بیوگرافی منصور جعفری (خواننده) +عکس همسر و فرزندان

0

منصور جعفری ممقانی Mansour Jafari (متولد ۶ مرداد ۱۳۵۰) خواننده، آهنگساز و بازیگر ایرانی است.

زندگی‌نامه منصور

منصور در ۶ مرداد ۱۳۵۰ در تهران متولد شد. او دربارهٔ کودکی خود در ایران این چنین می‌گوید:

«من بیشتر با مادربزرگم که ساکن میدان ژاله بود زندگی می‌کردم و تمام خاطرات کودکیم دردوران مدرسه خلاصه می‌شود که در دبستان مهرجو خیابان نادری تمام مدت با دوستان مشغول شیطنت بودیم.»

منصور تا ۱۳ سالگی در ایران بود و سپس ایران را برای همیشه تا به امروز ترک می‌کند و به قصد ادامه تحصیل راهی آمریکا می‌شود. منصور در بازار مبل دلاوران به فروشندگی مشغول بود

او دربارهٔ این سفر چنین می‌گوید:

«در سال ۱۳۶۴ از ایران به صورت قانونی برای ادامه تحصیل خارج شدم ولی با دلتنگی و ناراحتی بسیار زیاد، به دلیل دور شدن از خانواده و دوستانم، ایران را ترک کردم. بعد از مدتی وارد مدرسه‌ای در لوس آنجلس شدم که توانستم دوستان زیادی که پیدا کنم و دوری از عزیزانم برایم قابل تحمل تر شد.»

منصور پس از اتمام دوران تحصیل در دبیرستان به عنوان همخوان روی صحنه و هم چنین در استودیوهای ضبط موسیقی به کار مشغول شد و کم‌کم به کار ضبط موسیقی آشنا گردید. بالاخره موسیقیدانی که قبلاً با او سابقهٔ همکاری داشت وی را به منظور تنظیم آهنگ‌ها در پروژهٔ شخصی خویش وارد کرد و او را استخدام نمود.

همسر منصور جعفری همسر خوانندگان منصور خواننده آهنگها خواننده لس آنجلسی بیوگرافی منصور جعفری Mansour Jafari

۱۳۷۰ – شروع فعالیت

منصور اولین آلبوم خود را با سرمایهٔ شخصی حاصل از درآمد فروشگاه موبایل متعلق به خود در سال ۱۳۷۰ آغاز کرد. منصور در این رابطه گفته بود:

«من عاشق مو سیقی هستم اما در عین حال از هیجان دنیای خرید و فروش هم لذت می‌برم.»

اولین آلبوم و اولین پروژه منصور ۳ سال طول کشید زیرا منصور می‌خواست که برای اولین کارش از بهترین امکانات ضبط صدا و موسیقی استفاده کند و این فاصله به او فرصت خوبی داد تا زیر نظر استادان آواز، تکنیک آوازش را بهتر از گذشته نماید. منصور معلم اول موسیقی خود را عبدی یمینی معرفی می‌کند. کسی که در آلبو م اول و تاقبل از عزیمت به ایران با او همکاری داشت.

افت کارهای منصور

در طی سال‌های اخیر موجی از انتقادات از طرف مردم و طرفداران متوجه منصور بوده و عدهٔ زیادی از هوادارانش بر این عقیده هستند که سطح کارهای او در این سالهای اخیر بسیار تنزل پیدا کرده و انتظارات طرفداران را برآورده نکرده است. بیشتر این انتقادات از آلبوم فراری به بعد شکل گرفت و در آلبوم جنجالی به اوج خود رسید. بعضی دیگر نیز نزول منصور را به ازدواج این هنرمند نسبت می‌دهند و می‌گویند ازدواج منصور به شدت بر کارهای او تأثیر منفی گذاشته و مثل قبل وقت و هزینهٔ کافی را صرف کارهایش نمی‌کند و بیشتر به اهنگ‌های کنسرتی (تبلیغاتی) روی آورده است. منصور تا کنون پاسخ روشنی به انتقادها و ایرادگیری‌هایی که او را نشانه گرفته‌اند نداشته است.

منصور از اوایل شروع فعالیت خود با آهنگسازان – ترانه سرایان و هنرمندان بزرگی کار کرده است. وی با هنرمندان و آهنگسارانی همچون منوچهر چشم آذر، سیاوش قمیشی، عبدی یمینی، حسن شماعی زاده وشاهین شوکتی… و با ترانه سرایانی همچون شهیار قنبری، همایون هوشیار نژاد، هما میر افشار و… به همکاری پرداخته است. منصور در سال ۲۰۰۷ بعد از انتشار آلبوم «قشنگه» کنسرت‌های مشترک با داریوش برگزار کرد. همچنین او در سال ۲۰۱۳ تک آهنگی کردی به نام ناز مه که همراه با جمشید منتشر کرد که موفق هم بود.

تجارت
منصور در سال ۲۰۰۷ به طور رسمی فروش ادکلن و تیشرت با نام تجاری منصور را آغاز کرد. در آن سال خریداران آلبوم «قشنگه» دو رایحه از ادکلن منصور را که در پک آلبوم قرار داشت هدیه می‌گرفتند. همچنین در سال ۲۰۰۹ با خرید دو آلبوم جنجالی یک ادکلن و تیشرت به خریداران هدیه داده می‌شد.

همسر منصور جعفری همسر خوانندگان منصور خواننده آهنگها خواننده لس آنجلسی بیوگرافی منصور جعفری Mansour Jafari

عکس های عروسی منصور و همسر سوگل

همسر منصور جعفری همسر خوانندگان منصور خواننده آهنگها خواننده لس آنجلسی بیوگرافی منصور جعفری Mansour Jafari

ازدواج و همسر منصور
منصور در اکتبر ۲۰۰۸ طی یک مراسم رسمی و بزرگ با دختری به نام سوگل ازدواج می‌کند. در این جشن هنرمندان بسیاری همچون معین، اندی، شهرام و شهبال شب‌پره، لیلا فروهر و… شرکت داشتند. البته مراسم ازدواج تا حدودی با جنجال همراه بود.

همسر منصور جعفری همسر خوانندگان منصور خواننده آهنگها خواننده لس آنجلسی بیوگرافی منصور جعفری Mansour Jafari

منصور و فرزندانش

منصور اکنون ۳ فرزند دارد و از اینکه تشکیل خانواده داده ، بسیار خوشحال می باشد و از هدیه هایی که خداوند در زندگی بر سر راهش قرار داده از پروردگار شاکر است .

همسر منصور جعفری همسر خوانندگان منصور خواننده آهنگها خواننده لس آنجلسی بیوگرافی منصور جعفری Mansour Jafari

پدر منصور خواننده ایرانی مقیم آمریکا در تهران درگذشت این در حالیکه منصور این روزا سرگرم برگزاری کنسرت های نوروزی بود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ