آتش سوزی در شهربازی اراک/ خطای انسانی عامل آتش‌سوزی بود + تصاویر

0

مدیرعامل آتش‌نشانی اراک جزئیات آتش‌سوزی در شهربازی اراک را تشریح کرد و گفت: خطای انسانی عامل آتش‌سوزی بود.

مسعود آقازیارتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک با اشاره به وقوع حادثه آتش‌سوزی در شهربازی اراک اظهار داشت: به دنبال تماس مردمی با مرکز ۱۲۵ مبنی بر آتش‌سوزی در شهربازی اراک، موضوع خاصی نبوده و یک عده از جوانان که برای تفریح در محل بودند عامل این آتش‌سوزی بودند و همکاران آتش‌نشانی به موقع وارد کار شده و حریق را مهار کردند.

وی افزود: بر اثر بی‌احتیاطی عده‌ای از شهروندان علف‌های هرز کوه جنب شهربازی لاله در ساعت ۲۳:۰۴ دقیقه شب گذشته دچار آتش‌سوزی شد و با توجه به وزش باد آتش فراگیر شده که با حضور ۳ دستگاه ماشین آتش‌نشانی آتش مهار و به هیچ یک از دستگاه‌های شهربازی آسیب نرسیده است.

شهربازی اراک حوادث اراک اخبار اراک آتش نشانی اراک

مدیرعامل آتش نشانی اراک بیان کرد: با حضور به‌موقع نیروهای آتش‌نشانی حریق شهربازی اراک مهار و از گسترش آن جلوگیری شد این در حالی بود که متأسفانه به دلیل آتش گرفتن علف‌های هرز کوه جنب شهربازی و وزش باد  آتش فراگیر شده و به شهربازی سرایت کرد.

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از اعلام حریق به سامانه ۱۲۵ مأموران آتش‌نشانی با ۳ دستگاه ماشین آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و اقدام به اطفای حریق کردند که با تلاش مأموران حریق اطفا و از گسترش آن جلوگیری شد، البته خوشبختانه در این حادثه به هیچ‌یک از دستگاه‌های شهربازی آسیب نرسید.

شهربازی اراک حوادث اراک اخبار اراک آتش نشانی اراک

به گزارش تسنیم آتش‌سوزی در شهربازی اراک با حضور به موقع آتش‌نشانان در همان ساعت اولیه اطفا و اقدامات ایمنی لازم هم اعمال شد.

شهربازی اراک حوادث اراک اخبار اراک آتش نشانی اراک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ