پرونده قتل آتنا فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود‌

1

این روزها استان اردبیل به ویژه شهرستان پارس‌آباد مغان داغدار از دست دادن دختر معصوم هفت ساله‌ای است که همگان از کشته شدن این کودک ماتم‌زده هستند.

این روزها مردم استان اردبیل به ویژه شهرستان پارس‌ آباد مغان در غم از دست دادن دختر معصوم هفت ساله آتنا اصلانی به سوگ و ماتم نشسته‌اند و این رفتن معصومانه و مظلومانه آتنا برای هیچ کس باور کردنی نیست و همگان از این حادثه تلخ متاسف هستند و با خانواده وی ابراز همدردی می‌کنند.

آتنا دختر هفت ساله پارس‌ آبادی که همانند دیگر دختران این مرزوبوم در کنار خانواده خود با مهر و محبت زندگی می‌کرد در عین ناباوری وقتی که از خانه خود خارج می‌شود و پیش پدر می‌رود توسط فردی ربوده شده و داستان پر سر و صدای این کودک هفت ساله از همین جا آغاز شد.

ظهر یکشنبه ۲۸ خردادماه آتنا اصلانی وقتی که از یکی از خیابان‌های پارس‌ آباد مغان از کنار پدر خود به سمت منزل باز می‌گردد توسط یک مرد ۴۲ ساله ربوده می‌شود و در سریع‌ترین زمان ممکن بحث ربوده شدن این دختر معصوم در سایت‌ها و فضای مجازی منتشر می‌‌شود که همین یک خبر سر و صدای زیادی را در سایت‌های خبری استان به راه انداخت.

خانواده آتنا نیز به محض اینکه خبری از دختر هفت ساله خود پیدا نمی‌کنند در اسرع وقت موضوع را به دستگاه‌های مربوطه اطلاع می‌دهند و تلاش مجدانه و شبانه‌روزی دستگاه‌های امنیتی، قضایی برای جستجوی آتنا آغاز می‌شود.

همه مردم منتظر پیدا شدن آتنا بودند

بعد از گم شدن آتنای هفت ساله این دختر پارس‌ آبادی همه مردم استان اردبیل حتی خارج از استان و کشورهای دیگر منتظر پیدا شدن این دختر معصوم بودند و از طریق سایت‌ها و رسانه‌ها به طور مستمر پیگیر موضوع گمشدن این کودک شدند.

قاتل آتنا اصلانی عکس آتنا اصلانی تجاوز جنسی به کودکان اخبار قتل اخبار پارس آباد اخبار اردبیل

خبر گمشدن آتنا به حدی در فضای مجازی سر و صدا کرد که از کودک هفت ساله گرفته تا پیرمرد و پیرزنان برای پیدا کردن این دختر معصوم دعا می‌کردند تا هر چه زودتر این دختر به آغوش خانواده‌اش بازگردد.

هر روز که با خبری از پیدا نشدن آتنا می‌گذشت افسوس و آه و نگرانی در بین مردم منطقه بیشتر و بیشتر می‌شد به طوری که بسیاری برای پیدا شدن این دختر معصوم نذر و دعا کردند.

تلاش مسئولان دادگستری، دادستان، فرمانداری، هلال احمر و دیگر دستگاه‌های مربوطه برای پیدا کردن آتنا از همان روز ربوده شدن آغاز شد و شبانه‌روز این اکیپ‌ها تلاش کردند تا سرنخ‌هایی از این اتفاق تلخ و ناگوار به دست آورند.

بعد از روزها پیگری دستگاه‌های متولی بالاخره خبری مبنی بر پیدا شدن جسد آتنا اصلانی، دختر معصوم هفت ساله در جای جای ایران منتشر شد به طوری که پیدا شدن جسد این کودک مظلوم نخستین خبر سایت‌ها، نشریات و صداوسیما در همان روز بود که همگان از این خبر آگاه شدند.

پرونده قتل آتنا فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود‌

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به این که پرونده قتل آتنا در مرحله تحقیقات مقدماتی است گفت: این پرونده به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

ناصر عتباتی افزود: جسد آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی که جنازه وی پس از بیست روز مفقودی روز گذشته در پارکینگ منزل مسکونی قاتل کشف شد به پزشکی قانونی انتقال یافته است.

وی ادامه داد: جسد آتنا با حضور سه پزشک متخصص در پزشکی قانونی، کالبدگشایی و نمونه‌ برداری شده که اظهار نظر تخصصی در این زمینه مستلزم بررسی آزمایشگاهی، سم‌شناسی و پاتولوژی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان این که منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم تصریح کرد: متهم به ارتکاب قتل اعتراف کرده است و در زندان به سر می‌برد و هیچ گونه اغماض و چشم‌‌پوشی برای برخورد با این متهم انجام نخواهد شد.

عتباتی از دستور رئیس کل دادگستری استان اردبیل مبنی بر رسیدگی فوق‌العاده و خارج از نوبت به این پرونده خبر داد و تصریح کرد: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و به صورت فوق‌العاده رسیدگی و حکم آن از سوی دادگاه کیفری یک استان صادر می‌شود و دادستانی مرکز استان نیز بر روند تحقیقات و آزمایشات تخصصی پزشکی قانونی نظارت ویژه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: انتظار ما از همشهریان و اصحاب قلم و رسانه این است که از گمانه‌زنی‌ها و جوسازی‌ها تا حد امکان پرهیز شود تا بتوانیم بررسی این پرونده را با جدیت و بدون مشکل در دستور کار قرار دهیم.

قاتل آتنا اصلانی عکس آتنا اصلانی تجاوز جنسی به کودکان اخبار قتل اخبار پارس آباد اخبار اردبیل

روحت شاد فرشته کوچولو

متاسفانه آتنای معصوم در عین ناباوری از این دنیا رفت و مردم استان اردبیل به ویژه شهرستان پارس‌آباد از این اتفاق تلخ و ناگوار ابراز تاسف کردند و در ماتم و سوگ نشستند.

آتنا در عین ناباوری با معصومیت و مظلومانه از بین ما رفت و این امر سبب تاسف و تاثر مردم منطقه شد به طوری که کودکان پارس‌آبادی نیز برای از دست دادن این کودک معصوم و شاید هم هم‌بازی خود به اشک و ماتم ریختند.

مردم غیور استان اردبیل به ویژه خطه مغان در پیام‌هایی چه در سایت‌ها و فضای مجازی ابراز همدردی خود را با خانواده آتنا اعلام کردند و خود را در این غم و مصیبت بزرگ شریک غم پدر و مادر داغدار آتنا می‌دانند و از خداوند منان برای خانواده وی صبر جمیل عنایت دارند.

مردم پارس‌آباد نیز از دستگاه‌های قضایی استان خواستار رسیدگی به پرونده قتل آتنا هستند تا هر چه زودتر عامل این حادثه تلخ و ناجوانمردانه به‌سزای عمل زشت و به دور از انسانیت خود برسد تا حداقل درد این خانواده کودک معصوم و مردم پارس‌آباد اندکی تسکین یابد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. شعبون بامخ می گوید

    هر اندازه محیطی بسته تر و آزادی کمتر وجود داشته باشد، باید در اون محیط منتظر وحشتناک ترین اتفاقات بود، چون اگر فردی کنترل خودش رو از دست بدهد ، به سیم آخر میزند.