برای کسانی که امضا و دست خط مناسبی ندارند!

0

همه ما در طی زندگی خود با اسناد زیادی روبرو می شویم که باید بر روی آنها نوشته ای را به جا بگذاریم و امضای خود را در انتهای نوشته قرار دهیم. این اسناد ممکن است برای یک روند کاری باشد که با یک شرکت، پیمانکار و یا مدیران جدید منعقد می شود و یا برای خریدارای یک خانه، ماشین، زمین و … باشد.

رپورتاژ آگهی ارزان

یکی از الزامات عقد قراردادهای دستی، داشتن دست خط خوب است. بنابراین می توان گفت هر فردی در هر شغل و هر موقعیت اجتماعی که باشد به دست خط و امضای زیبا نیاز دارد.

  • تاثیر دست خط زیبا در ازدواج

ازدواج یکی از مهمترین دوره های زندگی هر فردی است که او را از دوره مجردی به سمت زندگی اشتراکی می کشاند. اما ازدواج با امضای چندین سند همراه است. عقدنامه ای که برای ثبت ازدواج دختر و پسر تنظیم می شود، نیازمند امضای عروس و داماد است. این سند از ماندگارترین اسناد است و تا زمانی که زندگی ادامه داشته باشد، با مرد و زن باقی می ماند. بنابراین وجود یک امضای زیبا در پای صفحات عقدنامه به نظر ضروری می رسد. بنابراین همانطور که عروس و داماد برای برگزاری مراسم، زیبایی لباس و تالار و فیلم را مهم می دانند تنها به این دلیل که یکبار اتفاق می افتد و باید به یاد ماندنی باشد، لازم است که برای دستخط و امضایی که قرار است برای یکبار اسناد این اتفاق زیبا را ماندنی کند نیز اهمیت قائل شوند.

  • تاثیر دست خط زیبا در امور اداری

قطعا افراد با ارگان های دولتی یا خصوصی سر و کار زیادی دارد. از جمله گرفتن دفترچه بیمه، تعویض شناسنامه و کارت ملی، رفتن به بانک و افتتاح حساب، خرید یک خط تلفن ثابت برای منزل، خرید اشتراک اینترنت و …. لازمه انجام تمامی این امور، تکمیل فرم و در بسیاری از موارد ارائه درخواست است. این در حالی است که نوشتن یک درخواست و یا تکمیل فرم، به دست خط زیبا نیاز دارد. حال اگر خط زیبایی نداشته باشیم همواره از تکمیل فرم ها و درخواست ها سرباز می زنیم و در نهایت کارها طبق مرادمان پیش نمی رود.

نامه های اداری که برای مدیران نوشته می شود، باید با خط زیبا نوشته شوند. مدیران به دلیل نداشتن وقت کافی، نمی توانند زمان زیادی را برای خواندن نامه ارباب رجوع ها صرف کنند. بنابراین باید نامه ها و درخواست های کتبی با خط زیبا و خوانا نوشته شود که برای هر شخصی جاذبه داشته باشد و او را ترغیب کند تا به درخواست آنها پاسخ دهد.

بنابراین در هر شغل و جایگاهی که هستید برای رفع نیازهای فردی و بهبود روند کارهای نوشتاری و البته بالابردن اعتماد به نفس خود، خوش خطی را آموزش ببینید و مطمئن باشید هیچوقت دیر نیست.

رپورتاژ آگهی ارزان

با کمی جستجو در فضای مجازی به موسسه ای رسیدیم که در این حوزه ها قدمهای بسیار مثبتی برداشته و با سال ها تجربه در زمینه آموزش خط و خوشنویسی و همچنین طراحی امضا ، چهره شاخص این حوزه در فضای مجازی شده است .  آموزشگاه “خط و قلم” به عنوان اولین آموزشگاه مجازی خط تحریری آموزشهای متنوع و خاصی را به تمامی علاقمندان به خوش خطی عرضه می نماید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ