شهادت مصطفی فردوسی (پاسدار سپاه) توسط گروهک تروریستی پژاک +عکس

0

برادرزاده شهید فردوسی به تشریح ماجرای حمله تروریستی به خانه عمویش پرداخت.

بامداد امروز اعضای گروهک پژاک به روستای ذاکرلو از توابع پلدشت واقع در استان آذربایجان غربی رفته و یکی از ماموران سپاه پاسداران را با شلیک ۱۳ گلوله در خانه اش و مقابل چشم همسر و دخترش به شهادت رساندند.

منصور فردوسی برادر زاده شهید مصطفی فردوسی دراین باره گفت: ساعت حدود یک و ده دقیقه بامداد این اتفاق افتاد. ایشان در خانه شان بودند که هشت نفر از اعضای گروهک پژاک وارد خانه آن ها شدند. آن طور که او توضیح می دهد در آن ساعت همسر و دختر شهید به خانه برادر همسرش در همسایگی شان رفته بودند و هنگام بازگشت به خانه دختر خانواده کمی زودتر به خانه باز می گردد و وقتی وارد آشپزخانه  شان می شود متوجه صدا های مشکوکی می شود. در همین هنگام مادر  خانواده نیز وارد حیاط خانه شده و صداهای مشکوکی از پارکینگ می شود و به همین خاطر به داخل پارکینگ می رود، اما اعضای گروهک پژاک او را غافلگیر کرده و با اسلحه تهدیدش می کنند که بگوید همسرش کجاست.

گروهک پ ک ک گروه های تروریستی در ایران جنایات پژاک اخبار سپاه اخبار پلدشت اخبار آذربایجان غربی

منصور فردوسی ادامه می دهد: زن عمویم هرچه می‌گوید اطلاعی ندارد آنها باور نمی کنند به همین خاطر به زور او را جلوی در ورودی خانه می کشند در این هنگام دختر عمویم که صدای مادرش را شنیده بود در را باز می کند و به این شکل مهاجمان با لگد به در ضربه زده و وارد خانه می شوند.

آن طور که او توضیح می دهد: دو نفر از اعضای گروهک پژاک یازده گلوله کلاشینکف و دو گلوله سیمینوف به سوی عمویش شلیک کرده و به این شکل او را به شهادت می رسانند.

منصور فردوسی ادامه می دهد: اعضای پژاک بعد از شلیک به عمویم و شهید کردن او به حیاط خانه رفته و یک تیر هوایی نیز شلیک کرده و بعد متواری می شوند. او تاکید می‌کند: اعضای پژاک تحمل فعالیت های شهید فردوسی را نداشتند به همین خاطر تصمیم به ترور او گرفتند. از شهید فردوسی سه دختر و یک پسر به یادگار باقیمانده است، بچه کوچک او حدود  ۱۳ سال دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ