چرا قیمت فروش نقدی پژو ۲۰۰۸ ،خرداد ۹۷ مشخص می شود؟!

0
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت تولیدکننده و مصرف کننده گفت : مبنای قیمت پژو ۲۰۰۸ عرضه این خودرو در سال آینده است.
میر آخورلو در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما علت دریافت ۶۰ میلیون تومان ودیعه پیش فروش پژو ۲۰۰۸ را مشخص نبودن قیمت نقدی آن دانست و افزود : هرچند براساس آئین نامه پیش فروش خودرو ، ودیعه دریافتی هنگام پیش فروش حداکثر ۵۰ درصد قیمت خودرو تعیین شده است اما چون قیمت فروش نقدی آن مشخص نشده است و پیش بینی می شود این خودرو با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان از خرداد سال آینده عرضه شود ، با پیش فروش ۶۰ میلیون تومانی موافقت شد.
قیمت پژو 2008 فروش پژو 2008 شرایط پیش فروش خودرو ثبت نام پژو 2008 پیش فروش ایران خودرو Peugeot 2008
وی گفت : در آئین نامه پیش فروش عادی خودرو اشاره شده است اگر پیش فروش بصورت قطعی یا فوری بود قیمت مشخص می شد ولی درمورد این خودرو نوع فروش ۱۲ ماهه است و قیمت خودرو در زمان تحویل و براساس آنچه در قرارداد قید شده است ، مشخص می شود.
میرآخورلو با اشاره به تحویل پژو ۲۰۰۸ از شهریورماه افزود : تولید انبوه این خودرو با ۲۴۰۰ دستگاه در ماه از آذر امسال شروع می شود و با در نظرگرفتن تغییرات نرخ ارز و حقوق و دستمزد قرار شد ۶۰ میلیون تومان ودیعه بعنوان پیش فروش از متقاضیان دریافت شود.
وی با بیان اینکه براساس قانون حداقل سود سپرده بانکی به ودیعه گذاران پرداخت می شود ، گفت : اگر قیمت خودرو زیر ۱۰۰ میلیون تومان باشد به ودیعه گذاران ۱۵ درصد سود پرداخت می شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ