به دوستم زنگ زدم و گفتم یک باغ خلوت پیدا کند و زن جوان را ۵ نفری به آنجا بردیم و … + عکس

1

رسیدگی فوق‌العاده به پرونده ۵عضو این باند خطرناک در دادسرای مشهد آغاز شد.

همزمان با ردگیری لانه جدید «خرچنگ های سیاه» در منطقه گلمکان مشهد، دو عضو دیگر این باند با صدور دستورات ویژه قضایی و تلاش گسترده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند.معاون دادستان مشهد روز گذشته به دستگیری دو تن دیگر از اعضای باند معروف به «خرچنگ های سیاه» اشاره کرد و گفت: با توجه به این که اقدام متهمان پرونده موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شده است، این پرونده به طور ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می گیرد.

قاضی «حسن حیدری» افزود: در بازجویی های فنی و تخصصی از سه عضو اصلی باندی که متهم به آزار و اذیت زنان و دختران جوان هستند، مشخص شد که آنان در آخرین عمل مجرمانه خود که چند ساعت قبل از دستگیری آنان رخ داده است، زن جوان دیگری را طعمه هوس های شیطانی خود کرده اند.

عکس تجاوز جنسی حوادث مشهد تجاوز جنسی مسافرکش ها تجاوز جنسی به زن تجاوز جنسی به دختر اخبار تجاوز جنسی

این در حالی است که تحقیقات قضایی نشان می داد، متهمان در ماجرای آدم ربایی آخرین زن جوان، ۵نفر بوده اند که طعمه خود را به مکان دیگری کشانده اند. این مقام قضایی تصریح کرد: بلافاصله دستور دستگیری دو متهم دیگر صادر شد و گروه ویژه ای از کارآگاهان موفق شدند آنان را صبح روز گذشته دستگیر کنند که بازجویی از آن ها آغاز شده است. وی خاطرنشان کرد: با صدور دستورات ویژه ای از سوی دادستان عمومی و انقلاب مشهد، تحقیقات در این پرونده به صورت محرمانه انجام می شود و همه جوانب ماجرا و همچنین جرایم و اتهامات مختلف متهمان با دقت و سرعت، بررسی خواهد شد.

قاضی حیدری تأکید کرد: اکنون در این پرونده، اتهامات متفاوتی مطرح شده است، چرا که با آغاز بازجویی ها، زوایای دیگری از اقدامات مجرمانه متهمان فاش شد. سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد اضافه کرد: زنانی که طعمه اعضای این باند خطرناک قرار گرفته بودند ابتدا شکایت خود را در زمینه سرقت به عنف و آدم ربایی مطرح کردند، اما وقتی تحقیقات پلیس با دستورات قضایی وارد مرحله جدیدی شد، برخی دیگر از اتهامات هولناک این افراد نیز نمایان شد که هم اکنون بررسی ها در این زمینه ادامه دارد.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی با اشاره به این که هویت آخرین قربانی اعضای این باند هنوز مشخص نشده است، گفت: تحقیقات برای شناسایی هویت طعمه های دیگر اعضای این باند ادامه دارد. اما باز هم افرادی که احتمالا به دام متهمان این پرونده افتاده اند و به هر دلیلی شکایت نکرده اند، بدون هیچ گونه هراسی از افشای هویت خود می توانند به اداره جنایی پلیس آگاهی مراجعه کنند.

عکس تجاوز جنسی حوادث مشهد تجاوز جنسی مسافرکش ها تجاوز جنسی به زن تجاوز جنسی به دختر اخبار تجاوز جنسی

جزئیاتی از دستگیری ۲عضو باند

در همین حال، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز به جزئیات بیشتری از ماجرای دستگیری دو عضو دیگر باند «خرچنگ های سیاه» اشاره کرد و گفت: ابراهیم (سرکرده باند) که در حضور معاون دادستان مشهد به جرایم خود و دیگر اعضای باند اعتراف کرد، پرده از حادثه ای برداشت که شب سیزدهم خرداد و چندین ساعت قبل از دستگیری رقم خورده بود.

سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» افزود: این متهم در ادامه اعترافات خود گفت: آن شب زن جوانی را از منطقه هاشمیه و با همان شگرد قبلی سوار پراید سفیدرنگ کردیم اما مکانی برای سرقت و ارتکاب جرم  پیدا نمی کردیم تا این که با یکی از آشنایانم در منطقه گلمکان تماس گرفتم و او نیز پس از هماهنگی با یکی از دوستانش، باغی را در همان منطقه فراهم کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پرونده در ادامه گفت آن شب من و وحید صورت زن جوان را با روسری اش پوشاندیم و به طرف باغ حرکت کردیم ، پسرخاله ام نیز به ما ملحق شد و تعدادمان به ۵ نفر رسید.سرهنگ «رزمخواه» تصریح کرد: این دو متهم نیز با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی حیدری و در یک عملیات غافلگیرانه در اطراف مشهد دستگیر شدند. تحقیقات از آنان همچنان ادامه دارد.

عکس تجاوز جنسی حوادث مشهد تجاوز جنسی مسافرکش ها تجاوز جنسی به زن تجاوز جنسی به دختر اخبار تجاوز جنسی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. بی نام می گوید

    باید اشد مجازات رو مثل سنگسار کردن یا زنده زنده اتیش زدن برای همچین اشغالهایی درنظر بگیرند مسئولین کشور ما از چی میترسند