به‌خاطر خانواده و کشورم می‌خواهم برگردم/ در کشورهای دیگر هیچ خبر خاصی نیست

0

سینا بهرامی که مدتی در ترکیب تیم ملی تکواندوی آذربایجان حضور داشت، حالا تصمیم به بازگشت گرفته است.

سینا بهرامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ارتباطم با استاد مهماندوست بسیار صمیمانه و محترمانه است. اما از دوربودن از خانواده خسته شده‌ام و می‌خواهم از آذربایجان برگردم و از این پس برای ایران بازی کنم، این در حالی است که تا ده سال دیگر همچنان می‌توانم برای آذری‌ها مسابقه بدهم.

تکواندوکار تیم ملی آذربایجان ادامه داد: من هیچ مشکلی با تیم ملی آذربایجان ندارم، اما دوری از خانواده اذیتم می‌کرد به همین دلیل تصمیم برای بازگشت گرفتم.

بهرامی گفت: قبل از مسابقات قهرمانی جهان تصمیمم را گرفته بودم اما حالا می‌خواهم آن را انجام بدهم. من تا به حال با پرچم آذربایجان از سکوی قهرمانی بالا نرفته‌ام. امیدوارم این افتخار نصیبم شود که با پرچم ایران از سکوهای قهرمانی بالا بروم. به‌طور حتم هیچ چیزی شیرین‌تر از افتخارآفرینی با پرچم کشورم نیست.

تکواندوکار ایرانی تیم ملی آذربایجان تأکید کرد: با دوستانم سخت تمرین می‌کنم تا در شرایط ایده‌آلی قرار بگیرم. فدراسیون تکواندوی ایران هر زمان از من بخواهد با جان و دل برای تیم ملی مسابقه خواهم داد. انگیزه‌ام برای حضور در تیم ملی ایران بسیار زیاد است با این‌که می‌دانم مسیر سختی پیش رویم قرار دارد.

مهاجرت به آذربایجان قهرمان تکواندو بیوگرافی سینا بهرامی اخبار ورزشی اخبار کشور آذربایجان اخبار تکواندو

بهرامی یادآور شد: امیدوارم فدراسیون تکواندو هم در حقم لطف کند و مسیر را برای بازگشتم فراهم کند. من از صمیم قلب می‌خواهم که برای ایران مسابقه بدهم.

وی اشاره ای هم به دلایل جذب تکواندوکاران ایرانی به تیم‌های خارجی داشت و تأکید کرد: واقعاً تفاوت زیادی بین دستمزدی که در ایران به بازیکنان می‌دهند با تیم ملی آذربایجان وجود ندارد. تنها تفاوت در میزان جوایزی است که برای قهرمانان در نظر می‌گیرند.

سینا بهرامی به تکواندوکارانی که در اندیشه کوچ از ایران هستند، گفت: به تکواندوکارانی که در فکر رفتن به کشورهای دیگر و بازی کردن برای خارجی‌ها هستند، می‌گویم که در کشورهای دیگر هیج خبری نیست. شاید خیلی‌ها میلاد بیگی را الگو خود قرار بدهند. داستان میلاد بیگی با دیگران فرق دارد. او هم برای رسیدن به این جایگاهی که در حال حاضر قرار دارد مسیر بسیار سختی را کشید. البته استاد مهماندوست نیز در این راه به او کمک زیادی کرد. مهماندوست تکواندوی آذربایجان را متحول کرد.

وی اظهار داشت: تکواندوی ایران پتانسیل بالایی دارد و برای رسیدن به تیم ملی ایران مسیر دشواری را باید طی کرد اما من خودم را آماده هر سختی کرده‌ام .اگر لازم باشد حاضرم از ابتدایی‌ترین مسیر شروع کنم و در هر مسابقه انتخابی شرکت کنم.

تکواندوکار وزن ۶٨-کیلوگرم گفت: در وزن ۶٨-کیلوگرم رنکینگ سی و دوم را در اختیار دارم و می‌توانم در گرند پری‌ها شرکت کنم. اما می‌دانم که برای حضور در ترکیب تیم ملی تکواندوی ایران مسیر سختی دارم .در حال حاضر تکواندوکاران آماده‌ای در وزن ۶٨-کیلوگرم حضور دارند و به‌طور حتم گذشتن از آنها دشوار خواهد بود. اما انگیزه‌ام برای ملی‌پوش شدن در ایران بسیار بالاست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ