مردی که همسرش را با روسری خفه کرد: مستحق کشته شدن هستم چون۷سال او را آزار دادم

0

سی و یکم فروردین سال ۹۴ مرد جوان با کلانتری ۱۰۶ نامجو در تهران تماس گرفت و خبر داد که همسرش را به قتل رسانده است.

به گزارش ایران، دقایقی بعد هم مأموران کلانتری و تیم جنایی راهی محل مورد نظر شدند و پس از ورود با جسد زن جوان در اتاق پذیرایی روبه‌رو شدند. پس از تحقیقات مقدماتی، با دستور بازپرس جنایی جسد «نرگس» – ۲۵ ساله – به پزشکی قانونی انتقال یافت که مشخص شد او خفه شده است.

شهرام – ۳۲ ساله – که خود را عامل قتل همسرش معرفی کرده بود در بازجویی گفت: «وقتی متوجه شدم همسرم برای طلاق به دادگاه مراجعه کرده است بشدت ناراحت شده و با او درگیر شدم. آنقدر عصبانی بودم که زنم را با روسری خفه کردم.»

بدین‌ترتیب مرد جوان بازداشت شد و در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی و با حضور قاضی ابراهیم اسلامی – مستشار دادگاه – محاکمه شد.شهرام در جلسه دادگاه با اظهار پشیمانی از قتل همسرش به قضات گفت: چند سالی بود که من و همسرم به خاطر مسائل مالی با هم اختلاف داشتیم. من بیکار بودم و اوضاع زندگی‌مان نابسامان بود. به‌همین خاطر بیشتر اوقات با هم مشاجره می‌کردیم تا اینکه متوجه شدم نرگس به دادگاه رفته و تقاضای طلاق کرده است. روز حادثه هم آنقدر عصبانی بودم که نفهمیدم چه کار می‌کنم، من بیکار و بی‌پول بودم و به همین خاطر هم بداخلاق شده بودم و در اوج خشم و پریشان‌حالی زنم را کشتم. در صورتی که من هرگز قصد کشتن او را نداشتم. برای همین با پلیس تماس گرفتم و خودم را به مأموران معرفی کردم و الآن هم منتظر مرگ هستم. من در مدت ۷ سالی که با همسرم زندگی کردم او را بسیار اذیت کردم پس می‌دانم سزایم اعدام است.

پس از پایان محاکمه قضات دادگاه متهم را به قصاص محکوم کردند و سرانجام صبح دیروز هم قضات دیوانعالی کشور این حکم را تأیید کردند تا مرد جوان در برابر چوبه‌ دار قرار بگیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ