توزیع سبد کالا شروع شد / ۷۰۰۷۹۹ شماره پیامک جدید سبد کالا

1

به گزارش ساتین :  مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان سراسر کشور با اشاره به اینکه توزیع سبد کالا در سراسر کشور از صبح امروز آغاز شده است، گفت: در حال حاضر دستگاه‌های کارت‌خوان بانک‌های ملت، سامان و پاسارگارد به‌خوبی فعال شده‌اند.

محمد جلیلیان در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره توزیع سبد کالا در کشور گفت: در حال حاضر سبد کالا در ۶۵۰ تعاونی فرهنگیان سراسر کشور برای فرهنگیان و عموم مردم توزیع خواهد شد.

 وی ادامه داد: علاوه بر فرهنگیان، عموم مردم نیز که  مشمول دریافت سبد کالا هستند می‌توانند در طول مدت این ۱۵ روز جهت دریافت سبد کالای خود به تعاونی‌ای که در آن عضو هستند مراجعه و نسبت به دریافت سبد کالای خود اقدام کنند.

رئیس اتحادیه مصرف فرهنگیان کشور تصریح کرد:‌ ۶۵۰ تعاونی ویژه فرهنگیان در سراسر کشور آماده توزیع سبد کالاست و همچنین دستگاه‌های کارت‌خوان نیز آماده ارائه خدمات هستند. دستگاه‌های کارت‌خوان بانک ملت، سامان و پاسارگارد در حال حاضر در فروشگاه‌ها آماده ارائه خدمات هستند.

جلیلیان اظهار کرد: در حالت کلی شهروندان برای دریافت سبد کالای خود با  مراجعه به فروشگاه‌های امکان (کارگران)، اسکاد (کارکنان دولت)، اتکا (نیروهای مسلح)، رفاه (کمیته امداد ــ بهزیستی)، سپه (عموم مردم) و اتحادیه فرهنگیان (فرهنگیان ــ عموم مردم) اقدام کنند.

 وی تأکید کرد: دریافت سبد کالا منوط به ارائه کارت ملی و کارت بانکی سرپرست خانوار که وجه یارانه به آن واریز می‌شود به مراکز توزیع است و اگر کسی بدون داشتن کارت بانکی مراجعه کند حتی اگر مشمول سبد کالا باشد به آن سبد کالا داده نمی‌شود.

صبح امروز سایت اطلاع رسانی سبد کالای حمایتی اعلام کرد هموطنان از طریق دو سامانه با ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره ۷۰۰۷۹۹ و شماره‌گیری #۷۹۹* از طریق تلفن همراه می‌توانند اطلاعات خود را برای دریافت این سبد به دست آورند.

 با توجه به اینکه از صبح امروز نخستین مرحله توزیع سبد کالای دولت در فروشگاه‌های مختلف از جمله امکان، اسکاد، شهروند، رفاه، فرهنگیان، اتکا و سایر فروشگاه‌ها شروع شده است، برخی از مردم هنوز نتوانسته‌اند به‌دلیل مشکل سایت و سامانه اطلاع رسانی از مشمول شدن دریافت سبد کالا مطلع شوند.

بر همین اساس، سایت اطلاع رسانی سبد کالا به‌منظور ایجاد دسترسی بیشتر مردم دو درگاه اطلاع رسانی را اعلام کرده که ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره ۷۰۰۷۹۹ و گرفتن شماره #۷۹۹* از طریق تلفن همراه و سپس وارد نمودن کد ملی از جمله آنها است.

شماره پیامک ۵۰۰۰۴۹۹ نیز پیشتر برای این منظور اعلام شده بود.

البته هنوز برخی سؤالات و ابهامات در زمینه مشمولان وجود دارد که مسئولان پاسخگو نیستند و تنها اطلاعات را روی سایت yaranehkala.ir  درج می‌کنند.

کسانی که مشمول دریافت این سبد نشده‌اند می‌توانند از طریق پیامک با شماره مورد اشاره اعتراض خود را اعلام کرده خواستار رسیدگی شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. رعنا می گوید

    سلام من میخواستم بدونم مگه ما کشاورزهای بدبخت چندسال هیچی ندیدیم مگه ایرانی نیستم سبدکالا به ما تعلق نمیگیره؟؟لطفارسیدگی کنید خواهشا