گوینده مشهور شبکه خبر از قتل پدرش پرده برداشت

1

المیرا شریفی مقدم ضمن همدردی با خانواده آتنا اصلانی در صفحه اینستاگرامش از ماجرای قتل پدرش در ۲۴ سال پیش چند خطی نوشت.قتل دردناک و تاسف بار آتنا اصلانی، دختر بچه ۷ ساله پارس آبادی، داغی بود که بر دل همه ایران نشست. دختری کوچک که قربانی خوی وحشیگری و غیر انسانی یکی از اهالی محل شد و بدن کوچکش پس از ۲۱ روز در حیاط خانه قاتل پیدا شد.

قاتل در شرایطی غیر انسانی و با شیوه‌ای وحشیانه، پس از آزار و اذیت بدنی دختر بچه بی‌دفاع، او را به قتل رسانده و بدنش را در وضعیتی وخیم پنهان کرده بود. خبر این حادثه به قدری تکان دهنده و درد آور بود که آه از نهاد همه بلند شد. واکنش‌ها و پیام تسلیت شخصیت‌های کشوری، ورزشی، هنری و … همه خبر از ابراز تاسف و همدردی عمیقی داشت.

اما در میان تمامی این واکنش‌ها، پست اینستاگرامی یکی از چهره‌های تلویزیونی، حال و هوایی متفاوت داشت. خانم المیرا شریفی مقدم، مجری و گوینده نام‌آشنای خبر صدا و سیما، که اتفاقا چهره‌های قعال در فضای مجازی هم است در ابراز همدردی با خانواده آتنا از داغ ۲۴ ساله خود برای یافتن قاتل پدر بزرگوار خود می‌گوید.

مجری و گوینده شبکه خبر گوینده اخبار بیوگرافی المیرا شریفی مقدم اینستاگرام المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم در اینستاگرام خود نوشت:

“قاتل دخترک معصوم به سومین قتل هم اعتراف کرد.. قاتلی که سال‌ها شناسایی نشده بود و در بزرگترین جنایت خود، دختری هفت ساله را قربانی کرد و ملتی را در شوک و غم فرو برد. آیا بازهم جنایتی کرده است؟ اعدام هم برای این جانیان کم است. راحت بخواب دختر ناز، قاتل پدر من در این بیست و چهار سالی که شناسایی نشده مشغول چه کاری بوده؟ آیا به جنایتکاری ادامه داده یا مرده؟ کسی که برای کیف بری و دزدی میاد و انسانی رو به قتل میرسونه، ممکنه خیلی کار‌ها بکنه! هرچند حالا کسی دنبالش نیست، چون پرونده ما مختومه اعلام شد و من در حسرت این پاسخ ماندم که چرا پیدا نکردند؟! “.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. alimosavi می گوید

    آقای روحانی فیلنرینگ را آزاد کن این هم نتیجش. تحویل بگیر . تازه اول ماجراست.