قیمت برلیانس C3 در ایران +مشخصات فنی brilliance c3

0

مقایسه و تفاوت خودروی برلیانس C3 و برلیانس H320

مدیرعامل شرکت پارس خودرو گفت: به زودی خودروی برلیانس C3 در بازه قیمتی ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان در این شرکت تولید و از مرداد ماه در بازار عرضه خواهد شد.

وی افزود: تفاوت دو خودروی برلیانس C3 و برلیانس H320 همانند ساندرو معمولی با ساندرو استپ‌وی است زیرا فقط تغییر کوچکی در ارتفاع خودرو داده شده است.

مشخصات فنی برلیانس کراس c3 کراس اوورهای موجود در ایران قیمت محصولات پارس خودرو قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت برلیانس کراس C3 قیمت برلیانس خودرو برلیانس brilliance c3brilliance c3

به نظر می رسد نسخه کراس برلیانس نیز به بازار داخلی راه پیدا کند. برادر بلندقد H320 که با نام کراس۳ شناخته می شود در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودروی ایران در تهران نیز به نمایش گذاشته شده بود .

مانند سایر خودرو های کراس مانند دانگ فنگ H30 رنو ساندرو استپ وی ، تفاوت عمده این نسخه نسبت به نسخه هاچ بک معمولی ، فلپ های پلاستیکی گلگیر ها و رینگ های بزرگ تر و سقف مشکی از مشخصه هایی هستند که می توان نسخه کراس را تشخیص داد.

البته قطعه ریلی سقف و جلوپنجره جدید را نیز نمی توان نادیده گرفت و نشان Cross3 نیز روی درب های جلو خودنمایی می کنند. به نظر می رسد موتور برلیانس کراس۳ C3 نیز همان نمونه ۱.۵ لیتری نسخه هاچ بک باشد و با یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک نیز هماهنگ خواهد شد و برای اطلاعات دقیق و رسمی باید تا زمان رونمایی رسمی برلیانس C3 انتظار کشید.

مشخصات فنی برلیانس کراس c3 کراس اوورهای موجود در ایران قیمت محصولات پارس خودرو قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت برلیانس کراس C3 قیمت برلیانس خودرو برلیانس brilliance c3

با این حال با توجه به قیمت حدود ۵۲ میلیونی برلیانس H320 اتوماتیک و اختلاف قیمت سایر محصولات پارس خودرو می توان انتظار داشت که برلیانس C3 کراس ۳ نیز حداقل با قیمتی در حدود ۵۵ میلیون تومان روانه بازار فروش شود و به نوعی ماجرا اختلاف قیمت ساندرو استپ وی و ساندرو معمولی را در بازار تکرار کند.

مشخصات فنی برلیانس کراس c3 کراس اوورهای موجود در ایران قیمت محصولات پارس خودرو قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت برلیانس کراس C3 قیمت برلیانس خودرو برلیانس brilliance c3

به خصوص آنکه با توجه به جذابیت های ظاهری برلیانس C3 کراس ۳ می توان انتظار تشکیل بازار سیاه و حمله دلالان برای ثبت نام سری اولیه این محصول را داشت و هیچ بعید نیست که در بازار آزاد شاهد افزایش قیمت برلیانس C3 کراس ۳ به بیش از ۶۰ میلیون تومان نیز باشیم.

 مشخصات فنی برلیانس کراس c3 کراس اوورهای موجود در ایران قیمت محصولات پارس خودرو قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت برلیانس کراس C3 قیمت برلیانس خودرو برلیانس brilliance c3 مشخصات فنی برلیانس کراس c3 کراس اوورهای موجود در ایران قیمت محصولات پارس خودرو قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت برلیانس کراس C3 قیمت برلیانس خودرو برلیانس brilliance c3

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ