کاشت مو چیست؟

0

کاشت مو جابجا کردن موهای خودتان است از جایی که بیشتر دارید به جایی که بیشتر لازم دارید .

کاشت مو

وقتی فردی دچار طاسی و یا کم مویی باشد می تواند از یکی از روش های کاشت مو استفاده کند. کاشت موی طبیعی یک عمل جراحی می باشد و برای دریافت بهترین نتیجه کاشت مو می بایست توسط پزشک متخصص و جراح انجام شود. طبق قوانین داخلی ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کاشت مو فقط در بیمارستان ها و کلینیک های دارای مجوز انجام عمل کاشت مو می تواند انجام شود. این مجوز در محل کلینیک کاشت مو می بایست نصب و برای بیماران قابل روبت باشد. کاشت مو به روش های سه گانه Fit، Fut و یا روش ترکیبی استفاده می شود که هریک ویژگی های خود را دارد و پزشک پیش از عمل کاشت مو نسبت به وضعیت موی بیمار بهترین روش را انتخاب می نماید.
کاشت مو sut نیز یکی از مواردی است که در سایت iranhair.net توضیح داده شده است.

کاشت مو یا پیوند موی زنده جابجا کردن موهای موجود فرد می باشد و اضافه کردن مو به سر فرد نیست در حقیقت در کاشت مو ما موهای پشت سر فرد را که به آن بانک مو می گوئیم برمیداریم و آنها را آماده می کنیم و در جلوی سر و مناطق طاسی کاشت انجام می دهیم . در این پروسه انتقال بانک موی مراجعه کننده بسیار مهم می باشد . تکنیک متخصص جراح کاشت مو نیز بسیار مهم می باشد تا بیشترین مقدار مو برداشته و کاشته شود و موها در بهترین جای طاسی کاشته شود و بهترین نما و بیشترین تراکم ایجاد شود .

کاشت مو sut کاشت مو hrt رپورتاژ آگهی ارزان بهترین روش کاشت مو

روش کاشت موی طبیعی FIT

یکی از جدیدترین روش های کاشت مو است که بدون نیاز به جراحی، برش و بخیه انجام می شود که باعث می شود بیمار سریعتر بهبود پیدا کند و درد کمتری را احساس کند با این حال این روش برای برخی بیماران نباید انجام شود.

در روش fit موها به صورت دانه دانه برداشته و کاشته می شوند و جراحی یا بخیه زدن نداریم روش اف آی تی برای متخصص کاشت مو و بیمار کاشت مو روش آسانتری می باشد اما نسبت به روش اصلی fut اندکی ضعیف تر می باشد. اما اگر در بیمار مناسب استفاده شود بسیار مناسب می باشد این روش برای کاشت مژه و کاشت ریش قابل استفاده نمی باشد.

روش کاشت موی طبیعی FUT

روش اصلی، قدیمی و متداول تر کاشت مو می باشد. در روش کاشت موی FUT قسمتی از پوست و مو به عرض تقریبی ۱٫۵ سانتی متر و طول تقریبی ۲۵ سانتیمتر از پشت سر متقاضی کاشت مو با روش جراحی برداشته می شود منطقه برداشت بخیه می شود و سپس قطعه پوست برداشته شده زیر میکروسکوپ های مخصوص کاشت مو به قطعاتی کوچکی به نام گرافت تقسیم شده ( گرافتها شامل یک تا چهار تار مو هستند ) و آنگاه این گرافت ها در ناحیه مورد نیاز کاشت بیمار، کاشته می شود .

روش اف یو تی روش اصلی برداشت و کاشت مو می باشد تقریبا در همه مراجعین قابل انجام می باشد نسبت به روش اف آی تی اندکی سخت تر می باشد هم برای جراح کاشت مو و هم برای بیمار کاشت مو .اما نتیجه آن بهتر از fit می باشد . روش اف یو تی جراحی تخصصی کاشت مو می باشد و اکثر پزشکان کاشت مو آنرا کامل نمی دانند این روش برای کاشت ابرو قابل استفاده نمی باشد.

کاشت مو sut کاشت مو hrt رپورتاژ آگهی ارزان بهترین روش کاشت مو

روش کاشت موی ترکیبی

اولین کاشت موی ترکیبی در سال ۱۳۸۵ در کلینیک کاشت مو ایران انجام شد و همانطور که می توانید از اسم آن حدس بزنید ترکیبی از دو روش کاشت موی رایج FIT و FUT می باشد.

در افرادی که طاسی وسیع دارند اگر بانک مو اجازه دهد یعنی حداقل بلندی موی پرتراکم پشت سر ۵ سانتیمتر باشد که بتوان دو عمل را در یک جلسه انجام داد ما هر دو روش fut و fit را در یک روز انجام می دهیم و مقدار زیادی مو با هر دو روش برداشت می کنیم و بیشتر وسعت طاسی را پوشش می دهیم.

منبع: کاشت مو iranhair.net

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ