بازیگران فیلم ایستاده در غبار و نقش هایشان +زمان پخش سریال

0

ایستاده در غبار فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد محصول سال ۱۳۹۴ است.

این فیلم برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد. ایستاده در غبار به خاطر خلاقیت‌های کم‌نظیر فیلم سازانش، مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را از آن خود کرد.

فیلم ایستاده در غبار در تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است.

فیلم ایستاده در غبار زمان پخش سریال شبکه یک جدول پخش شبکه یک بیوگرافی هادی حجازی فر بیوگرافی سیدعماد محمدی بازیگران ایستاده در غبار

خلاصه داستان ایستاده در غبار

احمد که دوران نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده و اکنون بزرگتر شده، فرمانده لشکری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند. اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دور از مرزهای ایران رقم می‌خورد. این فیلم دربارهٔ زندگی احمد متوسلیان است.

بازیگران ایستاده در غبار و نقشهایشان

در این فیلم شاهد رشادت‌ها و شخصیت‌های بزرگ این مرزوبوم هستیم که هادی حجازی‌فر نقش احمد متوسلیان، فرهاد فداکار نقش شهید همت، عماد محمدی نقش سردار حسین سلیمانی، داریوش حق‌دوست نقش شهید شهبازی، امیرحسین هاشمی نقش مجتبی عسگری، مهدی زمین‌پرداز نقش شهید باقری، ابراهیم امینی نقش محسن وزوایی، محمدرضا زمانی نقش حاج احمد کاظمی و حامد شیخی نقش محسن رضایی را ایفا می‌کنند.

سریال تلویزیونی «ایستاده در غبار» برگرفته از نسخه سینمایی این اثر است که در شش قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تهیه شده است و از جمعه (نهم تیر ماه) حوالی ساعت ۲۲:۱۵ پخش می‌شود.

این سریال روایتگر زندگی جاوید الاثر سردار حاج احمد متوسلیان است که شش مقطع دوران کودکی، مبارزات پیش از انقلاب، ورود به سپاه، آغاز جنگ تحمیلی و تمرکز در منطقه کردستان، فتح خرمشهر و حضور در کشور لبنان و ربایش او توسط رژیم صهیونیستی را شامل می‌شود.

از زمانی که سینمایی «ایستاده در غبار» کلید خورد، فیلمنامه به گونه‌ای به نگارش درآمد که قابلیت تدوین دو نسخه سریالی و سینمایی از آن پیش‌بینی شده بود.

نسخه سریالی این اثر ۳۰ دقیقه از نسخه سینمایی آن بیشتر است که این افزایش تایم، مقطع حضور حاج احمد متوسلیان در منطقه کردستان و لبنان را به تفصیل روایت خواهد کرد.

ایستاده در غبار به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی حبیب‌الله والی نژاد محصول سال ۱۳۹۴ است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین فیلم، سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و بصری و سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس این جشنواره را از آن خود کرد.

هادی حجازی فر، امیرحسین هاشمی، فرهاد فداکار و عماد محمدی در آن ایفای نقش کردند.

چهارشنبه (۱۴ تیر ماه) و همزمان با سالروز ربوده شدن جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، قسمت پایانی این سریال به روی آنتن خواهد رفت و قرار است جمعه (۱۶ تیر ماه) هم، فیلم سینمایی ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ