بازی والیبال ایران و آمریکا / یانکی ها همیشه پرقدرت

0
هفته سوم رقابت‌های لیگ جهانی ۲۰۱۷ والیبال از فردا در چارچوب سطح یک این رقابت ها آغاز می‌شود. تیم ملی والیبال ایران که در هفته دوم این مسابقات میزبان بود، هفته سوم را در کشور لهستان و در نبرد با تیم‌های آمریکا، روسیه و لهستان پشت سر خواهد گذاشت.
آمریکا نخستین تیمی است که تیم ملی والیبال ایران در لهستان باید با این تیم دیدار کند. تیمی که همیشه از قدرت‌های والیبال در جهان به شمار می‌رود و بدون شک جدالی سخت در انتظار تیم  ملی والیبال ایران خواهد بود.
اولین مسابقه شاگردان ایگور کولاکوویچ در هفته سوم، نبرد با تیم ملی آمریکا است. آمریکایی‌ها که در آخرین دوره مسابقات جام جهانی که در سال ۲۰۱۵ برگزار شده بود، عنوان قهرمانی را کسب کردند  و در حال حاضر در رده سوم رنکینگ جهانی بعد از تیم‌های برزیل و لهستان قرار دارند. شاگردان «جان اسپرو» در حال حاضر یکی از قدرت‌های والیبال جهان هستند.
یانکی ها هرچند در المپیک به مدال برنز بسنده کردند و از رسیدن به فینال بازماندند اما این تیم به دلیل سبک و سیاق خاصی که دارد بی‌شک سرسخت‌ترین حریف ایران در مرحله مقدمانی لیگ جهانی به شمار می‌رود. تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۶ مقابل آمریکا به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد. این تنها نبرد دو تیم ایران و آمریکا در سال ۲۰۱۶ بود.
آمریکایی‌ها در هفته نخست لیگ جهانی ۲۰۱۷ نتوانستند حتی در یک مسابقه به پیروزی برسند و بدون حتی یک پیروزی راهی هفته دوم شدند. این تیم در هفته دوم به دو پیروزی شیرین مقابل تیم ملی ایتالیا و تیم ملی روسیه دست پیدا کرد تا روند شکست‌هایش را قطع کند. آخرین حریف شاگردان اسپروا در هفته دوم تیم ملی فرانسه بود. تیمی که امریکا را هم مانند هر ۵  حریف قبلی خود شکست داد.
آمریکا از ۶ بازی قبلی خود در دو هفته لیگ جهانی ۴ شکست را متحمل شده است و تنها در ۲ بازی به پیروزی رسیده است و یک رده پایین‌تر از ایران و در جایگاه نهم جدول مسابقات قرار دارد.
تیم‌های حاضر در سطح یک لیگ جهانی در هفته سوم در گروه ایران و شهر کاتوویتس لهستان از فردا (پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه) رقابت‌های خود را آغاز می ‌کنند که طبق برنامه در نخستین مسابقه این گروه تیم ملی کشورمان از ساعت ۱۹ و ۵۵ به وقت تهران برابر آمریکا قرار خواهد گرفت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ