گزارش ۹ ماهه “شبریز”

0

به گزارش ساتین : شرکت پالایش نفت تبریز در دوره ۹ ماهه با اختصاص ۲۳۱۸ ریال سود به ازای هر سهم معادل ۶۶ درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

 شرکت پالایش نفت تبریز اولین پیش بینی سود هرسهم سال مالی ۹۲ را در اسفند ماه ۹۱ مبلغ ۱۱۶۱ ریال ( با نرخ ارز به ازای هر دلار مبلغ ۱۲ هزار و  ۲۶۰  ریال با فرض استفاده از نرخ مذکور در سال ۹۲)، در اردیبهشت، خرداد، شهریور و آبان ماه ۹۲ مبلغ ۳۸۵۴ ریال ( با نرخ ارز به ازای هر دلار مبلغ ۲۴ هزار و ۵۰۰ریال)، در تآبان ماه مبلغ ۳۶۰۱ ریال و در بهمن ماه مبلغ ۳۵۱۵ ریال اعلام کرده است و طی دوره ۹ ماهه با اختصاص ۲۳۱۸ ریال سود به ازای هر سهم معادل ۶۶ درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

بر اساس این گزارش هیئت‌مدیره این شرکت درنظردارد ۱۰ درصد از سود خالص سال مالی ۹۲ را جهت تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سالیانه پیشنهاد کند.

پیش‌بینی عملکرد سال مالی۹۲ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل شامل افزایش ۱۰۰ درصد فروش،افزایش ۹۷ درصدی بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته ،افزایش چهار هزار و میلیارد ۹۳۷ سود عملیاتی و افزایش سود پس از کسر مالیات چهار هزار و ۳۷ میلیارد ریال افزایش داشته است.

گفتنی است سود هر سهم ۹ ماهه واقعی ۹۲نسبت به پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۲، از پوشش ۶۵ درصدی برخوردار است.

“شبریز” پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۱ را در نخستین پیش بینی مبلغ ۶۰۹ ریال و در آخرین پیش بینی مبلغ ۱۱۲۷ ریال اعلام کرده بود که بر اساس صورت های مالی حسابرسی نشده مبلغ ۱۴۲۶ ریال و صورت های مالی حسابرسی شده مبلغ ۱۴۳۸ ریال محقق شده است.

مرجع : سنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ