درآمد باشگاه بدنسازی چقدر است؟ +قیمت وسایل باشگاه بدنسازی

0

سرمایه‌ گذاری در راه‌ اندازی باشگاه بدنسازی

افزایش جمعیت و توسعه شهرها که با صنعتی شدن همراه شده، افزایش آلودگی هوا و کم شدن فضای سبز را نیز به دنبال داشته است؛ موضوعی که این روزها جوانان را به سمت باشگاه های بدنسازی سوق داده است، به همین دلیل با سرمایه گذاری ۲ میلیارد تومانی در راه اندازی یک باشگاه بدنسازی می توان روزانه حداقل مهمان ۱۰۰ ورزشکار بود.

حال اینکه این باشگاه چقدر درآمد دارد به میزان شهریه آن بستگی دارد، به گونه ای که برخی از باشگاه ها در مناطق شمال شهر روزانه بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان ورودی می گیرند گرچه هر قدر به سمت جنوب شهر حرکت کنید میزان شهریه کاهش می یابد اما به دلیل استهلاک پایین این تجهیزات، بازگشت سرمایه به صرفه است، به طوری که پیش بینی می شود یک باشگاه با هزینه ۲ میلیاردی در منطقه متوسط با شهریه ماهانه ۴۰۰ هزار تومان در مدت سه سال بتواند تمام سرمایه خود را بازگرداند، گرچه می توان با ارائه خدمات اضافی همچون برنامه تمرینی و ماساژ، درآمد را بدون هزینه استهلاک چندبرابر کرد.

در سال های اخیر به دلیل ماشینی شدن زندگی، بیماری های ناشی از کم تحرکی توسعه یافته و پزشکان هموار شهروندان را به ورزش توصیه می کنند و همین عامل منجر به افزایش ورزش های سالنی شده و توجیهی برای سرمایه گذاری در این بخش است.

معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد

احداث باشگاه بدنسازی

اگــر بخواهیــم یــک باشگاه بدنسازی راه اندازی کنیم ابتدا باید یک فضای بزرگ را که دسترسی مناسبی به خیابان های اصلی شهر دارد انتخاب کنیم، به طوری که اگر در محدوده ترافیک نباشد به طور قطع مشکل افرادی که با ماشین شخصی تردد می کنند برای آمدن به باشگاه حل می شود، حال با طراحی فضایی برای پارکینگ، مزیت دیگری به باشگاه اضافه می شود و آن را از سایر باشگاه ها متمایز می سازد.

مدیر باشگاه ورزشی رویال در رابطه با چگونگی راه اندازی باشگاه بدنسازی می گوید: برای اخذ مجوز باشگاه بدنسازی باید با ارائه سند زمین و طرح باشگاه به اداره تربیت بدنی منطقه مراجعه کرد و پس از بررسی طرح نهایی، ساخت مجموعه ورزشی شروع می شود، البته برخی افراد فضایی را که قبلا ساخته شده با تغییر کاربری و بازسازی برای راه اندازی باشگاه آماده می کنند و تنها به مجوز باشگاه نیاز دارند.

حسین سهیلی با نگاهی به ویژگی های باشگاه می افزاید: فضای باشگاه باید دارای سقفی بلند و تهویه ای مناسب باشد، چراکه هرقدر هوای بیشتری در فضای باشگاه جریان داشته باشد احتمال انتقال بیماری و بوی نامطبوع کاهش می یابد. همچنین در رابطه با سلامت ورزشکاران عامل دیگری که باید به آن توجه کرد رختکن و ساخت دوش های مناسب برای استحمام است.

معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد

هزینه ساخت باشگاه

با توجه به اینکه قیمت زمین در مناطق مختلف شهر متفاوت است و هزینه ساخت به ابعاد باشگاه بستگی دارد. یک بودجه ثابت را نمی توان برای تمام نقاط شهر یکسان فرض کرد، اما با این حال ۵۰۰ متر زمین برای ساخت باشگاه نیاز است که قیمت آن متناسب با آن محله خواهد بود.

از طرف دیگر، تجهیزات مورد نیاز یک باشگاه نظیر تردمیل، دستگاه های چندکاره و… قیمت های متفاوتی دارند که در مجموع برای یک باشگاه با ظرفیت ۳۰ نفر همزمان به تعداد چهار دستگاه در هر حرکت نیاز است که متناسب با آن باید بیش از ۲ تن وزنه برای دمبل و هالتر وجود داشته باشد، بنابراین بیشترین هزینه راه اندازی باشگاه صرف خرید دستگاه ها خواهد شد.

رضا میررضایی مدیر باشگاه هرکول با تایید هزینه های تجهیزات باشگاه، فراهم کردن سازه هایی برای کاهش سروصدا و ایجاد آلودگی صوتی در فضای باشگاه را الزامی دانست و اظهار کرد: هرچقدر یک باشگاه از محیط آرام تری برخوردار باشد با استقبال بیشتری مواجه خواهد شد، به همین دلیل کف باشگاه باید پارکت هایی قرار گیرد که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد.

همچنین نیاز است دیوار باشگاه ها دارای عایق صوتی بوده و از سوی دیگر ارتفاع مناسبی داشته باشد، به همین دلیل تغییر کاربری یک فضا به باشگاه بدنسازی با هزینه های زیادی برای ایجاد ساختاری مناسب با این ورزش همراه خواهد بود.

معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد

ارائه خدمات زمینه افزایش درآمد

خیلی از باشگاه های بدنسازی به دلیل مزیت هایی چون داشتن جکوزی، سونا و… توانسته اند تعداد زیادی از ورزشکاران را جذب کنند، گرچه هزینه ارائه خدمات به شهریه اضافه شده اما این موضوع نه تنها منجر به کاهش مشتریان آنها نشده، بلکه زمینه حضور بیشتر مشتریان را فراهم کرده است.

مدیر باشگاه هرکول با نگاهی به افزایش درآمد باشگاه و ایجاد شرایط اختصاصی تصریح کرد: زمانی که یک باشگاه با قیمت کمتر مشتریان بیشتری را جذب می کند درآمد بیشتری خواهد داشت، اما در کنار آن با استهلاک بیشتر تجهیزات روبه رو خواهد شد که با توجه به گران بودن آن به نظر می رسد هزینه تجهیز مجدد بالا خواهد رفت، به همین دلیل درآمدزایی با خدمات باشگاهی همچون برنامه های تمرینی، مربیان مجرب و حتی سونا و… علاوه بر اختصاصی کردن باشگاه و افزایش شهریه، میزان استهلاک تجهیزات را کاهش می دهد، زیرا روزانه مشتریان کمتری مراجعه می کنند و در مقابل هزینه بیشتر از آنها دریافت می شود.

رضا میررضایی با اشاره به اینکه کافی شاپ و اغذیه می تواند زمینه جذب مشتریان را بیشتر کند، اضافه کرد: خیلی از ورزشکاران حرفه ای به دلیل تمرینات سنگین در پایان ورزش به خرید خوراکی تمایل دارند. وقتی یک باشگاه از چنین خدماتی برخوردار نباشد یک امتیاز منفی است، به همین دلیل باید با فراهم کردن اغذیه سالم، ورزشکاران حرفه ای را به باشگاه جذب کرد.

البته خدمات زیادی هست که می تواند برای مشتریان اولویت داشته باشد اما با توجه به هزینه ای که نزدیک به ۲ میلیارد در نظر گرفته شده به نظر می رسد یک کادر پزشکی هم برای جلوگیری از آسیب های ورزشی نیاز است، گرچه این گروه با ارائه خدمات ماساژ های ورزشی می تواند درآمدزایی مجزایی را برای باشگاه به ارمغان بیاورد.

با توجه به اهمیتی که هم اکنون افراد جامعه به سلامت جسمی خود می دهند و به نوعی ارزش اجتماعی تبدیل شده به نظر می رسد ارائه مشاوره های لاغری و روش های کار با وزنه می تواند درآمدزایی باشگاه های ورزشی را بیشتر کند.

در واقع باشگاه ها به صورت محلی و منطقه ای ورزشکاران را جذب می کنند به همین دلیل رقیب آنها تنها باشگاه های آن منطقه است که اگر در زمان راه اندازی امکانات آن باشگاه ها را بررسی و زمینه ارائه خدمات بیشتر را فراهم کنند، به طور قطع درآمد بیشتری را با ثبت نام از مشتریان اختصاصی به جیب خواهند زد.

 یک جعبه قرص۳۰ تایی ۳۰۰ هزار تومان
بازار داروهای بدنسازی و انواع قرص‌ها و کراتین‌ها که زمانی همه تصور می‌کردند فقط برای مردان و ورزش‌های عضله سازی  و بادی بیلدینگی کاربرد دارد مدتی است سر از باشگاه‌های بدنسازی زنانه هم درآورده است. یکی از مشتری‌های این باشگاه ها می‌گوید به هر فرد چاق یا لاغری که وارد این باشگاه‌ها می‌شود مربیان در درجه اول داروی چاقی یا لاغری را پیشنهاد می کنند و آن را با قیمت بالایی به فروش می‌رسانند. برای مثال قیمت یک جعبه قرص ۳۰ تایی ۳۰۰ هزار تومان است که این فقط برای یک ماه مصرف فرد است یا پودرهای چاقی هرکدام بسته به اندازه و مارکشان از ۵۰۰ هزار تومان به بالا عرضه می‌شوند. او درباره عوارض این داروها می‌گوید: هیچ کدام از این کالاها مارک مشخص و برند ثابتی ندارند و در صورتی هم که داشته باشند با این وضعیت دارویی کشور نمی‌توان مطمئن بود این داروها در وضعیت تحریم اقتصادی و دارویی کشور سالم بوده و در داخل پر نشده باشند.

معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد

خرید تجهیزات و وسایل باشگاه بدنسازی

در این کسب و کار همانند کارهای دیگر خرید تجهیزات نیاز به تخصص و تجربه می باشد زیرا در هنگام خرید وسایل بتوانیم با تست کردن آنها از استاندارد بئدن وسایل و همچنین نداشتن نقص اطمینان حاصل کنیم .برای خرید تجهیزات ترجیح داده شده که از شرکت های مختلف خرید انجام شود چون بتوانیم استاندارد هر دستگاه را بدون توجه به اعتبار نام کارخانه ی تولید کننده ی آن بسنجیم.

تجهیزات خریداری شده به ترتیب زیر می باشد که علاوه بر قیمت آنها درباره ی نحوه ی کار با آن وسیله توضیح مختصری می دهیم .

۱-دستگاه جلو پا ماشین / قیمت    ۵۰۰.۰۰۰ تومان
برای انجام این حرکت باید بر روی دستگاه جلو پا نشسته و پاها را روی دستگاه طوری قرار دهیم که مچ پاها در محل خود کاملا قلاب شده و از پایین به بالا حرکت را انجام دهیم در این حالت بدن باید کاملا کشیده باشد و دستهای فرد برای حفظ تعادل یک طرف دستگاه را کاملا گرفته باشد.

۲- دستگاه پشت پا سیم کش /  قیمت    ۴۸۰.۰۰۰
برای انجام این حرکت باید با شکم بر روی دستگاه خوابیده و پایین پاها را (پشت مچ پا )به جای مورد نظر قلاب کنیم و از پایین به سمت بالا بکشیم .

۳-دستگاه هاگ پا  /   قیمت   ۵۵۰.۰۰۰
به صورت مایل بر روی دستگاه قرار می گیریم و شانه ها را زیر دسته های مورد نظر که بر روی دستگاه تعبیه شده قرار می دهیم و به اندازه ۹۰درجه پاها را از قسمت زانو خم کرده و دوباره به حالت اول بر می گردیم.

۴- دستگاه پرس پا   /   قیمت   ۵۵۰.۰۰۰
بر روی تختهء جلوی دستگاه به پشت خوابیده و با هستفاده از پا و عضلات جلو پا وزنه ها را به سمت بالا حرکت میدهیم.

۵- دستگاه ساق پا /  قیمت    ۲۲۰.۰۰۰     
در این حرکت شانه ها باید در جای مورد نظر قرار بگیرد و با فشار پنجه به سمت بالا و پایین انجام شود.

۶- مقر اسکات   /  قیمت       ۱۴۰.۰۰۰
میله ی اسکات را بر روی شانه ها قرار داده و همانند حرکت هاگ پاها پا به اندازه ی ۹۰درجه نشسته و به حالت اول بر می گردیم .

۷- هالتر اسکات       /      قیمت    ۷۰.۰۰۰

۸- دستگاه کشش زیر بغل   /  قیمت    ۵۰۰.۰۰۰
برای انجام این حرکت بر روی دستگاه نشسته و دستها را بر میله ی سیم کش قلاب کرده و از بالا به پایین حرکت را انجام می دهیم باید توجه داشت که در انجام این حرکت بدن نباید به سمت عقب کشیده شود.

۹- دستگاه زیر بغل قایقی    /  قیمت          ۵۲۰.۰۰۰        
این دستگاه نیز به خاطر اینکه همانند حرکت قایقرانان است به این دستگاه معروف شده است و به حالت نشسته روی دستگاه قرار می گیریم و میله ی دستگاه را از سمت خودمان می کشیم و همانند(تی)  بار باید دست ها به زیرشکم  برسد .
۱۰- دستگاه تی بار وزنه آزاد  / قیمت      ۱۳۰.۰۰۰
این دستگاه به خاطر اینکه شبیه به Tمی باشد به این اسم معروف شده است که برای انجام ان باید به حالت خم روی دستگاه قرار یگیریم و دست ها را به جای مورد نظر قلاب کنیم و حرکت را از پایین به بالا انجام دهیم باید در نظر داشت که در هنگام کشیدن به سمت بالا دستها باید به زیر شکم برسد.

۱۱- پارالل   /    قیمت       ۴۲۰.۰۰۰

برای انجام حرکت پارالل باید دست ها را به میله هایی که در دو طرف دستگاه قرار دارد قلاب کرده و با فشار دست ها بدن را از پایین به سمت بالا جابه جا کنیم.

۱۲- شنا سوئدی  /    قیمت         ۹۰.۰۰۰
حرکت شنای معمولی میبا شد ولی با استفاده از دستگاه.

۱۳- دستگاه اچ دستگاه   /   قیمت  ۳۰۰.۰۰۰

۱۴- مسگری نشسته و ایستاده    /   قیمت   ۶۹.۰۰۰ 

۱۵- دستگاه فیلد کمر   /   قیمت   ۱۳۰.۰۰۰

۱۶-سیم کش  /   قیمت   ۵۰۰۰۰۰ 
نحوه انجام تمرین با دستگاه سیم کش(جلو بازو-پشت بازو):
برای حرکت جلو بازو باید به طور ایستاده رو به روی دستگاه مورد نظر قرار بگیریم و با دو دست میله ی جلو بازو را گرفته و از پایین به سمت بالا بکشیم باید توجه داشته باشیم که در این حالت بدن کاملا باید صاف باشد و هنگام کشیدن میله ی سیم کش به سمت بالا تا نزدیکی صورت کشیده شود.
برای حرکت پشت بازو مانند حرکت جلو بازو باید به طور کاملا صاف مقابل دستگاه قرار بگیریم اما برعکس حالت جلو بازو باید میله ی سیم کش را از بالا به پایین بکشیم.

۱۷- جلو باز و لاری ایستاده      /      قیمت   ۱۳۰.۰۰۰
این میز یرای انجام حرکت جلو بازو ساخته شده است و برای انجام ان باید بر روی میز نشسته و پشت دستها را از قسمت بازوها بر روی قسمت شیبدار میز قرار داده و میله ی آن را که یک میله ی انحنا دار است گرفته با خم کردن دست ها از پایین به بالا حرکت را انجام می دهیم .

۱۸- هالتر کج جلو بازو   /      قیمت    ۳۷۰۰۰
حرکت جلو بازو میباشد با استفاده از دستگاه اختصاصی.

۱۹- میز پرس تخت     /      قیمت    ۱۵۰.۰۰۰
به پشت بر روی تخته دراز می کشیم و میله ی پرس را گرفته حرکت را با خم کردن دست ها از قسمت آرنج از بالا به پایین انجام می دهیم که اگر این حرکت را بر روی میز شیب دار به سمت بالا انجام دهیم پرس بالا سینه محسوب می شود.

۲۰- میز پرس بالا سینه   /    قیمت    ۱۵۰۰۰۰
همان حرکت پرس سینه ولی بر روی میزی با شیب به سمت بالا.

۲۱- میز پرس زیر سینه    /    قیمت    ۱۵۰۰۰۰
همان حرکت پرس سینه ولی بر روی میزی با شیب به سمت پایین.

۲۲- تخته سر شانه   /   قیمت     ۸۰۰۰۰

۲۳- اسمیت با میز    /      قیمت    ۶۲۰۰۰۰

۲۴- کوه پیما (غیر دیجیتالی )  / قیمت    ۲۰۰۰۰۰

۲۵- دوچرخه معمولی   /    قیمت    ۲۵۰۰۰۰ 
برای انجام این حرکت بر روی دوچرخه نشسته و همانند سواران رکاب می زنیم اما برای اینکه این حرکت تاثیر بیشتری داشته باشد باید کاملا روی ان تمرکز کرده و عضلات درگیر شونده را کنترل کرد

۲۶- دستگاه ترد میل (دو در جا )    /   قیمت   ۱۵۰۰۰۰۰
روی دستگاه ایستاده و همانند دونده ها حالت دویدن به خود می گیریم و مانند حرکت دوچرخه ی ثابت تمرکز لازم را در حین حرکت داشته باشیم.
۲۷- جای هالتر   /    قیمت     ۲۲۰۰۰

۲۸- هالتر حرفه ای جلو بازو –پشت بازو      /     قیمت     ۲۶۰۰۰

  • معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد
    دستگاه بدنسازی ۳۰کاره TT PRO بی اچ فیتنس

    دارای ۳۰ حرکت متنوع ورزشی

    ۱۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
    معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد
    دستگاه بدنسازی باشگاهی PROS-701 پروتئوس
    ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد
    دستگاه بدنسازی باشگاهی PROS-101 پروتئوس
    ۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد
    دستگاه بدنسازی باشگاهی PROS-102 پروتئوس
    ۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد
    دستگاه بدنسازی پارالل بارفیکس باشگاهی PROS-104 پروتئوس
    ۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد
    دستگاه بدنسازی باشگاهی PROS-103 pulldown پروتئوس
    ۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد
    دستگاه بدنسازی ۱۴ کاره Nevada Plus بی اچ فیتنس

    دارای ۱۴ حرکت متنوع ورزشی

    ۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان
  • معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد
    دستگاه بدنسازی چند کاره ۹۹۸۵C جی کی اکسر

     قابلیت انجام ۲۴ حرکت ورزشی متنوع

     ۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان
  • معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد
    دستگاه بدنسازی ۱۸ کاره T 1480D پرایری ولف

    دارای ۱۸حرکت متنوع ورزشی

    ۲,۵۸۳,۰۰۰ تومان
  • معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد
    دستگاه بدنسازی چندکاره Optima Press بی اچ فیتنس
    ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان
  • معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد
    دستگاه بدنسازی چندکاره ۲۴۱W روبیمکث

    دستگاه بدنسازی ۲۴۱W محصولی از شرکت روبیمکث می باشد که حرکات اصلی و فرعی بدنسازی را دارا می باشد همچنین دارای یک کیسه بوکس و گلابی می باشد که برای ورزش های رزمی مناسب است . از مزیت های دیگر این دستگاه میتوان به ۳ ایستگاه بودن آن اشاره کرد که ۳ نفر همزمان میتوانند از دستگاه استفاده کنند .

    ۱,۷۸۷,۰۰۰ تومان
  • معرفی شغل آزاد قیمت وسایل باشگاه بدنسازی طرح توجیهی باشگاه بدنسازی شهریه باشگاه بدنسازی تهران شغل پر درآمد شرایط مکان باشگاه بدنسازی باشگاه بدنسازی ایده های کسب درآمد
    دستگاه بدنسازی ۳۰۰۱A-1 فلکسی فیت

    ساخت چین تحمل وزن تا ۱۲۰ کیلوگرم دارای ۱۰ عدد وزنه ۵ کیلوگرمی ۲۱ کاره

    ۱,۶۸۷,۰۰۰ تومان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ