سرقت میلیون ها تومان پول فقط با یک بستنی !

0

به گزارش ساتین : چند روز گذشته زن جوانی به کلانتری ۱۱۱ هفت چنار مراجعه کرد و پس از معرفی خود به نام نازنین به ماموران تجسس کلانتری گفت: امروز صبح متوجه شدم که حدود ۱۰۰ میلیون ریال از طلا و جواهراتم که در کمد دیواری جاسازی شده بود، ربوده شده است.

ماموران پس از شنیدن صحبت‌های زن جوان جهت بررسی دقیق موضوع به منزل شاکی رفتند و در مشاهدات خود دریافتند که این سرقت توسط فردی آشنا صورت گرفته چراکه هیچگونه آسیبی به درب‌ها و حتی به جاساز طلا و جواهرات وارد نشده بود.

با توجه به اینکه این خانوده ۳ نفره به همراه یک پرستار بچه زندگی ‌می‌کنند و اکثر اوقات پرستار در خانه تنها است، ماموران یه پرستار جوان که نامش مهسا بود، مشکوک شدند و در یک قرار صوری توانستند وی را بازداشت کرده و به کلانتری انتقال دهند.

متهم که در ابتدا هرگونه ارتکاب سرقتی را منکر می‌شد، در ادامه با رویارویی مدارک مستند و دلایل کافی لب به اعتراف گشود و بیان داشت: با وعده بستنی فرزند خانواده را که ۵ سال بیشتر ندارد، فریب دادم و مکان طلا و جواهرات را به دست آوردم و سپس در یک موقعیت مناسب اقدام به سرقت کردم و در چند نوبت طلاها را در چند طلافروشی فروختم.

در نهایت پرونده این زن سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا فرستاده شد.

منبع : تابناک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ