پروین ملکی: بازیگران زن به پیشنهادات بی‌شرمانه توجه نکنند

0

بازیگر سریال مسافران گفت: این روز‌ها برخی با روابط نادرست و غیراخلاقی وارد این عرصه می‌شوند. اینکه برخی از زنان حاضر در سینما با پیشنهادات بی‌شرمانه روبرو می‌شوند کاملاً درست است، اما به نظرم بازیگر خوب می‌تواند بدون توجه به اینگونه پیشنهادات راه خود را پیدا کرده و موفق شود.

پروین ملکی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص حذف سکانس‌های خود در فیلم “زرد” گفت: فیلم زرد در ابتدا به نظرم اتفاق خوبی بود و بازی در آن را پذیرفتم. وقتی جلوی دوربین مصطفی تقی‌زاده رفتم، در آن سکانس بازی من، همه بسیار تحت تاثیر قرار گرفتند و برادر آقای مجیدی که تهیه‌کننده اثر بود دقایقی گریه کرد به نحوی که دلداری‌اش دادند، اما بعد‌ها و در افتتاح این فیلم فهمیدم که من اصلاً در این فیلم نیستم.

همسر پروین ملکی مصاحبه بازیگران فساد در سینما پیشنهاد بی شرمانه پشت صحنه فیلم بیوگرافی پروین ملکی بازیگران زن

وی درباره این مطلب افزود: حتی اسم من در فهرست بازیگران زرد بود و برخلاف مثلاً بهرام رادان که دستمزدش را کامل نگرفت هزینه‌های من کاملاً پرداخت شد، اما نمی‌دانم با وجود آن صحنه تاثیرگذار در فیلم جایی نداشتم. البته فکر می‌کنم که تقی‌زاده از فیلمبردار تازه کاری استفاده کرده و فیلم بازی من کلاً حذف شده است.

بازیگر فیلم “نگران نباش سارا” با اشاره به فعالیت‌های زیاد خود در سینما اضافه کرد: امسال در چهار تله فیلم به ایفای نقش پرداختم و خدا را شکر پیشنهادات به من بسیار زیاد است. کلاً از وضعیت حاضر راضی نیستم، زیرا نقش‌ها کم رمق و کوتاه هستند و نقشی جدی پیشنهاد نمی‌شود.

وی وضعیت بازیگری برای زنان را دشوار خواند و ادامه داد: بازیگری کلاً اتفاق سختی است و این پدیده برای خانم‌ها سخت‌تر است. در حال حاضر بازیگران زن بسیار خوبی داریم که در خانه نشسته و بیکار هستند، اما برخی تازه به سینما معرفی می‌شوند و زیاد هم کار می‌کنند که به هیچ وجه توانایی بازیگران خانه نشین ما را ندارند.

بازیگر سریال “مسافران” اضافه کرد: سینما محیط سختی دارد و برای حضور در آن باید تلاش کرد، اما این روز‌ها برخی با روابط نادرست وارد این عرصه می‌شوند. اینکه برخی از زنان حاضر در سینما با پیشنهادات بی‌شرمانه روبرو می‌شوند، کاملاً درست است، اما به نظرم بازیگر خوب می‌تواند بدون توجه اینگونه پیشنهادات راه خود را پیدا کرده و موفق شود. این حرکات ناشایست را نباید جدی گرفت و باید تنها به بازیگری فکر کرد.

وی با اشاره به حضور مداوم خود در بازیگری تاکید کرد: تولیدات سینمایی در این سال‌ها بهتر شده، اما جای آثار خانوادگی بسیار خالی است. آثاری که خانواده ایرانی را نشان دهد دیده نمی‌شوند. مثلاً در تلویزیون سریال زیر پای مادر نمونه بسیار خوبی از یک سریال موفق خانوادگی است که از دیدنش بسیار لذت می‌برم. به نظر باید خیلی بیشتر از این‌ها در سینما و تلویزیون آثار خانوادگی ساخته شود.

بازیگر فیلم “احتمال باران اسیدی” با تاکید بر ساخت آثار سینمایی مناسب جامعه ادامه داد: سینمای ایران نیازمند آثاری آرام و خانوادگی است. آثاری که فرهنگ زندگی در خانواده را به مردم نشان دهد. این روز‌ها همه چیز به سمت فیلم‌های ناامید کننده و یا کمدی رفته و هیچ خبری از فیلم‌های خانوداگی نیست.

وی با اشاره به تنهایی خود تصریح کرد: در حال حاضر تنها زندگی می‌کنم و همین تنها بودن زندگی را در مورد مسائل مالی راحت کرده و زیاد دغدغه مالی ندارم. اما می‌دانم که حقوق نقش‌های کوتاه برای بسیاری از بازیگران پیشکسوت کم است و آنها را با مشکل روبرو کرده است.

ملکی تنهایی را عاملی برای نزدیکی با خدا دانست و خاطرنشان کرد: اینکه تنهایم اتفاق خوبی است، زیرا بیشتر و بهتر از بسیاری افراد به خدا نزدیک شده و با وی خلوت می‌کنم. همواره در زندگی‌ام امیدوار بوده‌ام و خوشبختانه کارهای زیادی هم به من پیشنهاد می‌شود. برایم بیش از بازی‌ها رضایت مردم مهم است. خوشحالم که مردم به من لطف دارند و همیشه مورد محبت آنها قرار می‌گیرم.

بازیگر فیلم‌های سینمایی «دهلیز و پله آخر» تاکید کرد:من زندگی را همیشه به شوخی می‌گیرم و اهل سخت گرفتن نیستم. این روزها هم پیشنهادات مختلفی داشته‌ام .

ملکی یادآور شد: فرزندانم، خواهرانم و دیگر اعضای خانواده‌ام خارج هستند و من تنها هستم. کارم و مملکتم را دوست دارم و برای همین ایران را ترک نکرده‌ام. تلویزیون هم بهترین سرگرمی است، من هم گیرنده دیجیتال دارم و شبکه‌های مستند و سلامت و نسیم را می‌بینم. اما سریال‌های شبکه های ماهواره‌ای مثل آثار ترکیه‌ای که همه در آن به هم خیانت می‌کنند، اعصابم را خرد می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ