آزار و اذیت دختر ۱۷ ساله در مقابل چشمان نامزدش + عکس

0

پسر جوانی که با همدستی دو نفر از دوستان و آشنایانش دختر جوانی را مقابل چشم‌های نامزدش مورد آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.

اعتماد نوشت: این حادثه عصر روز دوشنبه ٢٢ خردادماه در آبادان اتفاق افتاد. دختر جوانی همراه با پدر و مادرش به اداره پلیس رفت و از این سه پسر جوان شکایت کرد. ماموران دریافتند این دختر در خانه مادربزرگش مشغول درس خواندن بوده و در حالی که همسرش نیز حضور داشته، از طرف این سه مرد مورد حمله و تعرض قرار گرفته است. این ٣ مرد خشن بعد از اجرای نقشه‌شان در برابر چشمان نامزد این دختر جوان اقدام به سرقت وسایل با ارزش داخل خانه نیز کردند.

به این‌ ترتیب بازپرس محسن ‌پورعسکر دستور ویژه برای دستگیری عاملان این اقدام شیطانی را برای ماموران پلیس آگاهی آبادان صادر کرد. کارآگاهان بعد از تحقیقات گسترده پی بردند که یکی از متهم‌ها مهدی ٢١ ساله نام دارد و مردم آبادان او را به خاطر خلاف‌هایش می‌شناسند.

جست‌وجوها برای دستگیری مهدی آغاز شد تا اینکه او روز ٢٧ خردادماه وقتی که قصد داشت در نزدیکی بلوار ولایت آبادان دست به کیف‌قاپی بزند از سوی ماموران دستگیر شد. مهدی ابتدا خود را بی‌گناه دانست اما وقتی در برابر دختر جوان و نامزدش قرار گرفت به ناچار اعتراف کرد.

او در مقابل بازپرس پورعسکر در شعبه سوم دادسرای آبادان گفت: آن شب در خانه دایی‌ام مشغول استراحت بودم که ابوذر سراغم آمد و از دختر جوانی صحبت کرد که در همسایگی خانه او زندگی می‌کرد. از حرف‌های ابوذر فهمیدم که پدر و مادر دختر در شهر دیگری زندگی می‌کنند و او به خاطر اینکه از مادربزرگ بیمارش که تحت مراقبت است، نگهداری کند به آبادان آمده و آنجا مانده است. ابوذر گفت که این دختر ١٧ ساله معمولا در خانه تنهاست اما بعضی وقت‌ها پسر جوانی سوار بر خودروی پراید مقابل در خانه‌شان توقف می‌کند و به خانه دختر نوجوان می‌رود.»

عکس آزار جنسی تجاوز جنسی به زور اخبار تجاوز جنسی اخبار آبادان آزار و اذیت زنان آزار جنسی زنان و دختران

مهدی در ادامه حرف‌هایش گفت: «ابوذر دست‌بردار نبود و تا ساعت ۵ صبح اصرار می‌کرد که نقشه‌اش را عملی کنیم. او از یکی از دوستانش نیز خواست تا به ما ملحق شود و سه نفری به خانه دختر رفتیم. کمی بعد متوجه شدیم که نامزد دختر در خانه است اما ابوذر دست بر نداشت و به ما گفت که باید به کارمان ادامه بدهیم. سه نفری چاقو به دست از دیوار خانه بالا رفتیم و پسر جوان را هدف کتک قرار دادیم و بعد سراغ دختر ١٧ ساله که مشغول درس خواندن بود رفتیم. در حالی که پسر جوان می‌خواست دست از سرشان ‌برداریم، متوجه شدیم که او نامزد رسمی دختر نوجوان است. اما از کارمان دست نکشیدیم و بعد از آزار و اذیت دختر تمام وسایل با ارزش داخل خانه را سرقت کردیم. ما فکر می‌کردیم دختر نوجوان و نامزدش از ترس آبرویشان ماجرا را به پلیس گزارش نمی‌دهند اما چند روز بعد متوجه شکایت آنها شدیم و تصمیم گرفتیم که فرار کنیم.»

نامزد دختر نوجوان نیز به بازپرس پرونده گفت: «همسرم در خانه تنها بود که برای سرکشی به دیدنش رفتم و پس از چند ساعت به خانه‌مان برگشتم که در میان راه متوجه شدم ریموت در خانه پدرم را در خانه همسرم جا گذاشته‌ام به خاطر همین دوباره به آنجا برگشتم و می‌خواستم شب را آنجا بمانم. هنوز چند لحظه از ورودم به خانه نگذشته بود که این جوان همراه دو مرد دیگر وارد خانه شدند و با تهدید چاقو و قمه من را زخمی و نامزدم را مورد تعرض قرار دادند.»

در ادامه، نسرین که شرایط روحی سختی را می‌گذراند در حالی که اشک می‌ریخت به بازپرس پورعسکر گفت: «شب حادثه من در حال درس خواندن بودم که ٣ مرد با تهدید چاقو وارد خانه‌مان شدند و پس از کتک‌کاری مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و سپس وسایل با ارزش خانه‌مان را به سرقت بردند.»

در این مرحله، بازپرس پرونده دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گیرد و تجسس‌ها برای دستگیری دیگر همدستان متهم نیز آغاز شد.

کارآگاهان در ادامه با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده بودند، توانستند مخفیگاه یکی دیگر از متهمان پرونده که محمد نام دارد را شناسایی کنند. او ساعت ۶ صبح روز پنجشنبه در حالی که سرگرم مصرف مواد در مخفیگاهش بود در منطقه ایستگاه ١٠ قدس آبادان دستگیر شد.

تحقیقات فنی برای دستگیری طراح و متهم اصلی این پرونده که ابوذر نام دارد در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ