافران می‌دهد که قبل از خرید بلیط هواپیما، پروازهای مختلف، با قیمت‌ها و ساعت‌های متفاوت را بررسی و مقایسه کنید و در فرصت کافی، مناسب‌ترین و ارزان‌ترین را انتخاب کنید. گاهی رسیدن به مقصد در شب بهتر است و گاهی لازم است مسافر صبح به مقصد برسد. گاهی احتیاج به پروازهای بدون توقف دارید تا زودتر به مقصدتان برسید اما بعضی وقت‌ها بدتان نمی‌آید در شهری توقف کنید که ویزای جداگانه هم نمی‌خواهد و یک شهر دیگر را هم سر را ببینید ولی در عوض هزینه کمتری برای بلیط بدهید. بعضی وقت‌ها حاضرید هزینه بیشتری برای بلیط هواپیمایتان پرداخت کنید اما پروازتان امکانات ویژه داشته باشد و گاهی هم شرایط پرواز برایتان مهم نیست و دنبال ارزان‌ترین پرواز هستید. زورق با اتصال به منابع جهانی پرواز، همه بلیط هواپیماهای موجود برای این پروازها در تاریخ موردنظر را برایتان نمایش می‌دهد تا شما به انتخاب خودتان بهترین بلیط هواپیما را بخرید.

دلیل دوم: خرید آسان بلیط هواپیما در چند دقیقه

دلیل دوم  برای انتخاب خرید بلیط هواپیما به‌صورت آنلاین این است که مسافران می‌خواهند وقت، هزینه و انرژی کمتری برای چیدن مقدمات سفر، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل صرف کنند. ترجیح می‌دهند به جای رفت و آمد در شلوغی شهر،‌ در خانه یا محل کارشان بنشینند و بدون دردسر و بدون واسطه خریدشان را انجام دهند و در نهایت بلیط هواپیما را از طریق ایمیل دریافت کنند.

مرکز ملی رزرواسیون قیمت بلیط هواپیما رزرو هتل خارجی رپورتاژ یعنی چه رپورتاژ آگهی ارزان خرید بلیط هواپیما چارتر خرید آنلاین بلیط هواپیما بلیط لحظه آخری

دلیل سوم: پشتیبانی و خرید آنلاین بلیط هواپیما در ۲۴ ساعت شبانهروز

دلیل سوم و بسیار مهم برای خرید آنلاین بلیط هواپیما این که مسافر می‌تواند در هر ساعتی از شبانه‌روز، آخر شب وقت استراحت، وسط روز پشت میز کار یا اول صبح قبل از رفتن به محل کار، در یک دورهمی کافه‌‌ای با دوست‌ها برای برنامه‌ریزی سفر، همه گزینه‌های خرید بلیط هواپیما را سبک سنگین کنید و بهترین و ارزان‌ترین و مناسب‌ترین بلیط هواپیما را پیدا کند و بخرد. شاید شب که در فرودگاهید، دچار مشکل شوید و لازم باشد با آژانس مربوطه و کارشناسان سفر مشورت کنید و مشکلتان را حل کنید. سایت زورق در تمام طول شبانه‌روز  با اطمینان و سرعت در دسترس مسافران قرار دارد. علاوه بر این اگر مسافر به هر دلیل در هر مرحله‌ای از سفر نیاز به راهنمایی و پشتیبانی داشته باشد،‌ می‌تواند با پشتیبانی ۲۴ ساعته زورق تماس بگیرد و کارشناسان سفر زورق در اولین فرصت راهنمایی‌شان کنند.

دلیل چهارم: امکان کنسلی آنلاین بلیط هواپیما

دلیل چهارم برای خرید آنلاین بلیط هواپیما شاید این باشد که با خرید حضوری، باید همه پروسه و فرآیند خرید را درچند مرحله مختلف انجام دهید و اگر زمانی نیاز به کنسل کردن بلیط هواپیما داشتید، باید حضوری مراجعه کنید تا قرارداد را کنسل کنید. در صورتیکه زورق این امکان را به شما می‌دهد،‌ هر زمان و هر جایی تصمیم به لغو سفرتان گرفتید، از طریق سایت، کنسلی آنلاین بلیط هواپیما را بدون دردسر و در چند دقیقه انجام دهید.

دلیل پنجم: خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی با کارتهای شتاب ایرانی

دلیل پنجم خرید آنلاین بلیط هواپیما بیشتر مربوط به ایران و مسافران ایرانی می‌شود. شاید بارها شده که بلیط هواپیما در سایت‌های خارجی را چک کرده‌اید و به دلیل گسترده‌تر بودن و تنوع، قیمت بلیط هواپیمای‌ پایین‌تری نسبت به آژانس‌ها در اختیارتان قرار می‌دادند، اما به دلیل محدودیت در روش پرداخت و نداشتن کارت اعتباری امکان خرید بلیط هواپیمای ارزان‌تر را از دست داده‌اید. در زورق شما می‌توانید همان پروازهای موجود در سایت‌های خارجی-همه پروازهای خارجی و داخلی اروپا را از هر نقطه به هر نقطه دنیا- را‌ با دسترسی به انباره جهانی پروازها از ۱۰۰۰ ایرلاین معتبر دنیا  و با پرداخت ریالی از طریق کارت‌های ایرانی شبکه شتاب با اطمینان و سریع بخرید.

دلیل ششم: خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به سراسر دنیا با تخفیفهای ویژه

دلیل ششم قطعا چیزی نیست جز تخفیف‌های آنلاین؛ اینکه با خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل از سایت‌ها، شما به تخفیف‌های ویژه فصلی سایت‌ها و تخفیف‌های جهانی تامین‌کننده‌های پرواز و هتل به‌طور مستقیم و در لحظه دسترسی دارید. زورق برای کم کردن هزینه سفر در مناسبت‌های خاص، تخفیف‌های مختلفی برای بلیط هواپیما برای مسافرانش در نظر می‌گیرد. می‌توانید با مراجعه به سایت، در کانال تلگرام زورق عضو شوید و از خبر داغ تخفیف‌ها باخبر شوید. برای رزرو هتل هم تامین‌کننده‌ها و خود هتل‌ها در زمان‌های مختلف سال، تخفیف‌هایی را ویژه خرید‌های آنلاین در نظر می‌گیرند که روی زورق هم مشاهده می‌کنید و حتی می‌توانید با یک دکمه، فقط هتل‌های تخفیف‌دار را در تاریخ و مقصد موردنظرتان در نتایج ببینید و با تخفیف خوب هتل رزرو کنید.

مرکز ملی رزرواسیون قیمت بلیط هواپیما رزرو هتل خارجی رپورتاژ یعنی چه رپورتاژ آگهی ارزان خرید بلیط هواپیما چارتر خرید آنلاین بلیط هواپیما بلیط لحظه آخری

دلیل هفتم: امکان خرید زودهنگام و ارزان، مدتها قبل از سفر

دلیل هفتم و خیلی مهم خرید آنلاین  بلیط هواپیما و رزرو هتل و بلیط چارتر از زورق این است که شما این امکان را دارید برای سفر سال آینده یا سفر عید که در لحظه‌های آخر خیلی گران می‌شود، رزرو هتل و بلیط هواپیمایتان را انجام دهید،. می‌توانید از مدت‌ها قبل برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید و چند ماه زودتر بلیط هواپیما بخرید، یک هتل خوب و با تخفیف رزرو کنید. خرید زودتر هم از هزینه‌های سفرتان خیلی کم می‌کند، هم از  استرس و کارهای قبل از سفر.

کافیست قبل از سفرتان سری به زورق بزنید، دلایل خوبی پیدا خواهید کرد برای خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل از زورق. این دلایل، مزایا و تجربه خوبی که زورق همراه با خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل به شما می‌دهد. بعد از انتخاب و خرید سریع بلیط و رزرو هتل،  بلافاصله بلیط هواپیما و واچر هتل برایتان رزرو می‌شود. علاوه بر این‌ها زورق به بخش زیادی از سوالات مسافران، پیش از سفر یا در حین سفر پاسخ می‌دهد؛ مطالبی که زورق در قالب راهنمای سفر شهرهای مختلف به‌صورت رایگان منتشر می‌‌شود، به مسافران ایرانی کمک می‌کند تا به سوالات خود پاسخ بدهد و در طول سفر، راهنمای خودشان باشند و نیازی به هیچ لیدر و همراه نداشته باشند، برای روزهای سفرشان با توجه به اطلاعات زیادی که در مورد دیدنی‌ها، رفت و آمد در شهر،‌ فرودگاه مقصد، غذا و رستوران، مراکز خرید و …. که در اختیار دارند، برنامه‌ریزی کنند و از وقتشان در سفر، به بهترین شکل استفاده کنند.

زورق برای ارزان‌تر و راحت‌تر شدن سفر مسافرانش، برای اخذ ویزای بعضی از کشورهای دنیا هم با قیمت خیلی مناسب به عنوان کارگزار،‌ اقدام می‌کند.

اپلیکیشن زورق امکان ویژه و تازه‌ای است که شرکت زورق در اختیار مسافرانش قرار داده و می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از آن استفاده کنید، پرداخت سریع و آسان داشته باشید و در وقتتان صرفه‌جویی کنید. اپلیکیشن زورق برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS در دسترس است و می‌توانید آن را رایگان دانلود کنید.

وجود پشتیبانی ۲۴ ساعته رایگان، بعد از خرید و در حین سفرتان هم یکی از امکانات انحصاری و ویژه‌ای است که زورق برای مسافرانش دارد تا با اطمینان بیشتر و خیال راحت‌تری سفر کنند.

شما فقط چمدان ببندید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ