ماجرای سیمکارت آی‌سیم ایرانسل چیست؟ (+ جدول قیمت)

0

به گزارش ساتین : مردم که می‌دانند و خواهند فهمید آی‌سیم همان ایرانسل است، کما این که می‌دانند سمند نیز همان پژو است با ظاهری متفاوت.

 اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل این روزها ظاهرا با تغییر نام سعی دارد توجه بخشی از مردم را به خود جلب کند. ظاهراً عرضه سیمکارت‌های بی نام و نشان و یا با هویت جعلی صدای تمام نهادهای قانونی کشور را درآورده است.

این روزها مزاحمان ایرانسلی در صدر مزاحمت‌ها حتی برای فوریت‌های پلیسی، پزشکی و اجتماعی سراسر کشور ایستاده‌اند به نحوی که گاه تا ۹۰ درصد تماس‌ها با اورژانس کشور که حیاتی‌ترین خدمات را به مردم می‌دهد به بازیچه‌ای برای مشترکان ایرانسل تبدیل شده است.

این مزاحمت‌های گسترده شاید روزی یک امتیاز برای واگذاری بیشتر سیمکارت و درآمد بیشتر محسوب می‌شد اما در بلند مدت مشخصا موجب صدمه به اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل شد. شاید به همین خاطر است که حالا این اپراتور متوجه شده که اعتماد کاربران به این برند کاسته شده است. به عبارت دیگر حتی اگر کسی قصد استفاده صحیح از سیمکارتهای این اپراتور را داشته باشد، به علت مشکلاتی که سایر مشترکان در سال‌های گذشته برای مردم ایجاد کرده و ذهنیتی که در جامعه ساخته‌اند، قید آن را بزند.

به هر حال بی‌شک حرف‌ها و شوخی‌های تلخی که بین مردم در خصوص سیمکارت‌های این شرکت رد و بدل می‌شود به گوش مسوولان اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل نیز رسیده و می‌رسد.

اکنون به نظر می‌رسد اپراتور زرد راه برون رفت از چنین مشکلی را در پوشیدن جامه‌ای نو دیده‌ است. از رو این اپراتور با لطف رگولاتوری، سراغ رنجی کاملا متفاوت از پیش شماره‌های تلفن همراه در کشور رفته و خود نیز در پس یک نام و سایت و عنوان جدید سعی در جذب مخاطب دارد.

نخستین پرسشی که از این تغییر پیش شماره مطرح می‌شود این است که مگر پیش شماره‌های قبلی چه اشکالی داشتند؟ آیا سرعت مکالمه در آنها ضعیف‌تر بود! مسلما نه.

دوم اینکه چرا تغییر نام؟ چرا تغییر سایت؟ چرا نام خارجی؟!

به گزارش موبنا، سیمکارت موسوم به آی‌سیم همان سیمکارت‌های ایرانسل است با تغییر پیش کد. آیا این سیمکارت‌ها موفق به جذب مشترکان می‌شوند؟ آیا کسی که قصد داشت مشترک ایرانسل باشد مشکلش پیش‌شماره این اپراتور بود؟

مردم که می‌دانند و خواهند فهمید آی‌سیم همان ایرانسل است، کما این که می‌دانند سمند نیز همان پژو است با ظاهری متفاوت.

چندی دیگر مشخص می‌شود ترفند اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل جواب خواهد داد یا نه؟ از هم‌اکنون که برای همه این پرسش ایجاد شده که هدف ایرانسل از تغییر نام سیمکارت‌هایش به آی‌سیم چیست.

نوع خدمات
زمان استفاده از خدمات
هزینه تعرفه
تماس ایرانسلی
۲۱ تا ۸ صبح
هر دقیقه ۲۵۹ریال
۸ صبح تا ۲۱
هر دقیقه ۴۹۹ ریال
تماس با خط ثابت
تمامی ساعات
هر دقیقه ۴۹۹ ریال
تماس با سایر اپراتورها
تمامی ساعات
هر دقیقه ۶۲۵ ریال
پیامک فارسی
تمامی ساعات
۸۹ ریال
پیامک انگلیسی
۱۶۰ ریال
اینترنت همراه
شنبه تا چهارشنبه (۸ صبح تا ۱:۵۹ روز بعد)
۵ ریال/کیلوبایت
شنبه تا چهارشنبه (۲ بامداد تا ۷:۵۹ صبح)
و پنجشنبه و جمعه (تمامی ساعات)
۱ ریال/کیلوبایت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ