سبدهایی که خالی از کالا بر می‌گردند / و مردمی که علاف شده اند

0

به گزارش ساتین : بنا به اعلام دولت امروز نخستین روزی است که سبد کالا در بین خانواره‌های هدف توزیع می‌شود، اما به دلیل اینکه هیچ کالایی برای توزیع در اختیار فروشگاهای توزیع کننده قرار نگرفته است، این طرح در روز اول با مشکل مواجه شده است.

برخی از مردم در گفت‌وگو با فارس با ابراز گلایه‌مندی خود از این مشکل، دولت را به باد انتقاد قرار دادند واظهار کردند، به تمام فروشگاه‌هایی که قرار بود، این سبد کالایی در آنها توزیع شود، سر زدند ولی هیچ کالایی برای توزیع در اختیار آنها قرار نگرفته است.

یکی از این مراجعه کنندگان گفت: فروشگاه فرهنگیان فقط پنیر دارد و مسئولان آن گفته‌اند، در حال رایزنی با استان هستند، تا بقیه کالا را برای آنها بفرستند.

در این راستا برای اطلاع از وضعیت دریافت سبد کالا و اینکه این بسته به شما تعلق می‌گیرد، می‌توانید با ارسال کد ملی به شماره #۷۹۹* یا از طریق پیامک ۵۰۰۰۴۴۹ از تخصیص سبد کالا مطمئن شوید.

براساس این موضوع برخی از خبرنگاران که سابقه طولانی در این حرفه را دارند، با ارسال کد ملی خود با دریافت پیامک شما مشمول طرح سبد کالا نمی‌باشید، مواجه شدند و این مسئله باعث تعجب قشر زحمت‌کش و گمنام خبرنگاران شد.

البته این متن پیامک شامل حال دیگر اقشار جامعه که قرار بود، از طرح سبد کالا استفاده کنند، شد و برخی از آنها با مراجعه به خبرنگار فارس در پلدختر نارضایتی خود را از این مسئله اعلام کردند.

این افراد با بیان اینکه دولت به جای حمایت از اقشار ضعیف جامعه که از طبقات پایین جامعه هستند، این بسته را در اختیار افرادی که از وضعیت مالی و معیشتی بهتری برخوردار هستند، می‌گذارد و این تبعیض آشکار است و موجب ناامیدی قشر ضعیف جامعه می‌شود.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ