بازیگران سریال در جستجوی آرامش +زمان پخش و عکس

0

سریال تلویزیونی «در جستجوی آرامش» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی علی آشتیانی‌پور پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ تیرماه ساعت ۱۹از شبکه پنج سیما پخش می شود.

مجموعه تلویزیونی «در جستجوی آرامش» با محوریت بنیان خانواده برای شبکه پنج سیما تهیه و تولید شده است.

این مجموعه تلویزیونی یک اثر خانوادگی ۴۰ قسمتی است که ضمن روایت قصه اصلی، روابط عاطفی و انسانی بین خانواده و دوستان را به نمایش می گذارد و خلاصه داستان آن درباره شخصیتی به نام دکتر بهروز امینی است که از دانشمندان و پژوهشگران حوزه داروسازی در ایران است.

ساعت پخش در جستجوی آرامش زمان پخش سریال شبکه پنج جدول پخش شبکه پنج بازیگران در جستجوی آرامش

وی که خانواده‌ای مثال‌زدنی دارد و هم در حرفه‌اش موفق بوده و بعد از ۲۰ سال تلاش مداوم توانسته در راستای تولیدات ملی و دانش‌بنیان، دارویی برای درمان سرطان تولید کند که مشابه خارجی ندارد. بعد از تولید دارو، جامعه پزشکی برای بهروز امینی جشنی برپا می‌کند و نام او و شرکتش در سراسر جوامع پزشکی جهان می‌پیچد اما یک اتفاق همه معادلات دکتر امینی را به هم می‌ریزد و آبرویش را در معرض خطر قرار می‌دهد!….

در این مجموعه تلویزیونی جمعی از بازیگران پیشکسوت مهدی هاشمی، فرشته سرابندی، داریوش فرهنگ، پژمان بازغی، محمد متوسلانی، حدیث میرامینی، کمند امیرسلیمانی، زهرا سعیدی و…. بازیگران این مجموعه هستند.

سریال در جستجوی آرامش کاری از گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیماست که پنج شنبه ها وجمعه ها هر هفته ساعت ۱۹ پخش و تکرار آن ساعت ۲۳ است و بازپخش این سریال روزهای یکشنبه ها و سه شنبه ها ساعت ۱۹ و ۲۳ خواهد بود.

دکتر بهروز امینی از دانشمندان و پژوهشگران حوزه داروسازی در ایران است. او هم خانواده‌ای مثال‌زدنی دارد و هم در حرفه‌اش موفق بوده و بعد از ۲۰ سال تلاش مداوم توانسته در راستای تولیدات ملی و دانش‌بنیان، دارویی برای درمان سرطان تولید کند که مشابه خارجی ندارد. بعد از تولید دارو، جامعه پزشکی برای بهروز امینی جشنی برپا می‌کند و نام او و شرکتش در سراسر جوامع پزشکی جهان می‌پیچد اما یک اتفاق همه معادلات دکتر امینی را به هم می‌ریزد و آبرویش را در معرض خطر قرار می‌دهد!

یک خانه، یک خانواده

مهدی هاشمی و فرشته سرابندی که پیش از این در فیلم تلویزیونی «وقت اضافه»، نقش یک زوج را بازی کرده‌اند، در سریال در جست‌وجوی آرامش نقش دکتر امینی و همسرش ناهید را ایفا می‌کنند. مهدی هاشمی به عنوان یک داروساز و فرشته سرابندی در نقش یک روانپزشک، در خانه‌ای روبه‌روی هم بازی می‌کنند که کتابخانه بزرگش از صاحبخانه‌ای اهل علم و مطالعه خبر می‌دهد.

آنها گرفتار یک مساله‌ خانوادگی هستند و درباره دختری به نام نگین صحبت می‌کنند؛ دختری که زمانی بیمار ناهید بوده اما حالا بر اساس دیالوگ‌های سرابندی به خانواده آنها وارد شده است! دیالوگ‌های این دو بازیگر از قصه‌ای خانوادگی حکایت می‌کند و ماجراهایی که احتمالا در حاشیه قصه اصلی سریال در جست‌وجوی آرامش روایت خواهند شد.

علی ‌آشتیانی‌پور که فیلم‌های «دختری به نام تندر»، «نقاب»، «بیداری رویاها» و «من عاشق سپیده صبح‌ام» را در سینما تهیه کرده، برای اولین بار با تلویزیون همکاری می‌کند. وی با تاکید بر این نکته که سریال «در جست‌وجوی آرامش‌» یک اثر خانوادگی است، درباره شکل‌گیری آن به جام‌جم توضیح می‌دهد: بعد از چند کار سینمایی تصمیم گرفتم با تلویزیون همکاری کنم چون احساس کردم اراده مدیران تلویزیون بر آن است که از افراد حرفه‌ای و مجرب بهره بگیرند و آثاری با استانداردهای بالاتر و بهتر به مخاطبان ارائه کنند؛ بنابراین اگر قرار است فعالیتی داشته باشم کجا بهتر از تلویزیون که احترام به مخاطب را مبنا قرار داده است.

بر اساس توضیحات این تهیه‌کننده، طرح سریال «در جست‌وجوی آرامش» به شبکه پنج ارائه شد و پس از تصویب، حمید طاهری و صادق خوشحال نگارش فیلمنامه را به همراهی مشاورانی در زمینه‌های دارویی و حقوقی آغاز کردند. بعد از نگارش ۳۰ قسمت از سریال، از آذر امسال تصویربرداری آغاز شده و تا خرداد سال آینده ادامه خواهد داشت.

آشتیانی‌پور اضافه می‌کند: تا امروز یک سوم از سریال تصویربرداری شده و تلاش من و همکارانم این است که یک اثر استاندارد، جذاب و پرکشش به مخاطبان تلویزیون ارائه کنیم؛ به این امید که هر روز به مخاطبان رسانه ملی افزوده شود.

ساعت پخش در جستجوی آرامش زمان پخش سریال شبکه پنج جدول پخش شبکه پنج بازیگران در جستجوی آرامش

بازیگران سریال در جست‌وجوی آرامش و نقش هایشان

سریال در جست‌وجوی آرامش جمعی از بازیگران پیشکسوت و جوان را در کنار هم گرد آورده و ضمن روایت قصه اصلی، رابطه بین نسل را نیز به نمایش می‌گذارد.

در این سریال علاوه بر مهدی هاشمی در نقش دکتر بهروز امینی و فرشته سرابندی در نقش ناهید، داریوش فرهنگ نیز حضور دارد. بعد از سال‌ها یک‌بار دیگر داریوش فرهنگ و مهدی هاشمی که از دوستان قدیمی و عضو گروهی به نام تئاتر پیاده بودند، در کنار هم بازی دارند. داریوش فرهنگ نقش دکتر فرزاد را بازی می‌کند و از دوستان قدیمی دکتر بهروز است اما قرار است این رفاقت در معرض امتحانی سخت و دشوار قرار بگیرد. محمد متوسلانی در نقش دکتر عنایت همکار، پیشکسوت و استاد دکتر بهروز و دکتر فرزاد است. او در زمان بحران در کنار این دو دوست، می‌کوشد تا شرایط را تلطیف کند.

پژمان بازغی در نقش کیوان سرمدی، مدیر فروش شرکت دارویی است که دکتر بهروز و دکتر فرزاد عضو هیات مدیره آن هستند. هنرپیشه‌های جوانی مانند حدیث میرامینی در نقش نگین، کمند امیرسلیمانی (آذر)، عطا عمرانی (حسام)، مهتاب ثروتی (سارا)، زهرا سعیدی (ملوک)، فرشید زارعیفر (مدیر شرکت) و صحرا اسداللهی (ملیحه) از دیگر بازیگران این سریال هستند.

پیش‌‌تولید مناسب سریال خوب

سعید سلطانی کارگردانی است که معمولا آثارش با استقبال مخاطبان تلویزیون روبه‌رو می‌شود. «پس از باران»، «خانه‌ای در تاریکی» و «ستایش» در کارنامه این کارگردان می‌تواند نشان‌دهنده سرنوشت سریال در جست‌وجوی آرامش باشد. سلطانی معتقد است سه مولفه در پرمخاطب بودن آثارش نقش داشته؛ فیلمنامه قوی، گروه تولید خوب و فضای مناسب.

او در این باره توضیح می‌دهد: هر زمان که فیلمنامه مناسبی در اختیار داشته‌ام و فرصت کافی وجود داشته که آن را بررسی کنم و هر وقت که امکان گردآوری یک گروه خوب از بازیگران و عوامل پشت صحنه وجود داشته و فضای حرفه‌ای خوبی شکل گرفته، نتیجه مثبت بوده و سریالی که در چنین شرایطی ساخته شده با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

از نگاه این کارگردان، سریال در جست‌وجوی آرامش در حال حاضر این ویژگی‌ را دارد و می‌تواند یکی از سریال‌های خوب تلویزیونی باشد. سلطانی می‌گوید: فرصت قابل قبولی به فیلمنامه اختصاص داده‌ایم و دوستان نویسنده برای نگارش آن زحمت زیادی کشیده‌اند. در انتخاب بازیگران و عوامل پشت صحنه هم دقت به خرج داده‌ایم؛ جمعی از بازیگران پیشکسوت و صاحب سبک و تجربه در این سریال در کنار جوان‌ترها بازی می‌کنند و در مجموع فضا به ترتیبی است که فکر می‌کنم مردم این سریال را دوست داشته باشند.

سریال در جست‌وجوی آرامش بر اساس توضیحات سعید سلطانی به بنیان خانواده می‌پردازد و اگر چه بخش‌هایی از آن مراودات و مشکلات حرفه‌ای در یک شرکت داروسازی را نمایش می‌دهد اما مسأله اصلی آن روابط عاطفی و انسانی بین خانواده و دوستان است.

همکاری با یک گروه فرهنگی

داریوش فرهنگ حضور در این سریال را با کیفیت کار در ارتباط می‌داند و تاکید می‌کند: تا امروز سعی کرده‌ام در آثار خوب و ارزشمند بازی کنم، حتی یک کار سفارشی در کارنامه من وجود ندارد و هیچ کدام از آثارم باری به هر جهت نبوده است. فکر می‌کنم احترامی که نزد مردم دارم نتیجه همین دقت و وسواس است.

این بازیگر با اشاره به این نکته که سریال «در جست‌وجوی آرامش» مولفه‌های لازم را برای همکاری داشته است، توضیح می‌دهد: این سریال موضوعی ساده و پیش‌پا افتاده ندارد؛ یک گروه با تجربه تولیدش را به عهده گرفته که تک‌تک آنها سالم، فرهنگی و بامنش هستند. معتقدم این صفات تاثیری مثبت در نتیجه کار خواهد داشت و به بیننده منتقل خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ