هتل های جذاب در تور اروپا

0

هتل سان ست بیچ کلاب (Sunset Beach Club Hotel) هتلی چهار ستاره در شهر مالاگا یکی از شهر های کشور اسپانیا است. مالاگا (Malaga) یکی از مشهورترین و بزرگترین شهرهای اسپانیا است. مالاگا در ایالت خود مختار اندلس واقع شده است. شهر مالاگا جز جنوبی ترین قسمت کشور اسپانیا می باشد. جذب گردشگران این شهر هر ساله بالاست و مهمانان زیادی در این شهر پذیرایی می شوند. شهر مالاگا شهری ساحلی با طبیعتی بسیار زیبا است.

تور یاب مرجع گردشگری در ایران

تور یاب یکی از سایت های برتر در حوزه تور های مسافرتی می باشد شما می توانید تور لحظه آخری ارزان قیمت را می توانید در این وب سایت مشاهده نمایید.

شهر مالاگا به دلیل قرار گرفتن در ساحل دریای مدیترانه آب و هوایی نیمه گرمسیری و مدیترانه ای دارد. درجه حرارت در این شهر به طور متوسط ۱۷ درجه سانتی گراد و در طول شب حدودا ۸ درجه سانتی گراد است. قدمت شهر به ۷۷۰ سال قبل از میلاد مسیح به دوره فنیقی ها می رسد بنابراین بناهای تاریخی و هنری و معماری زیادی علاوه بر ساحل و طبیعت زیبای این شهر تماشایی است و در صورتی که به این شهر مسافرت کردید دیدنی ها و جاذبه های گردشگری این شهر را از دست ندهید. و در فرصتی مناسب به همه آنها سر بزنید.

هتل سان ست بیچ کلاب هتلی چهار ستاره و به صورت آپارتمانی است. این هتل در کنار ساحل بنالمادنا واقع شده است. تمامی خدمات و امکانات هتل بی نظیر می باشد. هتل سان ست بیچ کلاب بسیار زیبا با چشم اندازی شگفت انگیز از ساحل و دریا است. هتل دارای دو استخر رو باز می باشد. امکانات ورزشی زیادی نیز در هتل موجود است که برای ورزشکاران جایی مناسب و هیجان انگیز به حساب می آید.

همه واحد های هتل دارای تراسی وسیع و رو به دریا هستند آشپزخانه با تمامی امکانات آشپزی مثل فر و قابلمه و کتری و مایکروفر و… در واحد ها وجود دارد سیستم تهویه مطبوع هوا , سیستم گرمایشی و تلوزیون با شبکه های ماهواره ای هم دارد.

هتل سان ست دارای ۶ بار و رستوران است از انواع نوشیدنی گرفته تا انواع غذاهای بین المللی دریایی و…این رستوران ها و بارها خوراکی و نوشدینی دارند. رستوران ها در کنار ساحل هستند و شما می توانید غذاهایی اسپانیایی , دریایی , کبابی و بین المللی در یک فضای طبیعی و زیبا سفارش دهید و از خوردن چنین غذاهایی لحظه هایی لذت بخش را تجربه کنید. شما می توانید از بوفه صبحانه و ناهار و شام سفارش داده و در تراس میل بفرمایید. بار پارانورما در ساحل واقع شده است که همزمان می توانید مسابقات تلوزیونی را نیز در ساحل تماشا کنید.

هتل همانطور از نامش پیداست کلاب های تفریحی زیادی دارد بیشتز این کلاب ها در فصول گرم سال مثل بهار و تابستان فعالیت دارند و پذیرای مهمانان و گردشگران هستند یکی از تفریحات هتل مرکز غواصی پادی است با رفتن به این مرکز می توانید از دنیای زیر آب لذت ببرید. جکوزی و سونا و سالن ورزشی نیز در این هتل مهیا است.

امکانات دیگر هتل شامل امکانات تفریحی و سرگرمی می باشد امکاناتی مثل بیلیارد , استخر روباز , ماساژ , کتابخانه , سالن بدنسازی , زمین گلف , بولینگ , غواصی و اتاق بازی و…

هتل سان ست بیچ کلاب مکانهای دیدنی مالاگا قیمت تور اروپا سفر به اسپانیا رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی تور لحظه آخری تور ترکیبی اروپا تور اروپا Sunset Beach Club Hotel

خدمات هتل شامل موارد زیر می شود :

دستگاه خودپرداز , صرافی , خدمات تور , خشکشویی , پذیرش شبانه روزی , فروشگاه هدایا و سوغات , کرایه خودرو شخصی برای استفاده درون شهری , اتوکشی و لاندری , سالن نشست , میهمانی و برگزاری مجالس , سوئیت مخصوص عروس و داماد ها برای ماه عسل , آسانسور , گرمایش , فروشگاه داخل هتل , پارکینگ

تور اروپا

تور اروپا یکی از پر طرفدار ترین تور های مسافرتی می باشد. شما می تونید تور های ارزان قیمت و تور لحظه آخری اروپا را در این صفحه مشاهده نمایید. با تور یاب بهترین و ارزان ترین تور های گردشگری را بیابید.

منبع : https://touryab.net

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ