چشم چرانی ترامپ، این بار در دیدار با همسر مکرون!

0

رفتار عجیب دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – بار دیگر خبرساز شد. وی در ملاقات با امانوئل مکرون – رئیس جمهور فرانسه – پس از دست دادن با بانوی اول فرانسه، بریژیت مکرون، از «شرایط فیزیکی وی» تمجید کرد.

ترامپ که در کنار همسرش، ملانیا ایستاده بود، به بریژیت مکرون گفت: «شما چه ظاهر فیزیکی خوبی دارید.» سپس رو به اطرافیانش کرد و گفت: «او چه هیکل خوبی دارد. زیباست!»

همسر دونالد ترامپ همسر امانوئل مکرون نشانه های مردان هیز عکس چشم چرانی مردان چشم چرانی بیوگرافی ملانیا ترامپ بیوگرافی دونالد ترامپ بیوگرافی امانوئل مکرون اخبار آمریکا

این اظهار نظر ترامپ با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی روبه رو شده است. بسیاری از کاربران آمریکایی توییتر و فیسبوک، این اظهارات ترامپ را نوعی «آزار جنسی» مخاطب عنوان کرده اند.

دانلود فیلم اصلی

این نخستین بار نیست که ترامپ چنین رفتار آزاردهنده ای با خانم‌ها دارد. وی چند روز گذشته در حالی که تلفنی با «لیو وردکار»، نخست وزیر همجنس‌گرای ایرلند گفتگو می کرد، به لبخند یک خبرنگار زن حاضر در دفتر کارش در کاخ سفید واکنش نشان داد.

ترامپ که به صورت تلفنی انتصاب «لیو وردکار» را به سمت نخست وزیری ایرلند تبریک می‌گفت، ناگهان در میان صحبت هایش اعلام کرد: «هم اکنون تعداد زیادی از خبرنگاران زیبای شما اینجا هستند.»

ترامپ سپس به یک خبرنگار زن به نام «کایتریونیا پِری» اشاره کرد و گفت: «اهل کجا هستی؟ بیا اینجا!»

دست دادن‌های غیرعادی ترامپ در دیدارهای دیپلماتیک نیز به طور معمول سوژه خبری رسانه‌ها می‌شود. در ملاقات ترامپ و مکرون در ماه مِه، سران دو کشور به مدت طولانی دست همدیگر را فشردند. مکرون درباره این مسئله گفت: «دست دادن من با او معنی‌دار بود. این جزئی از الفبای دیپلماتیک نیست.»

ترامپ در دیدار با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن – به مدت ۱۹ ثانیه دست وی را فشرد و چند مرتبه سعی کرد وی را به طرف خود بکشد. گفته می‌شود ترامپ در جلسه‌ای در دفتر ریاست جمهوری آمریکا، از دست دادن با آنگلا مرکلصدراعظم آلمان – خودداری کرده است.

رئیس جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه برای ملاقات با همتای فرانسوی خود به پاریس سفر کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ