تجاوز دو برادر افغانی به دختر ایرانی

1

دو فروشنده افغانستانی که به اتهام تجاوز به یک دختر بازداشت و محاکمه شدند، از سوی هیئت قضائی به شلاق و اخراج از کشور محکوم شدند.

به گزارش شرق، چندی پیش دختر جوانی با ظاهری آشفته به اداره پلیس رفت و ادعا کرد دو مرد جوان که امیر و امید نام دارند، به او تجاوز کرده‌اند.

او به مأموران گفت: برای خرید لباس به مغازه‌ رفته بودم، قبلا هم از آنجا خرید کرده بودم و فروشنده‌ها را می‌شناختم. برای رفتن به توالت به طبقه بالای مغازه که به‌عنوان انبار از آن استفاده می‌کنند، رفتم که متوجه شدم یکی از فروشنده‌ها پشت سرم به طبقه بالا آمد و با روسری جلوی دهانم را گرفت و به من تجاوز کرد. بعد از چند دقیقه، برادرش به طبقه بالا آمد. از او کمک خواستم؛ اما او نیز من را آزار داد.

مأموران با شنیدن این خبر، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده و از دو مرد جوان بازجویی کردند. آنها به مأموران گفتند دختر را نمی‌شناسند و هرگز به او آزار نرسانده‌اند؛ اما نتایج بررسی‌های پزشکی قانونی حاکی از آن بود که امیر با این دختر جوان رابطه برقرار کرده است.

در ادامه تحقیقات، امیر هنگامی که متوجه شد مأموران مدارک محکمی علیه وی دارند، اعتراف کرد و گفت: من با دختر جوان رابطه‌ داشته‌ام؛ اما امید با توجه به اینکه شاهدان دیده بودند که به طبقه بالا رفته است، همچنان بر بی‌گناهی خود پافشاری کرد و ادعا کرد هرگز آزار و اذیتی به این دختر نرسانده است.

با توجه به شکایت دختر جوان و سایر مدارک موجود در پرونده، کیفرخواستی علیه آنها صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغرزاده ارسال شد.

روز گذشته در جلسه رسیدگی به این پرونده، ابتدا شاکی در جایگاه ویژه ایستاد و شکایت خود را مطرح کرد سپس امیر برابر قضات ایستاد و گفت: قبول دارم که با این دختر ارتباط داشتم؛ اما او با میل خود این کار را انجام داد. چطور می‌توانستم به زور به او تجاوز کنم؛ درحالی‌که طبقه پایین مغازه ما همیشه شلوغ است و مردم در رفت‌و‌آمد هستند. سپس نوبت به امید رسید.

او در دفاع از خود، گفت: من با این دختر رابطه‌ای نداشتم و به او آزار و اذیتی نرسانده‌ام. در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند و امیر را به صد ضربه شلاق و امید را به ٩٩ ضربه شلاق محکوم کردند و به‌عنوان مجازات تکمیلی، رأی به اخراج هر دو نفر از ایران و بازگشت به افغانستان دادند.

قاضی اصغرزاده درباره اخراج این دو نفر از کشور، گفت: دادگاه به‌عنوان مجازات تکمیلی، حضور این دو نفر را به دلیل تجاوز به ناموس ایرانیان خطرناک تشخیص داد و رأی به اخراج این دو نفر از کشور داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. محمد راستگو می گوید

    … بکشید تا عبرت بشن