گفتگو با پدر و مادر آتنا اصلانی /اشک های مادر آتنا اصلانی در محل کشف جسد + فیلم

0

فیلمی از صحنه غم‌انگیز حضور مادر و مادر بزرگ آتنا اصلانی در محل کشف جسد در پارس‌آباد مغان شهر اردبیل را مشاهده می‌نمایید.

دانلود فیلم

مادر آتنا اصلانی

مادر آتنا اصلانی , مرد رنگرز، یکی از افرادی بود که در تمام مراحل تحقیق و جست وجو برای یافتن آتنا با ما بود و هر آنچه ما در مورد آتنا می دانستیم او هم باخبر می شد ولی چه می دانستیم که او عامل قتل همین دخترک است و با ما همراه شده تا متوجه شود که مسیر تحقیقات پلیس به کجا می رسد.

از آنجایی که او آگاهی کامل به منطقه داشت و می دانست کدام دوربین ها فعال هستند، طوری بچه را به مغازه اش برده بود که دوربین ها تصویرش را ضبط نکنند.

به همین دلیل زمانی هم که پلیس به بررسی دوربین های مداربسته پرداخته بود هیچ ردی از این قاتل به دست نیاورد.

حتی او می دانست که پلیس قرار است برای یافتن دخترک سگ جست وجوگر بیاورد و برای همین هم یکسری کارهایی را انجام داده بود تا سگ ها متوجه نشوند که او دخترک را به داخل مغازه اش برده و کشته است. اما اینکه چطوری به او ظنین شدند را نمی دانم ولی خوب می دانم که مرد رنگرز اطلاعات زیادی از فعالیت پلیس داشت.

دوربین ها آخرین بار حدود ساعت ۴ بعد از ظهر تصویر آتنا را گرفته بودند و بعد از آن دخترک به طرز مرموزی ناپدید شده بود.» این شاهد جوان گفت: «فقط خدا می داند که در این مدت چه به خانواده آتنا گذشت.

عکس آتنا اصلانی پدر و مادر آتنا اصلانی اخبار پارس آباد

بند آمدن زبان مادر آتنا اصلانی

مادر آتنا نمی تواند حرف بزند و هنوز شوکه است و تحت مراقبت های ویژه قرار دارد. آنها به غیر از آتنا یک دختر ۳ ساله دیگر هم دارند
و نمی توانم بگویم که این پدر و مادر وقتی خبر کشف جسد و دستگیری قاتل را شنیده اند چه بر آنها گذشته است.»

دانلود گفتگو با پدر و مادر آتنا اصلانی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ