در خارج از ایران چطور می توان خودرو قسطی خرید؟!

0
بازار داخلی خودرو چند وقتی است که مشوش و سردرگم شده است. از یک سو متقاضیان خرید خودرو به امید ارزان تر شدن قیمت ها نشسته اند و از سوی دیگر خودروسازان و مسئولانش تاکید می کنند که قیمت خودرو ارزان نخواهد شد. درکنار تمام این موارد، یک مورد اساسی را باید اضافه کرد و آن اینکه دیگر متقاضیان خودرو، پرداخت حداقل ۲۰ میلیون تومان برای خودرویی با کمترین امکانات را به صرفه نمی بینند.
هیوندای کوپه ۲۰۱۳ هیوندای اکسنت نیسان پت فایندر نیسان آلتیما محصولات کیا موتورز ماشین از دم قسط کیا سورنتو 2009 قیمت هیوندای آزرا قیمت کیا اپتیما قیمت فورد موستانگ قیمت خودرو تویوتا قیمت پت فایندر فولکس جتا فولکس تیگوان فولکس پاسات فورد موستانگ فورد فیوژن فروش کیا اپتیما فروش اقساطی خودرو سورنتو ۲۰۱۴
 در حالیکه خودروسازان داخلی با وجود بیش از ۳۰ سال انحصار در صنعت، به علت گرفتاری در تحریم ها، اقدام به افزایش قیمت خودروهای خود کرده اند که خودروسازان خارجی علاوه بر درگیر شدن با بحران اقتصادی غرب، نه تنها قیمت محصولات خود را افزایش ندادند، بلکه با تولید محصولات جدیدتر و به روز کردن محصولات خود، خود را از ورشکستگی نجات دادند. در کنار آن، سعی کردند تا با آسان تر کردن شرایط فروش، مشتری های خود را از تمام اقشار جذب و در واقع خرید را برای تمام متقاضیان خودرو مهیا کنند. آنها هیچگاه به دنبال توجیه افزایش قیمت ها بدون ارتقای سطح کیفی محصولات نبوده اند. متاسفانه شرایط اقساط خودروسازان داخلی به گونه ای است که باز هم تمام متقاضیان آن را به صرفه نمی بینند؛ موضوعی که برای خودروسازان خارجی به گونه ای دیگر است.

کیاموتورز

کمپانی کیا موتورز در آمریکا، فروش اقساطی خودروهایش را بدین گونه تعیین کرده است: متقاضیان خرید قسطی کیا سورنتو می توانند با اقساط ۳۶ ماهه صاحب خودرو شوند. آنها بعد از پرداخت ۲ هزار و ۵۰۰ دلار در ابتدای امضای قرارداد، ماهیانه تنها ۲۳۹ دلار می پردازند. همچنین
متقضیان خرید لیزینگی کیا اپتیما، بعد از پرداخت ۲ هزار و ۴ دلار در ابتدای خرید، می توانند با پرداخت ماهیانه ۱۹۹دلار سوار بر خودروی مورد علاقه خود شوند. کیاموتورز برای کسانی که کمترین بودجه را نیز دارند راه حل خرید در نظر گرفته است. برای مثال حتی خودروی ۱۳هزار دلاری خود را به صورت اقساط با شرایط مناسب در اختیار متقاضیان می گذارد. برای خودروی ریو، شرایط اقساط به گونه ای تعیین شده است که در ابتدا تنها ۲ هزار دلار باید پرداخت کرد و سپس طی ۳۶ ماه، ماهیانه ۱۵۹دلار برای خریداران تعیین کرده است.

هیوندایی

هیوندای کره ای نیز شرایط خرید اقساط را طوری تعیین کرده است که خرید برای تمام اقشار اسان باشد. این در حالیست که خودروهای این برند در ایران جزء لوکس ها محسوب می شود و هرکسی توان سوار شدن بر خودروهایش را ندارد.
شرایط اقساط هیوندای اکسنت به گونه ای است که در ابتدا با پرداخت ۱۸۹۹دلار می توان سوار بر این خودرو شد و سپس تا ۳ سال ماهیانه ۱۵۹دلار به حساب نمایندگی واریز کرد. برای هیوندای آزرا نیز دیگر احتیاجی به پرداخت اولیه نیست و تنها با پرداخت ماهیانه ۴۶۹ دلار در ماه در طی ۳ سال می توان این خودرو را خریداری کرد.
خریداری اقساط هیوندای النترا نیز تنها احتیاج به ۲ هزار و ۱۹۹دلار پرداخت اولیه و ماهیانه ۱۵۹دلار اقساط برای ۳۶ماه دارد.
اقساط هیوندای کوپه نیز ماهیانه ۲۸۹دلار در کنار ۲ هزار و ۶۹۹ دلار پرداخت اولیه است.

تویوتا

تویوتا کمری در حالی خریدش در ایران دشوار است که در خارج از کشور با اقساط ۶۰ ماهه بدون پرداخت اولیه یا پول پیش بدون اینکه کمپانی مبلغی را به قیمت خودرو اضافه کند، می توان آن را خریداری کرد. همچنین شرایط لیزینگ آن، ۲۹۹ دلار برای ۲۴ ماه و پرداخت ۲۴۹۹ دلار در هنگام خرید، ذکر شده است.
برای سوار شدن لیزینگی تویوتا راو۴ نیز در ابتدا پرداخت ۲۹۹۹ دلار الزامی است و سپس ماهیانه ۲۰۹ دلار باید به حساب فروشنده واریز کرد.
تویوتا کرولا نسبت به سایرین شرایط آسان تری دارد. متقاضیان این خودرو نیز می توانند در ابتدا ۱۹۹۹دلار بپردازند و سپس در ۳۶ماه، با پرداخت ماهیانه ۱۶۹دلار حساب خود را تسویه کنند.

نیسان

نیسان شرایط فروش اقساطی جالبی دارد. اقساط ماهیانه نیسان پث فایندر، ماهیانه ۲۷۹ دلار در کنار پرداخت اولیه ۲۳۹۹ دلار پرداخت اولیه است.
در شرایط لیزینگ نیسان روژ نیز پرداخت پول پیش معادل ۲۹۹۹ دلار در کنار پرداخت ۲۰۹ دلار تا ۳۹ ماه الزامیست.
شرایط اقساط نیسان آلتیما که نامش برای ما ایرانی ها آشناتر است، ماهیانه ۱۹۹دلار در کنار ۱۹۹۹دلار پرداخت اولیه است.

فورد

نام فورد برای ما ایرانی ها بسیار اشناست. گرچه فورد در ایران لوکس محسوب می شود اما در خود آمریکا خودرویی از نوع کلاس معمولیست. به طور مثال شرایط اقساط فورد موستانگ، ۲۴۹ دلار ماهیانه تا ۳۹ ماه، در کنار ۲۵۴۹ دلار پرداخت اولیه است.
متقاضیان فورد اج نیز باید در ابتدا ۲۸۷۴ دلار پرداخت کنند و تا ۲۴ ماه نیز ۱۹۹ دلار اقساط بپردازند. فورد فوژن نیز شرایطی مشابه فورد اج دارد. برای خرید اقساطی این خودرو نیز باید ۲۸۳۴ دلار پول اولیه و ۱۹۹ دلار ماهیانه تا ۲ سال پرداخت کرد.

فولکس واگن

این کمپانی آلمانی نیز برای خریداران و متقاضیان خودرو شرایط خوبی در نظر گرفته است. فرقی که فروش اقساطی فولکس واگن با سایر کمپانی ها دارد، این است که پرداخت اولیه یا پول نقد اولیه تعیین نکرده است و تنها با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه می توان سوار بر خودروهای این کارخانه شد.
برای خریداری فولکس تیگوان، فقط کافیست تا ۳۹ ماه، ماهیانه ۲۹۹ دلار پرداخت کنید. این رقم برای فولکس پسات ۲۴۹ دلار و برای فولکس جتا ۱۹۹ دلار است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ