بهروز مقدم (مجری) در بیمارستان بستری شد +بیوگرافی

0

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرامش را با خبری از بستری شدن بهروز مقدم، مجری قدیمی سیما در بیمارستان به روز کرد.

نعیمه نظام دوست نوشت:

دوستان عزیزم برای سلامتی هنرمند و مجری قدیمی و کاربلد و پرانرژی تلویزیون دعا کنید ،آقای بهروز مقدم چندسالی است که دچار بیماری شدند و از فضای کار دور شدند ، با تماسی که با دخترشون داشتم الان یک هفته است که در بیمارستان بستری هستند .امیدوارم ایشون زودتر سلامتی اشون رو به دست بیاورند و به آغوش خانواده و دنیای هنر برگردند.

خانواده بهروز مقدم بیوگرافی نعیمه نظام دوست بیوگرافی شهاب حسینی بیوگرافی بهروز مقدم اینستاگرام نعیمه نظام دوست

بهروز مقدم مجری قدیمی ایرانی را می شناسید؟
بهروز مقدم همام مجری است که اغلب در برنامه صبح به خیر ایران و یا ویژه برنامه های دیگر گزارش تهیه می کرد و مدتی پیش هم به علت بیماری در بیمارستان بستری شد. به تازگی بهروز مقدم در مورد شهاب حسینی مصاحبه ای انجام داده و از شهاب حسینی گلایه مند است. بهروز مقدم در مصاحبه اش اعلام کرده که او باعث بازیگر شدن و در نتیجه معروف شدن شهاب حسینی شده است ولی حالا شهاب حسینی خود او را تحویل نیمی گیرد و حتی در زمانی که بیمارستان بوده به عیادت او نرفته است.
بهروز مقدم متولد سال ۱۳۳۶ تهران است . او با پیشینه کار مطبوعاتی از سالهای پیش از انقلاب بازیگری در نمایش های طنز را آغاز کرد ؛ در سال ۶۰ به همراه مرحوم هاشمی با گروه تئاتر برنامه سیمای اقتصاد فعالیت در برنامه های نمایشی طنز را به صورت جدی پی گرفت .او همچنین در زمینه اجرا و عرصه مجری گری اجرای مراسم سوابق زیادی دارد. در حال حاضر یکی از اصلی ترین فعالیت های او خیریه ای است که از سوی صدا و سیما و دیگر سازمانهای خیریه آنچه در پی می آید گفتگویی است با او پیرامون بعضی از خصوصیات مربوط به دنیای مجری گری و همچنین برنامه های طنز.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ