اگر رامین رضاییان ۳ سال جوان تر بود

0

برای مخاطبان فوتبال عجیب است که بازیکنی در کلاس رامین رضاییان با رزومه فنی بسیار خوب در چند سال اخیر برای پیدا کردن تیم در اروپا به مشکل خورده است.

خبرورزشی: کارنامه و عملکرد رضاییان در چند سال گذشته او را در رده بهترین بازیکنان فوتبال ایران قرار داده است. بازیکنی که کمتر به خاطر داریم روز ضعیفی را به لحاظ فنی تجربه کرده باشد و همواره هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس تاثیرگذار بوده است.
با این حال رضاییان مدت هاست در تلاش برای انتخاب باشگاه جدید خود در اروپاست و تا امروز موفق نشده با هیچ باشگاهی به توافق برسد. او چند روزی است به همراه مدیربرنامه هایش در اروپا حضور دارد. مدتی پیش صحبت از حضور او در آلمان و هلند بود و پس از آن یونان، بلژیک و اتریش تبدیل به گزینه های رضاییان شدند. کار به جایی رسیده که رضاییان در مذاکره با اتریشی ها به اما و اگر رسیده و مشخص نیست بتواند در لیگ اتریش هم تیمی پیدا کند.

به نظر می رسد تمام سختی های رضاییان برای انتقال به یک تیم اروپایی به یک دلیل باشد؛ سن و سال رامین. رامین رضاییان ۲۸ سال سن دارد و اروپایی ها کمتر تمایل به جذب بازیکنی آسیایی آن هم در پست مدافع – هافبک کناری با این سن و سال دارند. در فوتبال دنیا دوران اوج بازیکنان این پست تا ۳۰ سالگی است و رضاییان نزدیک به این سن قرار دارد. اگر رامین ۳ سال جوان تر بود شاید حالا می توانست به حضور در آلمان و هلند فکر کند اما با توجه به سن و سال او حضور در بلژیک و اتریش هم برای او دشوار شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ